Михайло
Системний адміністратор, 50 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9824931
Досвід роботи
Інженер з впровадження інфраструктурних рішень
з 11.2021 по нині
(2 роки 6 місяців)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)
•Супроводження системи Білінга, настроювання нового функціонала, усунення дефектів;
•Адміністрування системи Білінга, настройка продуктів, тарифних планів;
•Постійна робота над покращенням системи Білінга та автоматизацією повсякденних задач;
•Написання технологічних карт по налаштуванню та супроводженню системи Білінга;
•Актуалізація і контроль за документацією системи для клієнтів та користувачів;
•Взаємодія із розробниками ПЗ, формування запитів на обслуговування та доопрацювання, отримання та встановлення патчів та релізів з мінімальними простоями системи;
•Обробка звернень співробітників та клієнтів компанії, консультація по роботі функціонала системи Білінга;
•Участь в заходах, спрямованих на навчання в середині компанії. Передача знань та досвіду співробітникам компанії. Розробка та підтримка бази знань для роботи служби технічної підтримки по підтримуваним платформам і сервісам.
•Кастомізація інтерфейсу Білінга, додавання нового функціоналу.
Інженер технічної підтримки
з 12.2018 по 10.2021
(2 роки 10 місяців)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)
• Обробка звернень ключових клієнтів компанії;
• Взаємодія зі співробітниками служби технічної підтримки, мережевими інженерами, інженерами інфраструктури та віртуалізації;
• Виконання робіт у рамках розширеного адміністрування та переносу клієнтських даних, міграцій баз даних, сервісів та віртуальних машин;
• Інформування про аварійні ситуації фахівців та керівників відповідно до документації системи менеджменту якості;
• Консультування клієнтів за технічними характеристиками послуг та особливостями їх використання відповідно до угоди про рівень сервісу (SLA);
• Оперативне реагування на повідомлення від системи моніторингу по сервісах, що підтримуються;
• Повна діагностика проблем користувачів для визначення необхідності наступної ескалації або перенаправлення по зонах відповідальності;
• Надання повної технічної експертизи щодо звернення клієнтів, проведення систематичних, опосередкованих певною логікою пошуків джерел проблем з метою їх вирішення;
• Збір інформації про помилки в сервісах та передачу їх у Відділ Експлуатації;
• Своєчасне реагування на звернення клієнтів, які надходять по телефону та електронній пошті;
• Узгодження з клієнтом переліку та терміну проведення технічних робіт.
Інженер технічної підтримки
з 06.2016 по 12.2018
(2 роки 6 місяців)
ТОВ "ІТ ТЕЛЕСЕТЬ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Інженер технічної підтримки
з 04.2015 по 05.2016
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "Софтлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Інженер технічної підтримки
з 09.2008 по 10.2013
(5 років 1 місяць)
ТОВ "Укрлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Освіта
Національний університет харчових технологій
Технологія бродильних виробництв і виноробство, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
DevOps, System Administrator
Київ, Дніпро
,
ще 3 міста
VoIP-інженер
Київ
Инженер компьютерных сетей
Київ
Інженер з комп'ютерних систем
Київ
Компьютерный, системный инженер
Київ
System administrator
Київ, Львів