Резюме від 22 квітня 2024

Iryna

Адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

адміністратор академії краси Мон Платін

з 04.2020 по 02.2022 (1 рік 10 місяців)
Mon Platin, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки:
•Запис клієнтів на процедури.
•Розрахунок клієнтів.
•Консультації клієнтів щодо послуг та акційних пропозицій компанії.
Відкриття/закриття студії
•Робота з клієнтами : грамотний запис / консультація / подача напоїв / зустріч / розрахунок
•Ведення каси, облік приходу та витрат матеріалів
•Контроль чистоти, порядку та дисципліни.
•Вміння встановлювати контакт із новими клієнтами
•Координування роботи персоналу
•Виконання службових дручень
•Бути частиною команди, працювати на результат

Адміністратор СРЦ «Тропікал Парк»

з 03.2011 по 01.2013 (1 рік 10 місяців)
ТРЦ Тропікал парк, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 10.2011 до 04.2020 досвід роботи
ТРЦ "Сонячна Галерея" СРЦ "Тропікал парк", Академія краси "Mon Platрin", СЦ ресторан "Соляріс".меблевий салон Black Red White , ресторан «Вино и Сплетни» г.Кривий Ріг
Посадові обов'язки :

Керувала персоналом (колектив – 15 осіб)
Проводила мітинг для працівників із метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті злагодженої роботи, кожного співробітника, кількість гостей та дитячих днів народжень була збільшена, і кількість позитивних відгуків про наш дитячий комплекс збільшилася на 100%, за що були премії.
— Щодня спілкувалася з відвідувачами (більше 100 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер'єру, запровадження нових страв чи послуг).
Досвід у :

- контроль роботи персоналу.

- Робота з документами, касовий облік, прийом та обробка дзвінків, робота з клієнтською базою.

- Робота з 1 С бухгалтерією.

- добір, мотивація, навчання персоналу.

- планування, контроль організаційних процесів.

1C, Windows, Microsoft Excel, Microsoft Word, скан, друк …

Схожі кандидати

Адміністратор
15000 грн, Кривий Ріг

Адміністратор
15000 грн, Кривий Ріг

Адміністратор, логопед, вихователь, секретар
10000 грн, Кривий Ріг

Адміністратор
Кривий Ріг

Адміністратор
Кривий Ріг

Адміністратор
Кривий Ріг

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: