Резюме від 1 травня 2024 PRO

Владислав

Оператор call-центра, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
18 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор кол центру, менеджер з продажу

з 09.2023 по 04.2024 (7 місяців)
VIP CALL CENTER, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

1. Займав посаду менеджера з продажу. продавав дуже багато (товари для дому, кухні, електроніка та інші)
2. Чергував 7 різних CRM паралельно одна одній
3. Додатково займався розробкою скриптів на товари (апсейл, кроссейл)
4. Підтримував високий відцоток допродажів
5. Чітко вів звітність
6. Регулярно продзвонював клієнтів
7. Робив від 7 продажів на годину з урахуванням продзвону клієнтів які не взяли слухавку та кількості лідів

Оператор кол центру, менеджер з продажу

з 07.2023 по 09.2023 (2 місяці)
Welvita, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

1. Продавав (БАДИ та товари лікувального призначення)
2. Гарно розумівся по скриптах та швидко сприймав інформацію
3. Займався курсовими продажами та кроссейлом
4. Консультував клієнтів що до акцій та знижок

Освіта

Сумський фаховий коледж економіки і торгівлі

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Суми
Середня спеціальна, з 2023 по 2025 (2 роки)

Знання і навички

Самомотивація Комунікабельність Прийом вхідних дзвінків Здатність до навчання Здійснення вихідних дзвінків Гарна дикція Ведення CRM Теплий продаж Обробка гарячих заявок Робота із запереченнями Продаж косметичних засобів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Комунікабельний та результативний фахівець з досвідом роботи в сфері обслуговування клієнтів та здійснення телефонних продажів. Волюдію навичками ведення телефонних переговорів, консультуванням клієнтів, вирішення проблем та досягненням поставлених цілей, маю досвід роботи з CRM-системами та готовий до нових викликів та постійного саморозвитку.
НАВИЧКИ: комунікабельний, активні продажі, обслуговування клієнтів, консультування, телефонні переговори, вирішення проблем, працездатний, наполеглевий, ввічливий, гнучкий, відповідальний, стресостійкий, організований, пунктуальний та зорієнтований на результат
У разі зацікавленості з вашого боку в моїй кандидатурі, з нетерпінням чекаю вашої пропозиції.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: