Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Юлия

Оператор call-центра

Вік:
37 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПIБ
ЗМАГА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Дата народження
25.05.1986р.

Сiмейний стан
Незаміжня

Адреса
м. Гадяч

Цiль
Знайти цікаву роботу з достойною оплатою та можливістю реалізації своїх вмінь та знань.

Контактна iнформацiя
Mobile Phone
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освiта

Назва навчального закладу
Спецiальнiсть/квалiфiкацiя
Роки навчання
Вища освiта
Харківський національний аграрний університет імені
В.В. Докучаєва
Факультет менеджменту й економіки, спеціальність
«Економіка підприємства»
09.2003 –
06.2008
Досвiд роботи
Мiсце працевлаштування
Перiод роботи
Посада
EWL Partners
Кадрове агентство з працевлаштування в Польщі і Чехії, м. Гадяч
07.2021р. – 02.2022 р.
Рекрутер
АТ «Райффайзен Банк», м. Гадяч
08.2020р. - 05.2021р.
Головний економіст
Order Solution,
Варшава
07.2018р. - 02.2020р.
Менеджер по персоналу
ПАТ «Платинум Банк», м. Гадяч
03.2016р. - 12.2016р.
Експерт з фінансових послуг
ТОВ «Компаньйон Фінанс», м. Гадяч
12.2015р. - 03.2016р.
Менеджер з надання кредитів
АТ «ОТП Банк», м. Гадяч
08.2013р. - 04.2015р.
Фахівець з кредитування сектору продажу споживчих кредитів
ТОВ «Банк Русский Стандарт», м. Гадяч
12.2012р. - 06.2013р.
Фахівець сектору залучення клієнтів
Гадяцький районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, м. Гадяч
07.2011р. - 05.2012р.
Бухгалтер
ТОВ «Банк Русский Стандарт», м. Гадяч
09.2008р. - 12.2008р.
Фахівець сектору залучення клієнтів
Професiйнi навички
• Навички укомплектування організації працівниками відповідних професій, спеціальностей та рівня кваліфікації
• Досвід проведення співбесіди, тестування, а також інших заходів, що допомагають визначити професійні навички та соціально-психологічні якості персоналу, який вже працює та кандидатів, які претендують на зайняття вакантних посад
• Знання трудового законодавства України
• Навички координації роботи з навчання, підвищення кваліфікації персоналу для успішного розвитку ділової кар’єри
• Приймала участь у прийнятті рішень із найму, переведення, просування, зниження, накладення адміністративних стягнень, звільнення працівників
• Навички оформлення трудових контрактів, договорів, а також ведення особистих справ співробітників
• Досвід систематизації та ведення кадрової документації
• Вміння гармонійно вибудовувати відносини в колективі та комунікувати зі всіма рівнями менеджменту, різними віковими групами та відділами
• Впевнений користувач ПК, досвідчений користувач програмами Microsoft Office
• Наявність водійського посвідчення категорії В
• Знання мов: українська, російська – вільно володію; англійська – Intermediate, польська - середній
• Відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, аналітичні здібності, стресостійкість, робота в команді, вміння розставляти пріоритети
Хобi
• Подорожi
• Активнi види вiдпочинку
• Книги

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: