Резюме від 31 серпня 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9982291

Customer support specialist

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») @Uliana_Shhh

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Уляна
Шевченко
Цілеспрямована, здатна до швидкого навчання та аналітичного
мислення. Відповідально ставлюся до поставлених задач.
У пошуку роботи, де матиму змогу розкрити та поглибити свої
знання та навички. Зацікавлена у довготривалій співпраці.

НАВИЧКИ Створення контенту як копірайтер
Критичне, аналітичне мислення та Базові навички роботи з сайтами через
нестандартне розв'язання проблем Адмін-панель (Wordpress)
Високі комунікативні навички. Створення макросів
Поставлена вимова. Досвічений користувач Zendesk, Freshdesk,
Просунутий користувач ПК, Microsoft Office Trello, Slack та ін.
Ведення чатів та соц.мереж Вичитка та редагування текстів та
документів.

ДОСВІД РОБОТИ HEAD OF CUSTOMER SUPPORT DEPARTMENT
EXBI TRADE
CUSTOMER SUPPORT OFFICER
Створювала інструменти та матеріали для
EXBI TRADE (Криптобіржа)
12.2021-02.2023
роботи відділу підтримки та його оптимізації.
Обробляла запити та звернення клієнтів у
чатах Телеграм та через програму ОСОБИСТИЙ ПОМІЧНИК ДИРЕКТОРА
Zendesk 02.2023-07.2023
Вела звістність роботи відділу підтримки
організовувала зустрічі, графік та
клієнтів
комунікацію керівника;
Створювала макроси та інші інструменти
створювала кореспонденцію,
для оптимізації роботи відділу
ПРАЦЮВАЛА НАД РЯДОМ ПРОЄКТІВ ТА ЗАДАЧ презентації, банери та ін.
КОМПАНІЇ MORNINGSTAR TECHNOLOGIES ТА ІН. вела комунікацію з клієнтами та
партнерами;
виконувала обов‘язки HR та копірайтера;
ОСВІТА
КНУ ІМЕНІ ТАРАСА КПІ ІМЕНІ ІГОРЯ
ШЕВЧЕНКА СІКОРСЬКОГО ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
(2019-2023рр) (2017-2020рр)
Англійська - В2
Українська - вільно
Юридичний факультет. Факультет лінгвістики.
Спеціалізація : ІТ-право Спеціалізація :технічний
Російська - вільно
переклад з німецької та Польська, німецька - А2
англійської мов.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
30000 грн, Дистанційно, Київ

Спеціаліст Service Desk
Дистанційно, Львів

Спеціаліст help desk
60000 грн, Дистанційно

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Customer support specialist
Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: