Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 ноября 2017

Алла

Адміністратор, офіс-менеджер, 8 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Боровая (Киевская обл.)
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

заступник начальника відділу управління персоналом

с 09.2012 по наст. время (11 лет 8 месяцев)
Департамент агропромислового розвитку Київської ОДА, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Документообіг організації, планування роботи, організація нарад, ведення архіву

Референт ректора

с 12.2009 по 07.2012 (2 года 7 месяцев)
Академія праці і соціальних відносин, Київ (Освіта, наука)

Прийом дзвінків, організація робочого часу ректора, написання планів роботи, протоколів

Діловод

с 10.2007 по 12.2009 (2 года 2 месяца)
Академія праці і соціальних відносин, Київ (Освіта, наука)

Діловодство, архів

Класовод

с 01.2007 по 02.2007 (1 месяц)
Ксаверівська ЗОШ, Ксаверівка (Освіта, наука)

Образование

Академія праці і соціальних відносин Федерації профспілок України

Соціальна робота, Київ
Высшее, с 2007 по 2011 (3 года 9 месяцев)

Гуманітарно-педагогічний коледж КОІПОПК

Вчитель початкових класів та англійської мови в початкових класах, Біла Церква
Среднее специальное, с 2003 по 2007 (3 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

володію українською та російськими мовами, англійською читаю, перекладаю (зі словником), вмію працювати з ПК (Microsoft Word, Internet Explorer, Opera), програмою діловодства ACKOD.

Особисті якості: комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, уважна, дисциплінована, здатна швидко навчатися, прагну до підвищення рівня своїх знань.
Заміжня, маю доньку.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: