Резюме від 6 травня 2024 Файл

Людмила

Менеджер у галузі управління та розвитку персоналу

Вік:
54 роки
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ХУТОРНА ЛЮДМИЛА
МЕНЕДЖЕР У ГАЛУЗІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

ОСНОВНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ:
- рекрутинг: розробка профілів посад та пошук відповідного персоналу з використанням інтернет-ресурсів), оцінка кандидатів з використанням спеціальних опитувальників та проективних методик, інтерв’ю за компетенціями;
- адаптація новоприйнятих працівників: створення планів адаптації та контроль над їх дотриманням, супровід кураторів адаптаційного процесу;
- навчання працівників: визначення потреби в навчанні, розробка та проведення навчальних заходів на тему «Клієнторієнтованість», «Стандарти роботи продавця», «Робота із запереченнями у прислів’ях та приказках», «Ефективна комунікація» (у тому числі телефонний етикет, спілкування електронною поштою), «Навчання дорослих» (для кураторів адаптації новоприйнятих працівників), «Захист прав споживачів»;
- оцінка діяльності підприємства через вивчення задоволеності працівників (eNPS) та клієнтів (NPS) – створення опитувальників, проведення оцінки та підготовка висновків і рекомендацій;
- розробка та запровадження етичного кодексу та стандартів корпоративної культури підприємства;
- розробка та запровадження положення про гарячу лінію;
- розробка та запровадження системи корпоративних мотиваційних заходів для підвищення лояльності працівників (організація новорічних свят та інших визначних державних свят, організація та проведення заходів, присвячених професійним святам працівників компанії, інше);
- участь у вирішення конфліктних ситуацій та розслідувань випадків порушення працівниками ПВТР;
- кадрове адміністрування,
- військовий облік.

Дата народження: 10.01.1970 р.
Місце постійного проживання: Кременчук
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соціальні мережі:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
https://griml.com/zEc6e

Основна освіта
2003 - 2005
Диплом про вищу освіту
Кваліфікація: Практичний психолог
Полтавський державний педагогічний університет
2000 - 2002
Диплом про перепідготовку
Кваліфікація: Економіст-маркетолог
Дніпропетровський університет економіки і права (м. Кременчук)
1987 - 1992
Диплом про вищу освіту
Кваліфікація: Вчитель російської мови та літератури
Полтавський державний педагогічні інститут
Додаткова освіта
2024
«Уникнення полону та психологія виживання в полоні» - Центр готовності цивільних Благодійного фонду Сергія Притули
2023
«Як пережити війну разом» - «Бюро цифрової освіти Діалог» (сертифікат)
2023р.
«Спілкування з військовими у родині та поза нею» - Тренінговий центр Наталії Сабліної (сертифікат)
2023р.
«Абілітація та реабілітація військових-ветеранів» - Тренінговий центр Наталії Сабліної
2015р.
«Peaple management» - ТОВ «KA Group»
2010р.
«Практика роботи сучасного кадровика і ейчара» - Департамент профнавчання ВД «МЕДІА-ПРО» (сертифікат)
Досвід роботи
04.2023 – 08.2023рр
ТОВ «Оператор ГТС України» (транспортування газу) м. Кременчук
https://tsoua.com
Посада – фахівець з підготовки кадрів.
Основні обов’язки: військовий облік та кадрове адміністрування.
02.2021 – 09.2022рр
ПП ВТП «Лукас» (виробництво кондитерських виробів) м. Кременчук.
https://lukas.ua
Посада - провідний фахівець з кадрового адміністрування.
Основні обов’язки: кадрове адміністрування; військовий облік.
02.2020 - 02.2021рр
ТОВ «БК «ДОМОВОЙ» (мережа магазинів будівельних матеріалів) м. Кременчук
https://www.domovoy.pl.ua
Посада – директор з персоналу.
Основні обов’язки: розробка та впровадження нормативних кадрових документів (ПВТР, посадові інструкції, профілі посад, інше), пошук, оцінка, відбір та адаптація персоналу; надання консультацій керівникам по взаємодії з різного роду типами працівників (характер, мотивація, інше); оцінка психологічного клімату в колективах та рівня задоволеності працівників умовами роботи та надання рекомендацій керівництву по покращенню умов роботи; підготовка та проведення семінарів-тренінгів для торгового персоналу компанії на тему “Стандарти ефективних продажів”.
11.2018 - 11.2019рр.
ТОВ «AMEDA» (мережа сімейних клінік) м. Київ.
https://ameda.com.ua
Посада - начальник відділу кадрів.
Основні обов’язки: організація та здійснення кадрового обліку, розробка та впровадження нормативних кадрових документів.
04.2018 – 08.3.18 рр
ПП ВТП «Лукас» (виробництво кондитерських виробів) м. Кременчук.
https://lukas.ua
Посада – начальник відділу кадрів.
Досягнення: Оптимізовано кадрові процеси за рахунок автоматизації та уніфікації процедур.

10.2008 – 02.2018рр

ТОВ «КАШКАН ЛОГІСТИК» (офіційний ексклюзивний дистрибутор ТМ Оболонь) м. Горішні Плавні. http://kashkanlogistic.com
Посада - менеджер з персоналу, директор з персоналу.
Досягнення:
• Сформовано службу управління персоналом з «0».
• Підготовлено та запроваджено усі нормативні кадрові документи: Правила внутрішнього трудового розпорядку, Колективний договір, Штатний розпис та структура підприємства, посадові та робочі інструкції для усіх посад, інше;
• Запроваджено електронне кадрове адміністрування у програмі ЗУП (Зарплата та управління персоналом).
• Сформовано та запроваджено бюджет витрат на персонал.
• Розроблено та запроваджено внутрішні корпоративні керівні документи:
• Кодекс корпоративної етики працівників підприємства,
• Правила корпоративного спілкування в колективі та з клієнтами,
• Система оцінки якості робіт на основі KPI,
• Система мотиваційних корпоративних заходів,
Система оцінки діяльності підприємства через вивчення задоволеності працівників та клієнтів.

09.2005 – 10.2008рр
ТОВ «НОВА ХОЛДИНГ» супермаркет м. Кременчук.
Посада - Менеджер з персоналу (рекрутер).
Основні обов’язки: пошук, оцінка, відбір та адаптація персоналу.
04.2005 – 09.2005рр
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів (державний сектор) м. Кременчук.
Посада - Психолог.
Основні обов’язки: психологічне консультування учасників програми.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Маю високий рівень володіння ПК та офісними програмами, досвід роботи з CRM системами та програмами для проведення відеоконференцій ZOOM, Google Meet.
• В роботі прагну до структурованості та порядку, люблю оптимізувати процеси, розуміючи цінність часу та ресурсів.
• Ціную в людях індивідуальність, з повагою і з розумінням ставлюся до будь-яких її проявів, - тих, які не порушують меж особистого простору інших людей і не ображають їх.
• Маю знання з психології (особистості, комунікацій, продажів, інше), можу за необхідності проводити тренінги, або консультації для персоналу.
• Є членом волонтерської групи «Кременчук»
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Зацікавлена в стабільній роботі в Кременчуці, де зможу реалізувати звої знання та вміння і отримувати за це стабільний офіційний дохід.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: