Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Наталія

Оператор call-центра

Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тел./viber/messenger/telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Emai: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тип роботи: Повний робочий день

Особиста інформація
Місто проживання: м.Київ, дніпровський р-н
Освіта: вища
вік :50років
Стать жіноча
Сімейний стан: Перебуваю в шлюбі, дорослий син.

Досвід роботи:
-З 01.10. 2017 до нинішнього часу МЦ «Агапіт» фахівець відділу медичного сервісу, з 2018 року провідний фахівець
Фукціональні обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від пацієнтів, запис в CRM, обробка заявок на сайті та звернень в чаті, комунікації зі страховими компаніями(прийняття гарантій, перевірка фінансової звітності тощо.)
-З 24.02.2014 по 21.01.2016 - ПАТ "Страхова група ТАС"
менеджер з продажу першої категорії.
Функціональні обов'язки:
Продаж продуктів страхування та виконання щомісячних планів; допомога у врегулюванні страхових випадків (частково); Залучення нових клієнтів; Підготовка щомісячних звітів керівництву до 1С; Презентація страхових продуктів.
-З 02.02.2011 по 21.02.2014 - ПРАТ "Страхова компанія "Рітейл-страхування"
оператор кол-центру (02.02.2011-03.09.2012)
Функціональні обов'язки:
Здійснення дзвінків. Ведення бази клієнтів. Підготовка звітів про виконану роботу. Прийом вхідних дзвінків. Продаж продуктів автострахування.

-З 03.09.2012 по 21.02.2014 менеджер відділу управління прямого продажу.
Функціональні обов'язки:
Презентації та продажу продуктів страхування;
підготовку типових договорів страхування;
передачу (за потреби) договорів страхування до центру андеррайтингу;
вручення повністю оформлених договорів клієнту;
введення договорів у базу даних та перевірка;
зберігання всіх договорів страхування в електронному та паперовому видах
контроль за своєчасністю та повнотою надходження страхових внесків при сплаті їх на виплат.

Комп'ютерні навички: Вільний користувач, знання Word, Excel, Internet
Особисті якості: працездатність, доброзичливість, стресостійкість, добре навчаюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: