Андрій
Оператор call-центра
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 33 роки
- Місто проживання:
- Хмельницький
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9531655
Досвід роботи
Оператор call-центра
з 12.2023 по нині
(5 місяців)
Національний оператор, ТОВ, Вся Україна (Послуги для населення та бізнесу)
Здійснення дзвінків по гарячій базі. Лідогенерація.
Оператор call-центра
з 09.2023 по 10.2023
(1 місяць)
Аутсорсинговий відділ продажу, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
Здійснення холодних дзвінків у компанії по готовій базі з пропозицією надання послуг від компаній клієнтів та відбір зацікавлених організацій на даний момент чи на байбутнє.
Оператор call-центра
з 04.2019 по 08.2019
(4 місяці)
ПриватБанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)
Прийом вхідних дзвінків, надання консультації по продуктам банку, вирішення проблемних питань.
Оператор call-центра
з 03.2018 по 03.2019
(1 рік)
СВ-Клуб, оздоровчо-розважальний комплекс, Хмельницький (Готельно-ресторанний бізнес)
Прийом вхідних дзвінків, надання консультацій по послугам, здійснення пошуку нових клієнтів шляхом обзвону холодної бази
Освіта
Хмельницький національний університет
Гуманітарно-педагогічний, Хмельницький
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)
Спеціаліст з охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування.
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — середній
Додаткова інформація
Шукаю стабільну роботу дистанційно з гарантованою виплатою очікуваного розміру заробітної плати. Розраховую на довготривалу трудову діяльність з передбаченим кар'єрним зростанням. До роботи ставлюсь серйозно з постійним розвитком та вдосконаленням. Навантаження на попередніх посадах залежало від тривалості дзвінків та зручності srm системи. Середня кількість дзвінків 90-150 при тривалості дзвінка до 5 хв. Продуктивність роботи залежить від злагодженої системи роботи з клієнтами у програмному забезпеченні.
Є наявність пк, провідного інтернету та гарнітури.
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 01.2008 - 01.2013: Гуманітарно-педагогічний (Хмельницький національний університет)....
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
Освіта: 01.2008 - 01.2013: Гуманітарно- педагогічний (Хмельницький національний університет)....
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
Освіта: 01.2008 - 01.2013: Гуманітарно-педагогічний (Хмельницький національний університет)....
Схожі кандидати
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Дистанційно, Миколаїв
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Дистанційно, Чернігів
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Дистанційно, Нікополь
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Дистанційно, Харків
Оператор call-центру
Дистанційно
Оператор call-центру
7000 грн, Дистанційно, Чернігів