Резюме від 26 січня 2024

Світлана

Керуючий проєктом, відділом, мережею магазинів, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Теріторіальний керівник мережою магазинів

з 03.2017 по 10.2017 (7 місяців)
Yanser Group, Дніпро (Легка промисловість)

Організація роботи точки торгівлі, в тому числі встановлення графіку, складання та нормування робочого розпорядку, визначення вихідних і святкових днів.
-Дотримання законодавчих вимог до функціонування магазину в залежності від специфіки його діяльності.
-Складання планів роботи, донесення їх до відома співробітників і контроль їх виконання.
-Розподіл обов'язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок, наказів.
-Забезпечення працівників усім необхідним для виконання ними своїх посадових інструкцій, а також контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів.
-Складання та подача звітів вищому керівництву
-Відкриття та закриття торгових точок.
-Інвентарізація мат цінностей

Керуючий магазином

з 04.2012 по 07.2016 (4 роки 3 місяці)
ТОВ Трейдшуз, Дніпро (Роздрібна торгівля)

-Організація роботи точки торгівлі, в тому числі встановлення графіку, складання та нормування робочого розпорядку, визначення вихідних і святкових днів.
-Дотримання законодавчих вимог до функціонування магазину в залежності від специфіки його діяльності.
-Складання планів роботи, донесення їх до відома співробітників і контроль їх виконання.
-Розподіл обов'язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок, наказів.
-Забезпечення працівників усім необхідним для виконання ними своїх посадових інструкцій, а також контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів.
-Складання та подача звітів вищому керівництву

Адміністратор торгівельного залу

з 10.2011 по 01.2012 (3 місяці)
ТОВ ГАП-Україна, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.

Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.

Контроль та своєчасне поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання.

Розгляд претензії покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтовані рішення.

Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.

Слідкувати за раціональним розміщенням продавців та касирів на робочих місцях.

Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.

Інформування керівництва про наявні недоліки.

Контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування.

Старший продавець

з 06.2007 по 09.2011 (4 роки 3 місяці)
MTI, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.

Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.

Контроль та своєчасне поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання.

Розгляд претензії покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтовані рішення.

Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.

Слідкувати за раціональним розміщенням продавців та касирів на робочих місцях.

Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.

Інформування керівництва про наявні недоліки.

Контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування.

Знання і навички

Адаптивність Уміння аналізувати Управлінські навички Критичне мислення Стратегічне планування Користувач 1С MS Excel Управління командою Ведення CRM Систематизація бізнесу Впровадження системи KPI

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: