Рубрика «Читаємо з Work.ua» продовжується. На цей раз поговоримо про настільну книгу починаючих копірайтерів, письменників та маркетологів — «В очікуванні копірайтера» Стаськи Падалки.

Книга Стаськи стала однією з найочікуваніших новинок 2017 року серед тих, хто працює з текстами. А таких людей стає все більше й більше. Копірайтери, контентщики, SMM-щики, маркетологи, піарщики — усі ці люди щодня генерують море контенту. Щоб він був якісним, потрібно навчатися. В книзі «В очікуванні копірайтера» є максимум інформації для початківців, яку не завадить згадати і обізнаним спеціалістам.

Чим займається копірайтер

Взагалі професія копірайтера потребує багатьох навичків — це й уміння опрацьовувати великі обсяги інформації, й аналітичні здібності, й безумовна грамотність, й широкий кругозір.

Все це потрібно копірайтеру для того, щоб писати рекламні тексти, інформативні статті, новини, пости, вести корпоративні чи особисті блоги, словом — генерувати текстовий контент для бізнесу, корпорацій, брендів, зірок та зірочок.

Ця професія молода, але дуже затребувана.

А книга-то про що?

А книга про те, як власне писати. Точніше, як робити це якісно та цікаво. Вона про основні правила підготовки до письма, редагування, складання неймів чи слоганів, про стилістичні прийоми та все те, що може стати в нагоді людині, яка пише.

Цитати по темі

  • Рекламний текст все ж залишається текстом. У ньому важливими є і форма, і зміст. Нехай мета таких текстів утилітарна, але це ж не причина множити дурниці.
  • ... Натхнення — це відмовка. Або меншою мірою — щасливий збіг обставин.
  • Якщо автору потрібні читачі, то словник необхідно розвивати, збагачувати.
  • Добре писати — не значить писати геніально.

Читайте також

Чтобы оставить комментарий, нужно войти.