Резюме від 14 травня 2024 Файл

Віктор

Керівник відділу

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДАНІЛІЧЕНКО ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ
Резюме на посаду Менеджер систем якості

КОНТАКТНА ІФОРМАЦІЯ:
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 11.05.1990р.;
Місце народження: м Київ;
Сімейний стан: не одружений, дітей не маю;
Місце проживання: м. Київ, пр-т Правди 92

ОСВІТА:
Середня:
У 2006 році закінчив спеціальну загальноосвітню школу-інтернат І-ІІ ступенів №6

Середньо-спеціальна:
2006-2010 - Київський коледж будівництва, архітектури та дизайну, спеціальність - зелене будівництво та садово-паркове господарство.

Вища:
2011 - 2017 - Уманський національній універсітет садівництва, спеціальність - лісове та садово-паркове господарство, спеціаліст.

ДОСВІД РОБОТИ:

15.04.2010 - 29.03.2013 - Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень
Посада: Озеленювач 3-го розряду. З 04.05.2011 - озеленювач 4-го розряду

22.04.2013 - 01.07.2013 - Дім відпочинку «Конча-Заспа».
Посада: Озеленювач ділянки паркового господарства
15.07.2013 - 03.12.2013 - ТОВ «Авто-Строй комплекс К»
Посада: Оператор пульта управління 4-го розряду

06.02.2014 - 12.05.2017 - Служба охорони «Атлант»
Посада: Менеджер

Протягом роботи в СО «Атлант» в мої обов’язкі входило: - Керувати підрозділами служби охорони підприємства, бути передбачливим, вміти працювати з інформацією, приймати обдумані рішення, критично аналізувати свою діяльність та діяльність підлеглих з метою виявлення можливостей підвищення ефективності роботи; - Організовувати охорону співробітників та майна підприємства;
• Організовувати охорону співробітників та майна підприємства;
• Розробляти графіки чергувань працівників служби охорони;
• Розробляти заходи щодо підвищення ефективності охорони об’єктів підприємства;
• Організовувати охорону коштів та інших матеріальних цінностей на об'єктах підприємства;
• Забезпечувати належне зберігання спецзасобів та засобів зв'язку.

18.09.2018 - 20.06.2019 - ТОВ «Алма Фасіліті Груп»
Посада: Водій автотранспортних засобів
21.06.2019 - 20.09.2022 ТОВ «Алма Фасіліті Груп»
Посада: Менеджер систем якості
Протягом роботи в «Алма Фасіліті Груп» до моїх обов'язків входило:
• Забезпечення ефективної роботи на закріплених за мною відповідних об’єктах замовників Товариства. Раціональна організація праці підлеглих. Розподіл обов'язків та відповідальністі. Контроль виконавчої дисципліни;
• Аналіз контрактів, договорів, нормативних вимог, програм, вимог замовників за рівнем якості продукції та послуг. Визначення способів випробування продукції/послуг. Оцінка складності/можливості дотримання вимог;
• Розробка адміністративних процедур та організаційно-технічних заходів щодо виконання вимог до якості продукції та послуг, що визначаються програмами, контрактами, договорами із замовниками, вітчизняними та міжнародними стандартами якості. Оцінка вартості заходів;
• Контроль якості продукції та послуг, які отримують підприємство від постачальників. Організація контролю відповідності продукції/послуг стандартам якості. Перевірка супровідних документів постачальників щодо якості їхньої продукції та послуг;
• Аналіз роботи підрядників. Здійснення інспекційних перевірок в межах повноважень. Оцінка можливості підрядників забезпечити необхідний рівень якості продукції/послуг при залученні до виконання контракту/ договору;
• Складання проектів претензій у разі отримання неякісної продукції/ послуг від підрядників. Участь у підготовці судових позовів;
• Вивчання скарг споживачів;
• Оцінка якості сировини. Організація періодичних перевірок сировини;
• Контроль умов та термінів зберігання продукції. Вивчення впливу умов зберігання на споживчі характеристики продукції;
• Організація ремонту та технічного обслуговування продукції, зокрема, на регіональному рівні;
• Консультація керівників структурних підрозділів щодо функціонування систем якості для підприємства;
• Підготовка службової документації, зокрема звітів, на вимогу замовників чи держорганів контролю якості продукції/послуг.
15.11.2022. – ТОВ «КОДПРОЄКТ»
Посада:
Протягом роботи в «КОДПРОЄКТ» до моїх обов'язків входило:
- формування та прорахунок кошторисів.
- вирішення поточних проблем.
- контроль графіка постачання матеріалів та обладнення.
- Організація ремонту та технічного обслуговування продукції, зокрема, на регіональному рівні;
- Контроль якості, обсягів та строків виконання робіт, витрат матеріалів та відповідності застосованих матеріалів;
- Перевірка та контроль виконавчої документації, журналів робіт;
- Ведення накопичувальних відомостей по об'єктам;
- Погодження технічних рішень;
- Взаємодія підрядними організаціями для координації та планування робіт з будівництва та ремонту;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Вільне володіння Українською, російською мовами. Водійське посвідчення категорії В, власній автомобіль, займаюся хімчисткою.

Особисті якості:
Грамотне ведення переговорів, завжди охайний та презентабельний вигляд, завзятість, дисциплінованість, цілеспрямованість, повна самовіддача.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: