Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Roman

Head of sales department

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий директор компанії

з 07.2020 по 12.2023 (3 роки 5 місяців)
Antares Capital LCC, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Мета була вивести компанію до нового рівня.
Нові клієнти, нові зв'язки, нові міста. нові контракти, мета полягала в залученні нових клієнтів та партнерів, розширенні географії діяльності та підписанні нових контрактів.
Особисто організовував великі події у багатьох країнах та містах, проводив онлайн та офлайн тренінги з продажу та мотивації, а також щотижневі живі презентації онлайн.

Ми розробили нові додатки на Android та Apple, створили новий сайт з живою графікою, впровадили просування в соціальних мережах та інші заходи.

Ці ініціативи призвели до додаткового обороту у кілька мільйонів доларів та піднесення компанії на новий рівень.Для подальшого розвитку компанії ми працюємо над створенням цифрового порталу, нової моделі дизайну сайту, розвитком відділу продажу, проведенням вебінарів, бізнес-форумів, конференцій та тренінгів, а також впровадженням бренд-матеріалів та збільшенням продажів.Завдяки цим зусиллям, я був призначений заступником CEO компанії, щоб продовжувати просування її до нових вершин.
Стратегія розвитку компанії
Створення цифрового порталу
Нова модель дизайну сайту
Розвиток відділу продажу
Проведення вебінарів
Створення бізнес-форумів
Конференції
Бізнес тренінги
Вебінари
Створення бренд матеріалів
Збільшення продажів Командна мотивація
за підсумками:
Заступник CEO компанії

CEO компании

з 01.2018 по 10.2022 (4 роки 9 місяців)
Indubai Realestate, Dubai (Нерухомість)

Нерухомість у ДУБАЇ
Інвестиції в готельний сектор нерухомості

Ми працюємо на ринку більше 3 років та здійснюємо продаж, оренду, супровід усіх видів угод з нерухомістю в ОАЕ

Надаємо постпродажне обслуговування, оформлення документів, переклади, індивідуальні замовлення, супровід, а також повний консьєрж-сервіс для вас та вашої родини.

Business Development Director

з 07.2017 по 03.2020 (2 роки 8 місяців)
UDS Marketing Group, Germany (Маркетинг, реклама, PR)

Ведення компанії
Розробка стратегії розвитку компанії
- Створення порталу
- Макет модель дизайн сайту
- Ведення IT департаменту, Програмісти, Дизайн, Верстка
- Наповнення контентом
- Проведення вебінарів
- Створення Бізнес Форумів
- Проведення конференцій
- Навчальні бізнес тренінги
- Створення бренд Матеріалів
- Включення у бізнес клієнтів
- Збільшення продажів

Директор з розвитку / Виконавчий директор

з 03.2015 по 09.2017 (2 роки 6 місяців)
Delston Ltd, Germany (Фінанси, банки, страхування)

Директор з розвитку плюс виконавчий директор протягом 2,5 років.
За свою роботу я зробив багато речей, які сприяли розвитку компанії у різних країнах.
Нові клієнти, новий сайт

Відео презентації
Мобільний додаток у Appstore та Playmarket
Виготовлено бейджі для наших партнерів, свіжі банери, флеш-банери, відеоролики, слайди для презентацій різними мовами.

Ми створили унікальну систему рекрутингу, яка дозволила автоматизувати бізнес-процеси.

Ми проводили великі заходи у багатьох містах, де я був організатором, займався всією підготовкою, керував просуванням, працював спікером для великої кількості людей (понад 1000 осіб) у 23 містах.

Включаючи Європу, Казахстан та Україну.
Плюс спікер вебінарів 3 рази на тиждень протягом 2 років.

CEO

з 02.2014 по 03.2018 (4 роки 1 місяць)
Eurostate, Київ (Нерухомість)

Ласкаво просимо до Europe estate
Нерухомість на Costa del Sol
- індивідуальний підхід до підбору нерухомості;
- понад 300 задоволених клієнтів із СНД;
- оформлення ВНЖ за унікальною програмою;
-Ексклюзивна юридична підтримка;
- організація ознайомчої поїздки під ключ;
- робота без посередників;
- надання іпотеки 4,5% від банків-партнерів;
- Допомога в отриманні документів;
- Реєстрація юридичних осіб та допомога в організації фірми;
- Реєстрація договорів з комунальними, телефонними та інтернет-компаніями;
- Допомога у купівлі та реєстрації транспортного засобу, оренді човнів; - Консьєрж сервіс

Директор по маркетингу и недвижимости MIBS GROUP

з 05.2013 по 07.2014 (1 рік 2 місяці)
MIBS Group, Київ (Туризм)

MIBS GROUP VIP TRAVEL - це компанія, яка вже 37 років спеціалізується в галузі туризму та нерухомості на Кіпрі та Греції
-
Завдання
Реорганізувати роботу маркетинг-відділу, збільшити продажі, підвищити лояльність клієнтів, конкурентно-здатність на ринку. Налагодити роботу відділів, зовнішній вигляд компанії, а також покращити роботу співробітників, спілкування та поведінку з клієнтами.
Доопрацювати існуючий сайт, а також створення нового порталу.
Розвиток соціальних мереж та їх ведення.
-
Технології
-Використані методи агресивного маркетингу, з метою у найкоротші терміни підняти продажі.
-Управління штатом співробітників.
-Постановка завдань колективу.
-Пошиття нового фірмового одягу співробітникам, створення нового корпоративного стилю.
-Розробка технічного завдання та впровадження в розробку нового сайту.
-Доопрацювання існуючого сайту.
-Створення нового стилю та дизайну візиток, фірмових анкет.
-Проведення спільних PR акцій з агентствами підвищення продажів.
-Створення технології підвищення продажів через інтернет.
-Використання нових методів розсилки у форматі відео.
-Нові методи роботи вебінарів для агентів
-Форма збору адрес та нова система підписки для клієнтів.
-Спільна робота з УкрЗаліницею. реклама у форматі відео.
-Спільна робота із мережами ресторанів.
-Проведення тренінгів для співробітників.
-Мотивація та підвищення працездатності у колективу.
-Система лояльності клієнтам, постійний контроль.
-Створення статистики щодо клієнтів.
- Створення програми знижок лояльності для клієнтів.
- Робота з великими туристичними та розважальними порталами.
-Організація спеціальних заходів (виставки, презентації).
-Проведення маркетингових досліджень.
-Розробка креативних стратегій, управління розробкою. візуальних матеріалів (рекламні макети, банери, поліграфічні матеріали), наповнення оновлення корпоративного веб-сайту, організація майстер-класів, комунікація з медіа (ЗМІ), керування позиціонуванням, підготовка унікальних рекламних пропозицій.
-
Досягнення
Розроблено стратегію залучення нових партнерів до компанії, а також унікальні рекламні методи щодо просування туристичної та житлово-комерційної нерухомості.
Збільшився продаж на 55% за квартал, підвищилася ккд співробітників, збільшилося обіг клієнтів повторно на 200%.

Бизнес девелопмент/сейл менеджер

з 08.2012 по 04.2013 (8 місяців)
INTERSOG, Київ (IT)

INTERSOG (http://intersog.com/)
"INTERSOG" Найбільша IT компанія має 5 офісів – у США, Канаді та Україні.
Надає повний спектр послуг в IT сфері від розробки програмного забезпечення, ігор, додатків до релізу та просування продукту.
Робота з європейськими ринками, пріоритет Німеччина, Австрія, Швейцарія. Другий ринок США, Австралія.
Робота звіти безпосередньо з власниками компанії.
Розвиток відділу продажів аутсорсинг відділу
Побудова плану продажу
Розвиток роботи відділів - маркетинг відділу та відділу аутсорсингу відділу
Розробка продукту-виведення на ринок-просування
Створення вільного пошуку клієнтів
Робота з чинною базою
Пошук нових клієнтів пошук
Зустрічі з клієнтами
Підписання договорів
Обліковий запис процесу від розробки до впровадження в роботу
-
Організація та Презентація компанії на виставці в Німеччині "Casual Connect" Hamburg (Germany)
Зустрічі, презентації, успішно продемонстровано компанію на німецькому ринку.
-
Робота з Одеським офісом
Допомога у підборі розробників
Спілкування з клієнтами
Дзвінки з потенційними клієнтами
Отримання технічної специфікації
Підписання контрактів
Заповнення бази клієнтів у Sale Force
-
Привів у компанію своїх клієнтів

Project manager

з 10.2011 по 08.2012 (10 місяців)
KRUSCHE & COMPANY www.kruschecompany.com, Київ (IT)

Німецька IT Компанія KRUSCHE & COMPANY має офіси у Геманії, Чехії та в Україні.
Клієнти компанії є: DEUTSCHE BANK. LUFTHANSA. SPARKASSE.
METRO та інші.

Займався всіма діловими поїздками співробітників роботи в Естонію, Німеччину.
Ділові зв'язки сприяли у відкритті віз, бронюванні готелів, організації конференцій та семінарів
Спілкування з партерами про роботу працівників за термінами їх перебування та вимоги щодо виконання певних завдань.
_________________________________________________________
Успішно реалізовано дані проекти
www.kruschecompany.com
www.drivelog.de
www.accentico.com

Делегував процеси із клієнтами.
Структура сайту, кольори, наповнення, функціонал тощо.
Управління програмістами та розробниками, терміни здачі, контроль якості.
Постійне спілкування з клієнтами, оновлення завдань та подальше впровадження в роботу.
Також по завершенню проекту була робота з тестування, пошук багів, quality assurance, записи в екселі в спеціальній таблиці, проводилася далі процеси, що заносилися в систему JIRA, і розробники фіксували баги.

___
Займався англійською версією головного сайту компанії.
Переклад з німецької на англійську. Посібник із наповнення сайту, структури сайту, контроль за виконанням плану від директора.
Додавання тексту, редагування в системі: CRM - Liferay

СПД В наявності Приватний підприємець.

Директор компании

з 12.2009 по 08.2011 (1 рік 8 місяців)
«Туристичний оператор», Київ (Туризм)

•Повне керівництво та розвиток компанії
•Розробка сайту з нуля, оновлення програм, зміна
інформації про країни та готелі
•Робота з рекламними компаніями
•Договори з новими компаніями та оновлення контактів
з постійними партнерами
•Пошук офісу
•Складання плану продажу, впровадження системи калькуляцій у менеджерів
•Набір персоналу, його навчання, тестування
•Складання плану продажів
•Складання звітності та калькуляції для бухгалтерії
• Розробка рекламних турів
•Оформлення віз для клієнтів
•База необхідних партнерів та контакти
•Робота із зарубіжними партнерами
•Розробка та складання туристичного продукту
•Маркетингові дослідження
•Рекламна кампанія
•Розвиток власних напрямів
•Участь у виставках, нарахування зарплат
•Стеження за всіма оплатами, у тому числі і за бухгалтерськими платежами,
•Робота з постійними та новими клієнтами
•Робота з VIP клієнтами
•Складання власних маршрутів
•Робота з мас-медіа публікація інтерв'ю на телеканалах
•Робота з журналами тощо.

Бренд менеджер, керуючий розвитком нового продукту

з 02.2009 по 12.2009 (10 місяців)
DERTOUR (http://www.dertour.de), Київ (Туризм)

DERTOUR – найбільший німецький туроператор Пориньте у світ безмежних можливостей оператора DERTOUR. Незалежно від того, чи Ви є агентством або приватним мандрівником, DERTOUR надасть Вам широкий вибір варіантів.)
Представник найбільшого концерну в Європі із продажу туристичного продукту.
Розвиток компанії, розробка саїту, публікації в мас-медіа, створення бази агентств, партнерських відносин з агенствами України.
Вивів у активні продажі, на даний момент займає лідируючі позиції.

Спутник (http://www.sputnik-ukraine.ua)

з 12.2007 по 05.2009 (1 рік 5 місяців)
Керівник відділу туризму та освітніх програм, Київ (Туризм)

Робота з напрямків - Італія, Чехія, Австрія, Німеччина, Франція, США,
Домінікана, Екзотика, Канада, Англія, Мальта.
Розробка програм, основа зарубіжних партнерів, агентів.
Освітні тури Англія, США, Канада, Мальта.
Власна розробка та організація рекламного туру до Італії та Домінікану.

Спеціаліст по підбору персоналу

з 02.2007 по 09.2007 (7 місяців)
Кадровое Агентство «Service GMbh» Германия, Київ (Пошук персоналу, HR)

-Тестування розподіл кадрів та подальше працевлаштування
-Пошук та відбір потенційних кандидатів усіх рівнів
-Розробка та впровадження нової системи оцінки персоналу компанії
-Підготовка звітності про виконану роботу
-Участь у проектах відділу персоналу

Арт-директор

з 05.2004 по 12.2006 (2 роки 7 місяців)
«Happy Family», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організатор шоу та розваг при готелях-комплексах для туристів та їхніх дітей.
Обов'язки: Активний відпочинок, екскурсії, запрошення виконавців, шоу вистави. Балет, водне шоу, термальні джерела. Олімпійські ігри. Організація ігор та зайнятості для дітей. (команда аніматорів). Місце діяльності - Італія

Менеджер із зовнішньоекономічних зв'язків

з 10.2002 по 03.2004 (1 рік 5 місяців)
Спорт мед, Київ (ЗМІ, медіа)

Менеджер з адміністративної діяльності.
Координація дій офісу. Добірка інформації, статей для публікації, допомога в посольстві співробітникам, бронювання готелів. і т.д.

Менеджер з реклами

з 04.2001 по 08.2002 (1 рік 4 місяці)
«Рембудсервис», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Розповсюдження реклами. Пошук клієнтів - Лайтбокси. Білборди. Вивіски, стенди.

Перекладач, журналіст

з 02.1999 по 01.2001 (1 рік 11 місяців)
Private, Київ (Державні організації)

Супровід іноземних осіб, переговори. Робота журналістом.
Обов'язок перекладача, допомога в адаптації, доручення, договори із представниками різних компаній.

Освіта

Университет Uni Duisburg-Essen (Германия)

Факультет Англистика-Германистика, Диплом Бакалавра, Эссен-Дюйсбург
Вища, з 2004 по 2007 (2 роки 11 місяців)

Національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка.

Факультет Иностранных языков, Факультет Романо-германской филологии, Киев, Луганск
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

1.Факультет Іноземних мов, спеціальність Мова та Література (англійська та німецька). 2.Факультет Романо-німецької філології. Бакалавр філології, викладач англійської мови та літератури., Спеціаліст, бакалавр

Знання і навички

Фахівець з великим досвідом управління персоналомПрофесіонал в г

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Італійська — середній
  • Німецька — просунутий

Додаткова інформація

Фахівець з великим досвідом управління персоналом
Професіонал в галузі ІТ, маркетингу, туризму, досвід ведення бізнесу в Європі стаж понад 5 років. (Німеччина та Італія)

Досвід керівництва проектами та продажами в іноземних компаніях
Знання 3 іноземних мов

Англійська, Німецька, Італійська мови
Просунутий майстер роботи з ПК
Досвід у роботі з VIP клієнтами
Участь та презентації на міжнародних виставках
Проведення бізнес форумів, проф.спікер
Ведення вебінарів
Навчальні курси
Набір співробітників, навчання та мотивація
Управління розвитком ІТ-бізнесу.
Маркетингові навички.
Набір персоналу

Експерт у сфері нерухомості : ІСПАНІЯ/ДУБАЙ
Керування продажами.
Управління проектами
MBA у Туризмі

Особисті дані :
Організаторські здібності, чесність, відповідальність,
поважаю якість у роботі, цілеспрямованість, аналітичний підхід, здатність до прогнозування, працездатність, порядність, акуратність, презентабельний вигляд, не палю, захоплююсь спортом, східними єдиноборствами, плаванням, стресостійким.

Люблю Подорожі вивчення бізнес літератури

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: