Резюме від 22 лютого 2024 PRO

Тетяна

Помічник, діловод, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Замісник начальника відділу діловодства

з 11.2015 по 05.2017 (1 рік 6 місяців)
ПАТ "Айбокс банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ведення бази реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції.
Розформування документів по структурних підрозділах, контроль термінів їх виконання.
Систематизація, зберігання та ведення обліку документів діючого архіву відповідно до ПБО ПП No 601.
Перевірка відповідності підготовки документів за номенклатурою.
Підготовка наказів та протоколів правління. Підготовка наказів та протоколів засідання.
Складання актів про вилучення, знищення та зберігання документів. Забезпечення зберігання документів з печаткою БТ.
Планування та організація діяльності відділу.
Ведення та контроль внутрішньої документації: офіційних листів, заяв, договорів, актів та рахунків-фактур.
Співпраця з кур'єрськими та поштовими службами доставки.
Видача, контроль і списання бланків суворої і несуворої звітності.
Робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс.
Виконання додаткових управлінських завдань .

Головний спеціаліст загального відділу (помічник директора)

з 02.2015 по 11.2015 (9 місяців)
Київська міська рада КП "Київтранспарксервіс", Київ (Державні організації)

- работа з засобами масової інформації: обробка запитів, (тележурналісти, друковані ЗМІ та радіо).
- адміністрування корпоративного сайту parkservis.kiev.ua та Facebook, написання новин і статей про роботу комерційного підприємства.
- Оперативний пошук інформації в інтернеті, організація робочого дня керівництва, підготовка документів для засідань, контроль за виконанням протоколів засідань, формування службових записок, заяв, робота з вхідною та вихідною документацією, робота з оргобладнанням.

Головний спеціаліст управління справами та документаційного забезпечення

з 09.2011 по 12.2014 (3 роки 3 місяці)
CityCommerce Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

підготовка засідань, ведення та оформлення протоколів засідань,
формування протоколів Правління Банку, наказів про внутрішню та зовнішню діяльність, службових записок, відомостей;
робота з вхідною та вихідною документацією / кореспонденцією, прийом, перевірка, реєстрація, розподіл її по структурнимих підрозділах та контролювання термінів.
Співпраця з поштовими та кур'єрськими службами доставки;
підготовка та подача документів до архіву;
забезпечення збереження офіційної документації;
контроль документообігу між відділеннями банку в Києві та по регіональнихv відділеннях.

Асистент Голови Правління Банку

з 02.2008 по 10.2008 (8 місяців)
ОАО БТА Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

допомога в підготовці, обробці та систематизації управління;
планування нарад ГП
прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з АТС);
прийом і відправка факсів, електронної пошти, кореспонденції;
виконання доручень керівника;
організація ділових поїздок (бронювання квитків, бронювання місць в готелях);
прийом і відправка факсів, електронних листів і кореспонденції;
оформлення вхідної документації;
робота з оргтехнікою (принтер, сканер, факс, ксерокс);
оперативний пошук всієї необхідної інформації в мережі Інтернет;
організація прийому гостей та клієнтів банку.

Економіст відділу кредитування

з 06.2007 по 11.2007 (5 місяців)
АКБ Правекс Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

консультування клієнтів з питань кредитування (кредитування юридичних осіб (торговельних підприємств, агропромислового сектору, великих корпорацій);
збір та аналіз пакету документів для надання банківських послуг;
аналіз фінансових результатів діяльності позичальника. підготовка заяви до кредитного комітету про можливість надання кредиту позичальнику та його захист у кредитному комітеті;
відкриття рахунків для кредитування та застави;
підготовка кредитного договору;
збір та оформлення документів для оформлення договорів застави (рухомого та нерухомого майна);
співпраця з оціночною групою з питання реєстрації застави та визначення заставної вартості запропонованого забезпечення;
підготовка договорів застави;
збір необхідного пакету документів для юридичного оформлення договорів застави;
нарахування відсотків і контроль їх виплати;
супровід кредитного договору та контроль за виконанням його умов до моменту погашення;
розрахунок розміру компенсації бюджету за користування кредитом сільськогосподарським підприємствам.

Освіта

Український Хіміко-технологічний університет

Економічна кібернетика, Дніпро
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

академічна відпустка

Додаткова освіта та сертифікати

Консалтингова компанія "Кортекс" Тренінг «Інновації у сфері діловодства та архівної справи»

2016 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Работа с оргтехникой Работа с ксероксом Работа с факсом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий
  • Білоруська — середній
  • Німецька — вище середнього

Рекомендації

Будуть надані за потреби.

Будуть надані за потреби.

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Різний досвід роботи: банківська справа, адміністрація, секретаріат, продажі.
Адекватність, порядність, відповідальність, бажання вчитися новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: