Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Юлія

Начальник планово-економічного відділу

Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Воробйова Юлія Ігорівна
06.06.1983р.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Львів, вул. Виговського 41
Пошук роботи для реалізації своїх можливостей, отримання нового досвіду.
01.06.2018 – по т.ч. начальник планово-економічного відділу,

(централізоване теплопостачання м. Миколаїв)
Основні обов’язки
• керівництво роботою з економічного планування, направленого на організаціюраціональної господарської діяльності;
• контроль ведення бюджетування (планування грошових потоків від доходів і видатків на рік з урахування прогнозних показників реалізації, отриманих доходів, видатків відповідно до тенденцій ринку і законодавства, щомісячний аналіз план – факт, );
• керівництво складанням фінансового плану підприємства, узгодження і
взаємопов’язання всіх його розділів, обґрунтування фінансового плану, щоквартальний аналіз фінансового плану, аналіз отриманих показників;
• комплексний економічний аналіз всіх видів діяльності підприємства, в тому числі за об’єктами;
• разом з бухгалтерією методичне керівництво і організація роботи з упровадження вдосконалення на підприємстві програмного продукту 1-СПідприємство та застосування його у своїй діяльності. Аналіз формування собівартості у програмному комплексі відповідно до облікової політики підприємства, контроль коректності відображення у собівартості витрат та доходів
• формування тарифу на житлово-комунальну послугу економічна частина та виробнича програма, взаємодія з регулятором (Національна комісія що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) що до захисту та встановлення тарифу, захист тарифу на місцевому рівні.
• забезпечення своєчасного доведення інформації про встановлення тарифів для всіх груп споживачів через засоби масової інформації та на сайт підприємства.
• складання звітності затвердженої регулятор з урахуванням вимог, аналіз технічних і економічних показників, обґрунтування відхилень нормативних показників
03.2013-06.2018 Провідний економіст, начальник сектору економічного аналізу (централізоване теплопостачання м. Миколаїв) Основні обов’язки:
• Складання статистичних звітів 1-С (квартальна, річна), 1підприємництво (квартальна, річна).
• Складання звітності, що подається до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг;
• Аналіз собівартості по елементам операційних витрат та статтям витрат;
• Розрахунок внутрішньогосподарських цін, складання калькуляцій на використання транспортних засобів
• Участь у розробці тарифів по групам споживачів.
• Формування калькуляції собівартості і відпускної вартості по усіх видах послуг і продукції
• Формування звітності в програмі 1С-підприємство.
• Розрахунок різниці між плановою собівартістю (врахованої в тарифах) та фактичної собівартості послуги з централізованого теплопостачання.
• Формування бюджетного плану підприємства відповідно до даних планових надходженьі витрат та бюджетів структурних підрозділів.
• Формування фактичного бюджету (руху грошових коштів) відповідно до банківських виписок, проведення аналізу планового бюджету і фактичного виконання - оброблення поточних запитів
11.2008-02.2013 Економіст 1-й категорії «Жовтневий РАД» (поточний ремонт, експлуатаційне утримання і капітальне будівництво доріг місцевого та территориального значення) Основні обов’язки:
• Розрахунок заробітної плати відповідно тарифам, посадовим окладам, трудового законодавства і колективного договору;
• Складання штатного розкладу у відповідності з затвердженою структурою управління, посадовими окладами, фондами заробітної плати і діючими нормативами - Розрахунок ФОП і чисельності, складання щомісячного звітності для головного підприємства та статистики.
• Здійснення контролю за дотриманням шатної дисципліни, витратами фонду оплати праці, за вірність використанням тарифних ставок, посадових окладів, доплат і надбавок, коефіцієнтів, за тарифікацією робіт і встановленням у відповідності до тарифнокваліфікаційного довідника розрядів працівників і категорій спеціалістів, за дотриманням режиму праці і відпочинку, трудового законодавства.
• Складання калькуляцій по використанню транспортних засобів ;
• Ведення обліку проведених робіт по експлуатації, поточному ремонту;
• Проведення порівняльного аналізу запроцентованої та фактичної собівартості робіт; - Розрахунок і аналіз елементів операційних витрат для форми - №2 «Звіт про фінансові результати»
09.2005-07.2008 Менеджер по продажам. ООО «Протек-Фарма» (оптова торгівля фармацевтичними препаратами)
Освіта: 2000-2005 Національний університет кораблебудування. Економіка підприємства. Диплом з відзнакою.
Додаткові дані: володію Word, Excel 1-С, відповідальна, висока працездатність, стресостійкість, заміжня, маю двоє дітей ( 12 та 7 років), водійські права.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: