Резюме від 6 травня 2024 PRO

Андрій

Оператор call-центра

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 12.2023 по нині (5 місяців)
Національний оператор, ТОВ, Вся Україна (Послуги для населення та бізнесу)

Здійснення дзвінків по гарячій базі. Лідогенерація.

Оператор call-центра

з 09.2023 по 10.2023 (1 місяць)
Аутсорсинговий відділ продажу, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Здійснення холодних дзвінків у компанії по готовій базі з пропозицією надання послуг від компаній клієнтів та відбір зацікавлених організацій на даний момент чи на байбутнє.

Оператор call-центра

з 04.2019 по 08.2019 (4 місяці)
ПриватБанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Прийом вхідних дзвінків, надання консультації по продуктам банку, вирішення проблемних питань.

Оператор call-центра

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
СВ-Клуб, оздоровчо-розважальний комплекс, Хмельницький (Готельно-ресторанний бізнес)

Прийом вхідних дзвінків, надання консультацій по послугам, здійснення пошуку нових клієнтів шляхом обзвону холодної бази

Освіта

Хмельницький національний університет

Гуманітарно-педагогічний, Хмельницький
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Спеціаліст з охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування.

Знання і навички

Ведення CRM Гарна дикція Редагування текстів Уважність Креативність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній

Додаткова інформація

Шукаю стабільну роботу дистанційно з гарантованою виплатою очікуваного розміру заробітної плати. Розраховую на довготривалу трудову діяльність з передбаченим кар'єрним зростанням. До роботи ставлюсь серйозно з постійним розвитком та вдосконаленням. Навантаження на попередніх посадах залежало від тривалості дзвінків та зручності srm системи. Середня кількість дзвінків 90-150 при тривалості дзвінка до 5 хв. Продуктивність роботи залежить від злагодженої системи роботи з клієнтами у програмному забезпеченні.
Є наявність пк, провідного інтернету та гарнітури.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: