Вікторія
HR business partner, директор з розвитку
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9905975
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
П.I.Б. Мирошнiченко Вікторiя Юрiївна
м. Трускавець, Львівська область
Телефон: [
Освіта: 2001р.- Запорізький інститут економіки та інформаційний технологій,
технологій, спеціальність "Фінанси та кредит", кваліфікація - "Економіст".
1998р.- Запорізький торговий коледж, спеціальність "Бухгалтерський
облік та аудит", кваліфікація - "Бухгалтер".
Сертифікати: Ведення бухгалтерського і податкового обліку 1С:8 (2020р)
Управлінській облік і планування в 1С:8 (2020 р)
Зарплата і управління персоналом 1С:8 (2021р)
Програма виходу українських компаній на ринки Європи SERVICE EXPORT
UKRAINE інститут маркетингу (Естонія) у співпраці з Офісом з розвитку
підприємництва та експорту (з жовтня 2021 по серпень 2022 р,р)
Навчання: «Бухгалтерія ФОП» + «РРО для ФОП» (5 тижнів 2021р.)
Програма «Власник малого бізнесу» «Бізнес-Конструктор» Кирило Куницький
(8 тижнів 2021р.)
Business Booster VISOTSKIY consulting ( з квітня 2022 р. по теперішній час)
Програма «НR-менеджмент та організаційний менеджмент. Коучинг-менеджмент»
“CMC “CMC -Ukraine” спільно з GIZ GmbH ( з липня 2022 по січень 2023)
Програма «HRM - Strategic People Management» Business Consulting “Booster
пппппппппп Development” курс адаптовано до міжнародних стандартів HR
( з грудня 2022 р. по теперішній час)
Волонтерська діяльність: Кар`єрний консультант. Ментор. Координатор проєкту "Професійна
орієнтація. Кар’єра. Підприємництво", що реалізується фондом USAID «Економічна підтримка
України» у партнерстві з компанією «Booster Development» (https://www.prof-guide.org.ua).
Досвід роботи:
14. 10. 2022р. – Керівник департаменту рекрутинга та оцінки персоналу консалтингової
компанії «Booster Development» (https://blcoach.net/rekruting) . (Україна, Австрія, Польща. )
- Проведення аудитів персоналу клієнтів ;
- Організація системи рекрутингу для оперативного закриття вакансій у поставлені терміни;
- Підбір персоналу ТОП рівня, а також спеціалістів "ексклюзивних" напрямків;
- Співпраця з работодавцями і кандидатами та розвиток взаємовідносин з ними.
12.12.2022 – Директор з розвитку та якості ТОВ «Алар Сервіс Україна»
(https://www.alarchem.com/ua)
( Інноваційні розробки технічних миючих засобів та просочень на водній основі для очищення
та захисту різних матеріалів)
• Керування діяльністю підпорядкованих структурних підрозділів підприємства з якості та
управління.
• Участь у розробленні стратегічних цілей підприємства, узгодження проміжних (середньо-
короткострокових) цілей, моніторинг ходу реалізації програм і планів підприємства, що
мають відношення до сфери управління, забезпечення надання відповідної звітності.
• Управління організаційною структурою підприємства, а саме:
- розроблення та ведення документа з питань управління організаційними змінами,
зокрема щодо внесення змін до організаційної структури, встановленого розподілу
функцій, чисельності тощо
- аналіз функціонального змісту посадових інструкцій і положень про структурні
підрозділи підприємства, у тому числі стосовно відповідності встановленому
розподілу функцій, відсутності суперечностей і дублювання;
• Аналіз відповідності програм і планів підприємства цілям, що належать до сфери
управління.
• Організація отримання в державних органах ліцензій (дозволів), необхідних для ведення
основної виробничої діяльності підприємства. Організація системи контролю за
дотриманням умов отриманих ліцензій і дозволів
• Управління системою стандартизації підприємства,
• Впровадження та розвиток системи збереження технічних знань.
• Дотримання особисто та здійснення контролю за дотриманням підлеглим персоналом
вимог нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки, правил та норм з
технічної безпеки, організаційно-розпорядчої, нормативної та виробничої документації
15.01.2022 по 01.04.2023 – директор з розвитку групи компаній «СІАЛ ДЖЕТ Україна»
(https://sju.ua/)
( Виготовлення нестандартних гідравлічних циліндрів та ущільнювальних елементів. Ремонт
гідравлічного обладнання. Виконання електромонтажних робот.)
- Розробка ефективної стратегії та програм нових напрямків підприємства;
- Оптимізація організаційної структури групи компаній;
- Підтримка процесу забезпечення бізнес-напрямків персоналом необхідної кваліфікації.
Управління процесом адаптації та швидкого виведення нових співробітників на
максимальну ефективність. Аналіз ринка праці. Впроваджувати програми з мотивації
та утримання персоналу
- Організація взаємодії всіх структур Підприємства щодо реалізації проектів розвитку
підприємства;
- Встановлення пріоритетного бюджетування та моніторинг витрат для забезпечення
фінансової стабільності реалізованих програм;
- Розробка методики з оперативного реагування на кризові та нестандартні ситуації;
- Співпраця з виробниками, дистриб`ютерами, постачальниками та клієнтамии
- Представлення інтересів підприємства в сторонніх установах і організаціях.
З 01.05.2022 року «Проєкт виходу Компанії на ринок Європи»:
- Аудит експортного потенціалу групи Компаній «Сіал Джет Україна»;
- Проведення маркетингового дослідження, з метою визначення найбільш перспективних
ринків (Співпраця з посольствами України та представниками ТПП України в ЄС, з
клубами українських підприємців в Європі);
- Пошук партнерів на ринку Європи:
• Дистриб`ютери;
• агенти.
- Сертифікація
- Формування команди експорт-менеджеров, брокеров;
- Питання транспорту та логістики;
- Виявлення шляхів для зменшення ризиків.
01.03.2021р. – 15.01.2022р. СОО Littleviksi showroom
([
Згідно договору з надання консультаційних послуг з питань керування адміністративною,
комерційною, фінансовою та господарчою діяльністю компанії:
- Організація виробничого процесу:
• пошук приміщення, заключення договору оренди та ремонт ;
• підбір і закупівля обладнання та меблів;
• вирішення всіх господарчих питань.
- Підбір, найм та адаптація співробітників:
• керуючого швейного виробництва;
• конструкторів жіночого одягу та конструктора жіночої білизни;
• закрійників одягу;
• швачок;
• менеджерів з обслуговування клієнтів
- Успішний пошук та організація співробітництва з декількома підрядниками: в’язальним
цехом та з вишивальним цехом.
- Консультацій з питань фінансової діяльності компанії та належного ведення
бухгалтерського обліку ФОП.
- Організація роботи управлінського обліку в програмі BAS з перспективою переходу до
програмного забезпечення «Швейка 8»
- Організація переходу ведення продажу з Іnstagram в Bitrix24 (сертифікована версія)
12.01.2009р. по теперішній час - Директор ТОВ "Астарта Сіті"
(Інжинірингова компанія: консультації, проектування та будівництво; продаж промислового
обладнання та світлодіодного освітлення (http://tdszp.com) . Управління комерційною
нерухомістю (https://www.zenit-group.com.ua) . Виготовлення та продаж жіночого одягу. 2009-
2013рр. газета та інтернет видання «ПравДА» (https://pravda.in.ua).
(Організація, планування, контроль діяльності підприємства. Проведення переговорів з
контрагентами, укладання договорів та забезпечення їх виконання. Фінансове планування.
Планування та проведення маркетингових компаній фірми. Найм, координація та оцінка роботи
персоналу.)
Функціонал:
- Вирішення організаційних, адміністративних та господарчих питань;
- Організація роботи ефективної взаємодії всіх підрозділів підприємства, комунікацій;
- Організація ефективних робочих процесів по підприємству в цілому та у відношенні до
конкретних штатних одиниць;
- Спільно з іншими службами розробка технології та економіки процесів;
- Управління персоналом та вирішення кадрових питань, в тому числі підбір та адаптація
персоналу, розробка посадових інструкцій, положення про оплату праці, структури,
штатного розпису, проведення навчання, участь в проведенні оцінки персоналу;
- Спільно з іншими службами побудова та налаштування бухгалтерського та управлінського
обліку.
08. 11.2016р. по 01.10.2020р. - комерційний директор групи компаній ТОВ «НВП «Контаксіч-
Аква», ПВП «МІФ», ПП «МСР» (вода, світло, тепло). Підприємства займаються
консультуванням, проєктуванням та будівництвом водогонів та очисних споруд,
встановленням вуличного освітлення, виконують загальнобудівельні роботи, роботи по
термомодернізації (співпраця з фондом Енергоефективності: програма Енергоаудиту будівель,
програма «Енергодім»; фондами: USAID, GIZ, ПРООН)
Маю успішний досвід роботи з громадами Запорізької області (Веселівськой, Пологівськой,
Михайлівськой, Новомиколаївської, Беленьківської, Оріхівською, Преображенською, Долинської,
Куйбишевськой, Розівської, Якімівської, Енергодарською, Велико-Білозерською, Василівською,
Степногірською) . В моєму активі більше 20 завершених проєктів.
Функціональні обов`язки:
- Супровід проєкту від концепції до реалізації;
- Формування команди для реалізації кожного окремого проекту;
- Деталізація завдань в рамках проєкту і постановка їх команді;
- Визначення пріоритетності завдань;
- Відстеження стану і статусу проекту, ходу виконання завдань;
- Організація і адміністрування ефективної комунікації в рамках ведення проєкту.
- В рамках будівництва:
- Збір вихідних даних, узгодження і оформлення необхідної дозвільної документації для
укладання договорів з Водоканалом, Обленерго та ін.;
- Формування та контроль графіка виконання будівельно-монтажних робіт;
- Підбір підрядників на всі види робіт. Контроль підготовки кошторисної документації.
Оформлення договірних відносин і контроль виконання умов договорів на будівельні і
монтажні роботи;
- Відстеження терміну початку і завершення етапів робіт на об'єкті відповідно до графіка
будівництва;
- Забезпечення оперативного та фінансового управління ходом будівництва на об'єкті,
відповідно до планових завдань і договорів;
- Перевірка на відповідність заявок на матеріали і обладнання. Моніторинг цін і закупівля.
Контроль надходження їх на об'єкт.
- Відстеження бюджету, підготовка оперативного залишку і стан взаєморозрахунків;
- Взаємодія з інженером технічного нагляду в частині контролю якості робіт і використання
будівельних матеріалів;
- Надання регулярних звітів Замовнику про стан проекту, фактичне виконання робіт в
порівнянні з календарним планом, звіти про витрати, вирішення проблемних питань з
контрагентами.
01.09.2008р. - 12.01.2023р.- засновник та комерційний директор ТОВ "Арагон"
(https://www.aragon.com.ua) (робота с клієнтами B2B. Продаж канцелярських товарів та товарів
для офісу. На обслуговуванні 600 офісів Запоріжжя.
25.02.2008р.- заступник начальника управління Продажу Запорізької обласної дирекції
"Райффайзен Банк Аваль" ( в підпорядкуванні 36 відділень у Запоріжжі та Запорізькій області,
близько 400 осіб) .
12.02.2002р. - головний економіст відділу продажу управління продажу та розвитку мережі ЗОД
"Райффайзен банк Аваль";
- Пошук приміщень для відкриття відділень банку, договірні відносили з орендодавцями,
ремонт приміщень та комплектація обладнанням (36 відділень по Запорізький області та у
м. Запоріжжя)
- Підготовка пакету документів на створення/ліквідацію відділень дирекції;
- Підбір, навчання та адаптація персоналу Управління продажу та відділень Запорізької
обласної дирекції;
- Планування та аналіз діяльності вертикалі роздрібного бізнесу;
- Підготовка та виконання програм та планів розвитку та оптимізації мережі відділень
дирекції;
- Організація та координація контролю дотримання працівниками відділень встановлених
стандартів обслуговування клієнтів;
- Проведення постійних навчань працівників відділень щодо продажу та обслуговуванню
роздрібних продуктів (кредити, депозити, карткові та поточні рахунки, валюто-обмінні
операції, платіжні карти);
- Узгодження планів продажу та прибутковості, поставлених перед мережею відділень
дирекції;
- Розгляд та аналіз скарг, звернень, пропозицій клієнтів щодо роботи відділень;
- Здійснення регулярний відряджень до відділень з метою виявлення причин
виконання/невиконання планових показників та збору інформації про проблемні питання
відділення в напрямку продажу продуктів роздрібного бізнесу для подальшого вирішення;
- Робота з клієнтами обласного значення в частині зарплатних проектів, корпоративних
карток;
- Укладання договорів про співпрацю з агенствами нерухомості та страховими компаніями,
з пенсійними фондами та центрами зайнятості;
- Робота з VIP-клієнтами Запорізької Дирекції "Райффайзен банк Аваль".
01.09.1998р. - 10.02.2002р. – бухгалтер, фінансист ЗАО "Медінтрейд". (мережа аптек та аптечних
складів)
Знання мов: Українська та російська мови - вільне володіння, англійська мова – середній рівень.
Додаткова інформація: високий рівень особистої відповідальності, комунікабельність, здатність
вирішувати будь-які питання.
вміння працювати в команді.
Маю особисте авто 2017 р.в.
Водійські права категорії В. Стаж – 20 років
Схожі кандидати
HRD, HR business partner, HR-консультант, бізнес-тренер
Дистанційно, Полтава
Керівник навчального центру, HR-директор, НR бізнес-партнер
60000 грн, Дистанційно, Київ
Директор, управляющий по персоналу, начальник отдела кадров
Дистанційно, Одеса
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Дистанційно, Київ
HR Director, HR business partner, рекрутер
Дистанційно, Вінниця
,
ще 8 міст