Резюме від 20 квітня 2024 Файл

Jesutofunmi

Customer support representative

Вік:
24 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Fasakin
Representative
Jesutofunmi
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Profile
Dedicated Customer Service Representative dedicated to providing quality care for
Lagos, Nigeria
ultimate customer satisfaction.

Excellent time management skills combined with a superior knowledge of the
customer service industry.

Proven ability to establish and maintain excellent communication and relationships
with clients. Adept in general accounting and finance transactions.

Adept in leading sales training workshops, and managing teams to achieve company
goals.

Results driven individual with a niche for increasing revenue streams and developing
long lasting and effective client relationships.

Employment History Skills
Customer Representative at samsung, Lagos Fast Learner
Communication Skills
06/2018—12/2020 Ability to Work in a Team
Ability to Multitask
Resolved customer inquiries and complaints with empathy and Marketing and Sales
professionalism, resulting in a 52% reduction in customer churn
Trained and mentored new customer service representatives on best
practices
Utilized customer data to identify trends and opportunities for
Languages
improvement English Native speaker
Identified and implemented process improvements that reduced ukrainian A1
customer wait times.

Agent at Call Center, Kharkiv
References
References available upon request
09/2021—05/2022
Analyzed customer service metrics to identify trends and areas for
improvement
Handled 200+ customer calls per day and resolved customer queries
Courses
with a 95% satisfaction rate Support at Samsung
Developed a customer satisfaction survey that successfully gathered
feedback and improved customer service standards
Greeted customers in a friendly and professional manner, resulting in
a 100% increase in customer loyalty
Hobbies
painting, reading, swimming

Administrative Support at Fitness Center, Lagos
09/2020—02/2021
Implemented a new document management system that improved
document version control and access control
Managed the company’s social media accounts, increasing followers
by 350% and engagement by 150%
Developed and managed a comprehensive database of customer
information, ensuring that all customer records were up-to-date and
accurate
Created a customer service training program that improved customer
satisfaction ratings.

Education
Kharkiv National University, Kharkiv
03/2021—02/2022

Biology Education, University of Benin, Lagos
07/2017—05/2022
Graduated with high honors

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Дистанційно, Харків

Customer support representative
Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: