Резюме від 24 квітня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9881166

Керівник фінансового відділу, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий контролер ( єдиний фінансист в групі компаній)

з 08.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Сільське господарство, агробізнес

Мої обов'язки :
-Побудова та впровадження управлінського обліку та бюджетування на підприємстві: фінансова структура компанії, форми операційних бюджетів за підрозділами та юридичними особами; основні бюджети: бюджет доходів та видатків, бюджет руху коштів, контроль бюджетних лімітів; контроль дотримання плану, аналіз причин відхилення план-факт;
- Складання прогнозів, підготовка фінансових планів (стратегічне та щомісячне планування);
- Автоматизація системи управлінського обліку, управлінської звітності та бюджетування; постановка ТЗ; тестування; автоматизація бізнес-процесів в 1С 8.3 УТП;
- Облік активів, майна групи компаній у ринкових цінах, ліквідність активів, робочий капітал, вільний грошовий потік;
- Формування звітів Cash Flow statement ( прямий, непрямий методи), Profits and Losts statement (P&L), Balance sheet (щомісячно), аудит ведення первинної документації ( напрямок, стаття витрат, коректність списання тмц і т.д.);
- Калькуляції, собівартість готової продукції, угоди, послуги;
- Адаптація стандартних форм P&L, cash-flow, balance sheet, платіжний календар під специфіку діяльності компанії; план/факторний аналіз, коментарі та розшифровки щодо відхилень, щоденний контроль платежів, касових розривів;
- Підготовка документів для банків для одержання кредитів, монопольного комітету;
- Розробка фінансових моделей, аналіз інвестиційних проектів, аналіз ефективності проектів, оцінка ринкової вартості власного капіталу (ROA, ROCE, ROI, NPV, IRR, FCF )
- Формування нормативних документів (політики УУ, регламентів, інструкцій);
- Внутрішній фінансовий контроль, навчання персоналу фінансової грамотності;
- Розрахунки дохідності та накладних витрат на співробітника, на ОЗ;
- Формування фінансової та управлінської звітності для керівництва, підготовка презентацій у PowerPoint

Керівник відділу

з 09.2016 по 04.2018 (1 рік 7 місяців)
Приватне підприємство, Вінниця (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Аналіз асортименту товарів з урахуванням особливостей товарних груп, категорій аптек (кластеризація) та цільових ринків,
- Розробка заходів щодо раціоналізації торгових процесів та альтернативних варіантів процесу товарозабезпечення торгових точок,
- Внесення пропозицій щодо оптимізації асортименту (формування кластерних груп у рамках виділеного асортименту, виведення до залишків нерентабельних позицій, формування списків «об'ємні», «сезонні» тощо).
- Аналіз дефектури категорій товарів за асортиментом з метою підтримання оптимального рівня в рамках нормативів товарних запасів аптек,
- Аналіз обертання товарних запасів за аптеками в цілому та за позиціями, аналіз співвідношення ліквідних та неліквідних товарів,
- Організація діяльності з формування раціонального асортименту товарів та структури товарного запасу відповідно до категорії аптеки, її формату та місцезнаходження,
- Керування запасами в аптечній мережі з урахуванням аналізу показників стану товарної бази: оборотності, реалізації, залишків, кількості нульових позицій, товару без руху; аналізу руху запасів, тенденції розвитку продажів, номенклатури, історії продажів, термінів поставок,
- Розробка та впровадження авторської програми Автозамовлення, спрямованої на оптимізацію фінансових результатів підприємства, оптимальне використання ресурсів підприємства, задоволення потреб споживачів, раціоналізацію бізнес-процесів,
- Розробка та вдосконалення алгоритмів звітів залежно від потреб ринку, фінансового стану підприємства та його стратегічних цілей.

Комерційний директор

з 11.2012 по 01.2015 (2 роки 2 місяці)
Рекламне підприємство повного циклу, Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

-Стратегічне планування розвитку підприємства,
-Формування маркетингової, асортиментної, цінової та рекламної політики компанії, програми просування товару,
-Розробка та впровадження Дисконтної програми,
-Підготовка та участь підприємства в регіональних та міжнародних виставках,
- Формування клієнтської політики, проведення переговорів із ключовими клієнтами компанії,
-Пошук нових напрямів розвитку, розширення ринків збуту, розвиток існуючого продуктового портфеля та його позиціонування,
- Розвиток іміджу підприємства,
- Оперативний аналіз діяльності підприємства
- Розробка прайсів на послуги підприємства, розрахунок окупності та собівартості послуг, кошторису витрат.

Керівник відділу праці, заробітної плати та мотивації персоналу

з 05.2005 по 11.2010 (5 років 6 місяців)
Мережа супермаркетів, Вінниця (Роздрібна торгівля)

-Організація процесів нормування праці торговельного та офісного персоналу;
-Розрахунок фондів робочого часу та оплати праці,
-Розробка Положень із заробітної плати співробітників , Положення з преміювання та мотивації оплати праці , Колективного договору,
-Розробка, впровадження та аналіз системи мотивації персоналу,
-Розробка штатних розкладів по підрозділах, структура підприємства,
-Оптимізація чисельності персоналу,
-Економічний аналіз показників виробничо-господарської діяльності підприємства та його підрозділів, аналіз та прогноз рентабельності підприємства,
-Участь у побудові бізнес-процесів на підприємстві,
-Складання та моніторинг виконання бюджету,
-Розробка рекомендацій щодо оптимальної побудови робочих процесів та багатозмінних графіків роботи персоналу,
- Підбір, адаптація, оцінка, навчання персоналу (проведення тренінгів)
- Аналітичні звіти з питань продажів ( АВС - аналіз, XYZ - аналіз, оборотність , непроданий товар) , swot аналіз.

Освіта

Вінницький державний політехнічний університет

Облік та аудит, Вінниця
Вища, з 2000 по 2002 (2 роки)

Вінницький державний педагогічний університет

Фізико-математичний факультет, Вінниця
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-тренінг «Побудова системи управлінського обліку та бюджетування на підприємстві»

2009

Семінар – практикум «Практика вдосконалення системи оплати праці та мотивації персоналу у складних економічних умовах»

2010

Бізнес-тренінг «Школа категорійного менеджменту»

2017

Category Management Workshop IV «Збільшення прибутковості в рітейлі»

2017

Семінар – практикум «Каталізатори прискорення бізнесу в рітейлі»

2017

Інтенсив «Фінансовий аналіз у Power BI»

2021

ЛАБА «Фінансовий директор», «Управління фінансами»

2022

Знання і навички

Balance Sheets EBITDA Контроль Cash flow Budgeting & Forecasting Financial planning Стратегічне планування Комунікабельність Sales forecasting Accounting management Annual Budgeting Teamwork Financial Audits Фінансовий аудит Time management MS Excel Training Material Business Process Financial Statements PnL Management PnL calculation Analytical thinking Communicability Financial Economics Audit of financial statements Maintenance of financial records Corporate Finance Key Performance Indicators Quantitative Analytics Multitasking Maintenance of management accounting Equity Valuation Accounting automation Financial analysis

Додаткова інформація

Навички:
- Розробка та впровадження асортиментної та цінової політики підприємства; розробка Положень, Інструкцій, Регламентів, опис Бізнес-процесів та Бізнес-політик підприємства;
- Побудова та впровадження системи управлінського обліку та звітності на базі 1С 8.3 УТП з нуля (планування, бюджетування, управлінська звітність, розподіл витрат та ін.); управлінська звітність (СF прямий та непрямий методи, P&L, Баланс), Платіжний календар;
- Аналіз фінансової звітності по МСФО, Облікова політика управлінського обліку;
- Побудова фінансової, бюджетної моделі, формування річного бюджету компанії; підготовка та консолідація річних управлінських звітів;
- Моделювання бізнес-процесів, їх реінжиніринг, постановка завдань IT-фахівцям (ТЗ) щодо автоматизації процесів управлінського обліку та бюджетування. Тестування одержаних результатів;
- Розробка фінансових моделей, аналіз інвестиційних проектів, аналіз ефективності проектів, оцінка ринкової вартості власного капіталу (ROA, ROCE, ROI, NPV, IRR, FCF …),
- Розробка та впровадження системи оплати праці та мотивації персоналу;
- Розробка та розрахунок KPI топ-менеджменту, співробітникам виробничого, адміністративного департаменту;
- Контроль та оптимізація витрат компанії, пропозиції щодо оптимізації бізнес-процесів, спрямованих на зменшення витрат та збільшення прибутковості компанії;
- Розробка алгоритмів для аналізу та контролю фінансово-економічних показників діяльності підприємства; горизонтальний, вертикальний, факторний аналіз CAGR, CVP – аналіз, бенчмаркінг; АBC-XYZ аналіз;
- Розрахунок окупності/прибутковості проектів, рентабельність бізнес напрямку, складання кошторисів/калькуляцій;
- Розрахунок собівартості в розрізі кластерів, культур, послуг, угод;
- Підготовка аналітичних матеріалів, презентацій для акціонерів;
- Вміння працювати з великими обсягами інформації, робота в режимі багатозадачності, моделювання та автоматизації розрахунків.

Програмне забезпечення:
1-С 7,7; 8.2; 8.3 конфігурація УТП, Бухгалтерія 2.1., BAS Бухгалтерія, айко (iiko)
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
Интернет (Opera, Outlook Express, Internet Explorer).
Qlik Sense, АВК, Бон-сенс.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: