Резюме від 13 травня 2024 PRO

Михайло

Системний адміністратор, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер з впровадження інфраструктурних рішень

з 11.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)

•Супроводження системи Білінга, настроювання нового функціонала, усунення дефектів;
•Адміністрування системи Білінга, настройка продуктів, тарифних планів;
•Постійна робота над покращенням системи Білінга та автоматизацією повсякденних задач;
•Написання технологічних карт по налаштуванню та супроводженню системи Білінга;
•Актуалізація і контроль за документацією системи для клієнтів та користувачів;
•Взаємодія із розробниками ПЗ, формування запитів на обслуговування та доопрацювання, отримання та встановлення патчів та релізів з мінімальними простоями системи;
•Обробка звернень співробітників та клієнтів компанії, консультація по роботі функціонала системи Білінга;
•Участь в заходах, спрямованих на навчання в середині компанії. Передача знань та досвіду співробітникам компанії. Розробка та підтримка бази знань для роботи служби технічної підтримки по підтримуваним платформам і сервісам.
•Кастомізація інтерфейсу Білінга, додавання нового функціоналу.

Інженер технічної підтримки

з 12.2018 по 10.2021 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)

• Обробка звернень ключових клієнтів компанії;
• Взаємодія зі співробітниками служби технічної підтримки, мережевими інженерами, інженерами інфраструктури та віртуалізації;
• Виконання робіт у рамках розширеного адміністрування та переносу клієнтських даних, міграцій баз даних, сервісів та віртуальних машин;
• Інформування про аварійні ситуації фахівців та керівників відповідно до документації системи менеджменту якості;
• Консультування клієнтів за технічними характеристиками послуг та особливостями їх використання відповідно до угоди про рівень сервісу (SLA);
• Оперативне реагування на повідомлення від системи моніторингу по сервісах, що підтримуються;
• Повна діагностика проблем користувачів для визначення необхідності наступної ескалації або перенаправлення по зонах відповідальності;
• Надання повної технічної експертизи щодо звернення клієнтів, проведення систематичних, опосередкованих певною логікою пошуків джерел проблем з метою їх вирішення;
• Збір інформації про помилки в сервісах та передачу їх у Відділ Експлуатації;
• Своєчасне реагування на звернення клієнтів, які надходять по телефону та електронній пошті;
• Узгодження з клієнтом переліку та терміну проведення технічних робіт.

Інженер технічної підтримки

з 06.2016 по 12.2018 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "ІТ ТЕЛЕСЕТЬ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Інженер технічної підтримки

з 04.2015 по 05.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Софтлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Інженер технічної підтримки

з 09.2008 по 10.2013 (5 років 1 місяць)
ТОВ "Укрлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Освіта

Національний університет харчових технологій

Технологія бродильних виробництв і виноробство, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

Сумлінність Уміння працювати в режимі багатозадачності Прийом вхідних дзвінків Перша лінія підтримки Друга лінія підтримки

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: