Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 червня 2023 Файл

Наталя

Менеджер інтернет-магазину

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Михайлюк Наталя Іванівна

Дата народження: 30.07.1984.
Сімейний стан: одружена (є дитина)
Адреса проживання: Київська обл., Софіївська Борщагівка, вул. Горького 5в
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: отримати перспективну та цікаву роботу для реалізації свого творчого та організаційного потенціалу, втілення нових ідей в діяльність підприємства, а також морального та матеріального
задоволення.

Освіта: вища

2004 - 2009 гг. – Національний педагогічний Університет України
ім. «М.П. Драгоманова».

Спеціальність: Географія та Психологія.

Досвід роботи:

01.08.2022- по сьогодняшній день – работа з сайтом: редакція, наповнення товарною групою, прийом замовлень.

15.01.2019-31.07.2022гг. – дикретна відпустка

05.07.2016-15.01.2019гг. – продаж італійської декоративної продукції
• консультація клієнтів
• прямі продажі
• оформлення замовлень, маршрута доставок
• пост продажне обслуговування клієнтів
• робота зі звітною документацією
• виконання планів продажу

15.08.2012 – 15.04.2016рр. керівник роздрібної мережі магазинів, (матраци преміум сегмента, товари для сну, меблі). Відкриття 12-ти магазинів.

• пошук та відкриття торгових точок та ділерів компанії;
• розробка бренд-бука та цінової політики;
• розробка маркетингового плана та проведення рекламних акцій з метою підвищення продажів та впізнання торгових точок ;
• розробка стандартів роботи;
• організація і контроль роботи роздрібної мережі магазинів;
• підбір, навчання та управління персоналом
• контроль работи персонала магазинів
• аналітика результатів продажів, стандартів та якості обслуговування покупців, розробка й проведення міроприємств по підвищенню якості торгового процеса
• проведення інвентарізації
• ведення звітності
• побудова плана продаж для торгового персонала, контроль над його виповненням
• організація адміністративно-господарської діяльності філіала
• координація маркетингових міроприємств на закріпленій території
• постановка завдань персоналу

01.02.2012 – 15.08.2012рр. директор магазина, (матраци преміум сегмента, товари для сну, мебелів)
- відкриття магазинів з нуля
- контроль виконання планів продажу
- прямі продажі
- подбор персонала
- навчання та контроль його роботи
- работа зі звітною документацією
- контроль за дотриманням касової дисципліни, робота в 1С 8.3

01.02.2011р. директор по развитку роздрібної мережі
салонів «Мебельний слон»

Основні обв’язки:

- Планування роботи салонів.
- Разробка цільових програм, визначення перспективних напрямів діяльності салонів

- Здійснення ціноутворення та надання салонам роздрібних прайс-листів на товар, що реалізується.
- Відвідування та активна участь на італійських стендах меблевих виставок.

- Всебічний розвиток та зміцнення партнерських відносин з постачальниками меблевої продукції, удосконалення та поповнення бази партнерів.

- Здійснення постановки завдань адміністраторам салонів щодо активізації продажів, удосконалення роботи з клієнтами.
- Організація належного обліку, ведення та зберігання документації в салонах
- Організація заходів щодо професійного розвитку співробітників, підвищення їх мотивації.

- Досягнення максимально можливого обсягу продажу заявленого асортименту, зниження витрат та втрат.
- нарахування, отримання та видача зарплат персоналу салонів

04.05.2010 – 31.01.2011 рр. адміністратор салону "Меблевий слон", працювала з італійськими фабриками.
04.08.2008 – 23.04.2010р.- менеджер-дизайнер з продажу корпусних та м'яких меблів, а також кухонь виробництва Італія, в компанії «Комфорт Дизайн Меблі»;

15.08.2006 – 01.08.2008 гг. – дизайнер кухонь еліт – класу, фірмовий салон провідної компанії ТОВ «Торговий дім «Рода»;

07.07.2003 – 15.08.2006 р. – менеджер з продажу кухонь та шаф-купе провідної компанії ТОВ «Торговий дім «Рода».

Вільно володію українською та російською мовами.
Німецька, англійська та італійська зі словником.

Користувач ПК: Word, Excel, Internet, Visio, 3D Flat, ПРО 100, Giotto, 1С 8.3

Особисті якості: організаторські здібності, лідерство, комунікабельність,
ініціативність, відповідальність, креативність, швидке навчання, уміння працювати в колективі та самостійно.

Пройшла бізнес-тренінги:
2009р
- тренінг «Ефективні технології продажу»
2013 р
- тренінг «Управлінська комунікація»
- Тренінг «Ефективне управління»;
- Тренінг «Мотивація персоналу»;
- Тренінг «Лідерство. Секрети керівника».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: