Резюме від 17 квітня 2023 Файл

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Опанасюк Олена
09.11.1986
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
М.Київ
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Шукаю роботу: менеджер по роботі з клієнтами
__________
Маю знаний та грунтовний досвід роботи в міжнародній компанії групи товарів FGCM де разом зі своєю командою досягла значних успіхів у вдосконаленні та оптимізації роботи відділу постачання та логістики. Визнана керівництвом та колегами за чесність, комунікабельність та гнучкість у досягненні цілей компанії. Оптимізувала та налагодила роботу з транспортними компаніями, брокерами для своєчасних поставок товару в Україну.

Основні компетенції:
• Досвід роботи в SAP та 1С
• Координація та контроль роботи складів
• Організація міжнародних транспортних перевезень
• Досвід роботи з транспортними компаніями
• Участь у переговорах та зустрічах
• Досвід роботи з клієнтами в інтернет-магазині

ДОСВІД РОБОТИ:
Інтернет-магазин «Гарна Мама»
2019 (жовтень) – 2023 (березень) менеджер інтернет-магазину одягу «Гарна Мама»
Маю великий досвід спілкування з клієнтами, прийом та обробка замовлень, контроль оплати, вирішення проблем та скарг. Досвід роботи в 1С, СМR, Бітрикс24 та Бінотел. Ведення робочих файлів та місячних звітів.

ТОВ «Юнілівер Україна»
2014 (вересень) – 2018 (вересень) експерт зовнішньо – економічних питань відділу поставок
Під час роботи було досягнуто виконання планів по поставкам товару, сировини та технічних деталей в Україну. Налагоджені стабільні робочі відносини з брокерами, митними та іншими регулятивними органами. Скоординовано роботу з транспортними компаніями для забезпечення імпорту та експорту компанії. Забезпечення документообігу з постачальниками, компанією, митницею, державними органами. Контроль завантаження і розвантаження продукції, підготовка документів та контроль митного оформлення. Злагоджена робота у відділі та комунікація з колегами.
2007 (грудень) – 2014 (вересень) провідний фахівець відділу поставок
Під час роботи було здійснено контроль та координацію роботи складів компанії: завантаження, вивантаження, зберігання, переміщення продукції та проведення річних інвентаризацій. Тестування, вдосконалення та запуск нових процесів в програмі SAP для забезпечення оптимального відображення транзакцій в програмі по зберіганню, прийому та відображенню залишків продукції. Здійснено контроль та забезпечення документообігу між постачальниками, компанією та складським комплексом. Підписання контрактів, договорів, додатків між компанією та складом. Аналіз роботи складу та планування складського місця. В 2018 році було виконано підготовку та переїзд складу в новий складський комплекс «Logistic Plus». Контроль та оплата послуг складу. Формування звітів та підготовка необхідних документів. Проведення переговорів всередині компанії та з уповноваженими співробітниками складського комплексу для оптимізації та вдосконаленню складських процесів. Злагоджена робота між усіма підрозділами компанії, ефективна комунікація та зустрічі, навчання та координація роботи підлеглих фахівців відділу постачання.

ОСВІТА:
2003-2008 р. Національний Авіаційний Університет,
Диплом з відзнакою по спеціальності «Міжнародна економіка»

ЗНАННЯ МОВ:
Англійська — початковий
Українська — вільно
Російська — вільно

КОМПЬЮТЕР:
MS Office Word, MS Office Excel (2 рівні курсів), MS Office Access, PowerPoint, Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail, SAP, CRM Бітрикс24, 1С.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: