Олександр
Коммерческий директор, руководитель по продажам, национальный менеджер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 55 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/979466
Досвід роботи
Комерційний директор
з 10.2022 по нині
(1 рік 7 місяців)
Джіенпі Фрутс, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Стратегія та організація прямого просування товару в Україні та на експорт
Формування та впровадження цінової політики
Особиста комунікація та створення домовленостей з національними мережами, ключовими клієнтами-партнерами, ЛПР, власниками бізнесу
Створення принципів співробітництва на довгостроковій основі з партнерами, узгодження та підписання договорів про співпрацю
Результати: розширення та координація співпраці з національними торговими в 2-рази, пошук, створення домовленостей та організація відвантажень продукції на експорт (країни Євросоюзу), формування цінової політики.
Керівник напрямку клінінгу, дезінфекції, дезінсекції в Києві
з 08.2017 по 10.2022
(5 років 2 місяці)
ТОВ "Др. Рьодгер сервіс менеджмент», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Пошук і розвиток нових замовників, участь в тендерах (державних і комерційних), формування цінових пропозицій, запуск і реалізація послуг і товарів Створення індивідуальних пропозицій щодо надання професійних клінінгових послуг, дезінфікуючих засобів, миючих засобів, засобів для прибирання, інвентарю, обладнання, витратних матеріалів, а також їх реалізація в Україні
Результати: збільшення надання послуг у 2,7 рази;
Комерційний директор
з 07.2014 по 04.2017
(2 роки 9 місяців)
ЧП «Іммунітет» (www.lutyk.net, Хмельницький (Легка промисловість)
•Організація, планування, підготовка, технічне обслуговування, структурування та промислове виробництво в'язаних продуктів для дітей та дорослих
• Формування мотивації та організації роботи працівників
• Фінансовий, кількісний облік, контроль за дебіторською заборгованістю та фінансовими зобов'язаннями
• Позиціонування цін, цінова політика, розрахунок та формування цін
• Бюджетування та організація продажів в Україні
• Формування дистрибуційної мережі та умови співпраці з різними каналами продажів в Україні та за кордоном
• Переговори, заключні угоди про умови співпраці, введення та просування продуктів у мережах, замовлення виробництва
• Формування, організація діяльності та мотиваційні програми в продажах
• Організація роботи торгових точок підприємства
Керівник відділу дистрибуційних (непрямих) продажів
з 07.2011 по 06.2012
(11 місяців)
ПАТ "Миронівський хлібопродукт", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Формування та управління структурою дистриб'юторів (понад 100) у всіх 4 категоріях продукції холдингу
Формування комерційної та цінової політики в каналах ключових клієнтів, роздробу, філіалів
Формування структури продажів в регіонах, підбір, навчання і мотивація торгового персоналу;
Формування системи постановки цілей, KPI та контролю за їх виконанням
Результати: збільшення продажів охолодженої та замороженої курятини на 5%, м'ясо-ковбасних виробів на 8%, напівфабрикатів на 11%, систематизація торгової стратегії та цінової політики холдингу (для філій компаній та дистриб'юторів)
Директор регіональної дистрибуції
з 03.2010 по 05.2011
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "Компанія Май Україна", Київ (Харчова промисловість)
Розробка цінової та комерційної політики Компанії;
Формування мережі дистриб'юторів в Україні;
Підбір, навчання, управління регіональними менеджерами, супервайзерами;
Розробка і контроль мотивації торгового персоналу компанії і дистриб'юторів;
Результати: збільшення зваженої дистрибуції продукції на 11%, скорочення витрат торгового персоналу на 24%, запуск нової ТМ CURTIS (чаю) на 68% покриття ТТ.
Національний менеджер збуту
з 07.2009 по 02.2010
(7 місяців)
ТОВ "Фараон", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Відповідальність:
• Забезпечення планів продажу, розподіл продукції в роздрібній торгівлі
• Формування дистрибуційної мережі, умови співпраці з дистриб'юторами для сприяння продуктам, дебіторська заборгованість
• Формування структури продажів, набору, розвитку та мотивації підлеглих
• Впровадження стратегій та програм продажу для їх реалізації
• Вибір, управління та мотивація менеджерів
• Організація та впровадження обстановки цілей та відстежують їх виконання
Досягнення в 2009 році:
• Збільшення продажів на 2 рази, активна клієнтська база в 1,5 рази
Національний менеджер збуту
з 05.2005 по 01.2009
(3 роки 8 місяців)
ЗАТ "Крафт Фудз Украина, Київ (Харчова промисловість)
Відповідальність:
• Визначення та впровадження стратегій та програм продажу для їх впровадження.
• Планування та досягнення цілей з точки зору продажів, акцій ринків, розподілу, рентабельності
• Розробка та впровадження довготермінових програм для збільшення продажів та зміцнення співпраці з дистриб'юторами
• Спільно з маркетинговим та торговим маркетингом Формування планів на основні цілі департаменту продажів, діяльність для торгової команди та клієнтів
• Організація роботи, навчання, розвитку та мотивації команди регіональних та територіальних менеджерів
• Планування та впровадження цілей, бюджетів, організаційної структури, політики компенсації для команди з продажу (~ 600 осіб)
• Формування принципів та умов співпраці з дистриб'юторами, бізнес -планами, P&L
• Організація та впровадження системи навчання, розвитку, контролю та оцінки всієї вертикалі підлеглих працівників (4- рівні: регіональні менеджери, регіональні тренери, територіальні менеджери, наглядачі, торгові агенти, торговці)
Досягнення у 2008 році:
• Впровадження планів обсягів продажів (118% для планування), частка ринку (1 місяць у всіх 3 категоріях продукції), розповсюдження (108%). Отримання дистриб'юторів прибутку на операцію -175% до плану
Регіональний менеджер збуту Західного, Київського регіонів
з 04.1998 по 04.2005
(7 років)
ЗАТ "Крафт Фудз Украина", Львів, Київ (Харчова промисловість)
• Побудова системи продажів у регіоні та організація його роботи
• Відбір, організація та створення умов співпраці з дистриб'юторами та дилерами
• Організація "покриття" торгових точок, створення ціни та територіальної політики
• Організація роботи з ключовою роздрібною торгівлею, впровадженням ціни, політики асортименту та торгової торгівлі
• Формування та впровадження політиків та процедур роботи польової структури
• Вибір персоналу, організація систем навчання та розвитку працівників (до 200 людей)
• Планування та впровадження стратегій, пріоритетів, цілей продажу, їх аналіз та контроль
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Рекомендації
-
Джордж Логуш
Заcтупник Голови правлыння по маркетингу и продажах, ПАТ "Миронівський хлібопродукт"
Контактні дані приховані -
Терехов Сергій
Комерційний директор, ТОВ "Фараон"
Контактні дані приховані -
Майданюк Генадій
Генеральний директор, ТОВ "Компанія Май Украина"
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Сімейний стан: одружений, діти
Інтереси: футбол
Схожі кандидати
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Київ
Комерційний директор, керівник відділу продажу, національний менеджер
Київ
Національний, дивізіональний менеджер, комерційний, начальник відділу, директор з продаж
Київ, Дніпро
,
ще 6 міст
Директор, зам. директора, начальник СБиО, старший менеджер, руководитель
25000 грн, Київ
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ