Резюме від 14 квітня 2024

Олександр

Коммерческий директор, руководитель по продажам, национальный менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор

з 10.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Джіенпі Фрутс, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Стратегія та організація прямого просування товару в Україні та на експорт
Формування та впровадження цінової політики
Особиста комунікація та створення домовленостей з національними мережами, ключовими клієнтами-партнерами, ЛПР, власниками бізнесу
Створення принципів співробітництва на довгостроковій основі з партнерами, узгодження та підписання договорів про співпрацю

Результати: розширення та координація співпраці з національними торговими в 2-рази, пошук, створення домовленостей та організація відвантажень продукції на експорт (країни Євросоюзу), формування цінової політики.

Керівник напрямку клінінгу, дезінфекції, дезінсекції в Києві

з 08.2017 по 10.2022 (5 років 2 місяці)
ТОВ "Др. Рьодгер сервіс менеджмент», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук і розвиток нових замовників, участь в тендерах (державних і комерційних), формування цінових пропозицій, запуск і реалізація послуг і товарів Створення індивідуальних пропозицій щодо надання професійних клінінгових послуг, дезінфікуючих засобів, миючих засобів, засобів для прибирання, інвентарю, обладнання, витратних матеріалів, а також їх реалізація в Україні

Результати: збільшення надання послуг у 2,7 рази;

Комерційний директор

з 07.2014 по 04.2017 (2 роки 9 місяців)
ЧП «Іммунітет» (www.lutyk.net, Хмельницький (Легка промисловість)

•Організація, планування, підготовка, технічне обслуговування, структурування та промислове виробництво в'язаних продуктів для дітей та дорослих
• Формування мотивації та організації роботи працівників
• Фінансовий, кількісний облік, контроль за дебіторською заборгованістю та фінансовими зобов'язаннями
• Позиціонування цін, цінова політика, розрахунок та формування цін
• Бюджетування та організація продажів в Україні
• Формування дистрибуційної мережі та умови співпраці з різними каналами продажів в Україні та за кордоном
• Переговори, заключні угоди про умови співпраці, введення та просування продуктів у мережах, замовлення виробництва
• Формування, організація діяльності та мотиваційні програми в продажах
• Організація роботи торгових точок підприємства

Керівник відділу дистрибуційних (непрямих) продажів

з 07.2011 по 06.2012 (11 місяців)
ПАТ "Миронівський хлібопродукт", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Формування та управління структурою дистриб'юторів (понад 100) у всіх 4 категоріях продукції холдингу
Формування комерційної та цінової політики в каналах ключових клієнтів, роздробу, філіалів
Формування структури продажів в регіонах, підбір, навчання і мотивація торгового персоналу;
Формування системи постановки цілей, KPI та контролю за їх виконанням

Результати: збільшення продажів охолодженої та замороженої курятини на 5%, м'ясо-ковбасних виробів на 8%, напівфабрикатів на 11%, систематизація торгової стратегії та цінової політики холдингу (для філій компаній та дистриб'юторів)

Директор регіональної дистрибуції

з 03.2010 по 05.2011 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Компанія Май Україна", Київ (Харчова промисловість)

Розробка цінової та комерційної політики Компанії;
Формування мережі дистриб'юторів в Україні;
Підбір, навчання, управління регіональними менеджерами, супервайзерами;
Розробка і контроль мотивації торгового персоналу компанії і дистриб'юторів;

Результати: збільшення зваженої дистрибуції продукції на 11%, скорочення витрат торгового персоналу на 24%, запуск нової ТМ CURTIS (чаю) на 68% покриття ТТ.

Національний менеджер збуту

з 07.2009 по 02.2010 (7 місяців)
ТОВ "Фараон", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Відповідальність:
• Забезпечення планів продажу, розподіл продукції в роздрібній торгівлі
• Формування дистрибуційної мережі, умови співпраці з дистриб'юторами для сприяння продуктам, дебіторська заборгованість
• Формування структури продажів, набору, розвитку та мотивації підлеглих
• Впровадження стратегій та програм продажу для їх реалізації
• Вибір, управління та мотивація менеджерів
• Організація та впровадження обстановки цілей та відстежують їх виконання
Досягнення в 2009 році:
• Збільшення продажів на 2 рази, активна клієнтська база в 1,5 рази

Національний менеджер збуту

з 05.2005 по 01.2009 (3 роки 8 місяців)
ЗАТ "Крафт Фудз Украина, Київ (Харчова промисловість)

Відповідальність:
• Визначення та впровадження стратегій та програм продажу для їх впровадження.
• Планування та досягнення цілей з точки зору продажів, акцій ринків, розподілу, рентабельності
• Розробка та впровадження довготермінових програм для збільшення продажів та зміцнення співпраці з дистриб'юторами
• Спільно з маркетинговим та торговим маркетингом Формування планів на основні цілі департаменту продажів, діяльність для торгової команди та клієнтів
• Організація роботи, навчання, розвитку та мотивації команди регіональних та територіальних менеджерів
• Планування та впровадження цілей, бюджетів, організаційної структури, політики компенсації для команди з продажу (~ 600 осіб)
• Формування принципів та умов співпраці з дистриб'юторами, бізнес -планами, P&L
• Організація та впровадження системи навчання, розвитку, контролю та оцінки всієї вертикалі підлеглих працівників (4- рівні: регіональні менеджери, регіональні тренери, територіальні менеджери, наглядачі, торгові агенти, торговці)
Досягнення у 2008 році:
• Впровадження планів обсягів продажів (118% для планування), частка ринку (1 місяць у всіх 3 категоріях продукції), розповсюдження (108%). Отримання дистриб'юторів прибутку на операцію -175% до плану

Регіональний менеджер збуту Західного, Київського регіонів

з 04.1998 по 04.2005 (7 років)
ЗАТ "Крафт Фудз Украина", Львів, Київ (Харчова промисловість)

• Побудова системи продажів у регіоні та організація його роботи
• Відбір, організація та створення умов співпраці з дистриб'юторами та дилерами
• Організація "покриття" торгових точок, створення ціни та територіальної політики
• Організація роботи з ключовою роздрібною торгівлею, впровадженням ціни, політики асортименту та торгової торгівлі
• Формування та впровадження політиків та процедур роботи польової структури
• Вибір персоналу, організація систем навчання та розвитку працівників (до 200 людей)
• Планування та впровадження стратегій, пріоритетів, цілей продажу, їх аналіз та контроль

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК PC User Пользователь Internet Internet User MS Outlook

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Джордж Логуш

    Джордж Логуш

    Заcтупник Голови правлыння по маркетингу и продажах, ПАТ "Миронівський хлібопродукт"

    Контактні дані приховані
  • Терехов Сергій

    Терехов Сергій

    Комерційний директор, ТОВ "Фараон"

    Контактні дані приховані
  • Майданюк Генадій

    Майданюк Генадій

    Генеральний директор, ТОВ "Компанія Май Украина"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Сімейний стан: одружений, діти
Інтереси: футбол

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: