Резюме від 23 травня 2024 Файл

Olalekan

Customer support representative

Вік:
23 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Babatunde Olalekan Moses Junior
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

DATA ENTRY SPECIALIST
A highly detail-oriented and organized Data Entry Specialist with 1 year of experience in efficiently and accurately entering,
verifying, and managing large volumes of data. Proficient in various data entry software and tools, including Microsoft Excel and
Google Sheets. Possesses excellent typing speed, a commitment to maintaining data integrity, and the ability to meet strict
deadlines.

Skills
 Technical: [Linux, Windows, troubleshooting,  Life Skills: [Time management, goal setting,
networking, directory services, Office tools, critical thinking, communication, decision
Zendesk, and other customer support tools like making, problem-solving, Leadership]
genesys]
 Business: [customer support, project
management, process improvement]

Experience
Customer Support Representative Apr. 2024 - Present
Global Managed Services(GMS)
 Used Zendesk to Accurately Ticket and address customer concerns
 Handled a high volume of incoming customer calls, addressing inquiries, resolving complaints, and providing product
information promptly and professionally.
 Provided superior customer service by promptly responding to phone, email, and live chat inquiries, ensuring a
positive customer experience and satisfaction.

Data Entry Specialist Oct. 2023 - Apr. 2024
Global Managed Services(GMS)
 Led a group of 25 data entry specialists to make sure all data entries were accurate and achieved a high volume of
entries with over 90% data accuracy
 Reviewed Data Entered by other data entry specialists
 Filled in data accurately to match accurate sources
Intern Aug. 2017 - Dec. 2017
Adel Communication services
 Attended to customers and their needs
 Troubleshot technical Issues
 Delivered technical support and trouble-shooting reduced technical issues by 15%

Education
Bachelors In Professional Studies Apr. 2023 - August 2026
BYU Pathway Worldwide
The area of studies Includes
 Technical Support Engineer/Data Analyst
 Software Development
Google IT Support Professional Certificate
Coursera Online Jun. 2023 - 2023
Eight-month IT support program, developed by Google, covers troubleshooting, customer service, networking, operating
systems, system administration, and security, and includes hands-on labs.

Схожі кандидати

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Дистанційно, Харків

Customer support representative
Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: