Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 января 2023 Файл

Ірина

Економіст, логіст, асистент директора, фахівець з закупок

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ірина Миколаївна Павленко

Місце народження: м. Київ
Дата народження: 13.05.1986р. Вік: 36 років
Сімейний стан: заміжня, дітей не маю

Освіта:
2010р.-2011р. - Національний університет біоресурсів і природокористування України.
Диплом магістра за спеціальністю «Економіка підприємства».

Досвід роботи:
01.12.2004р. – 01.04.2005р. - ТОВ «Крокус». Юридична назва мережі салонів краси та мережі фото сервісу. Посада секретаря-референта: допомога керівнику у всьому, організація життєдіяльності офісу та його працівників на робочих місцях, закупка та розподіл канцелярських та інших товарів, пошук та налагодження зав’язків з новими клієнтами, складання фінансових звітів за допомогою зведених таблиць на основі зібраних мною даних в різних розрізах, організація та контроль роботи прибиральників та кур’єрів.

01.04.2005р. – 04.03.2006р. – ТОВ «Крокус». Посада бухгалтера-касира: Касові операції, підготовка звітів по надходженню-видаткам коштів, банківські операції в "Клієнт-Банк": реєстрація та проведення платежів, формування виписок по надходженню коштів. Початкова бухгалтерська документація.

02.04.2007 – 15.08.2008р. – ТОВ «Компанія Кристал». Організація по постачанню
стоматологічного обладнання і медичних препаратів іноземного виробництва. Посада бухгалтера: збір, складання товару по замовленню для клієнтів, складський облік, проведення інвентаризації. Внесення номенклатури товару до бази та ведення розрахунків в 1С.

01.09.2008р. – 31.01.2009р. ТОВ «Грасс». Організація по постачанню іноземної парфумерної продукції у відомі магазини по всій України. Посада заступника головного бухгалтера: номенклатурний та складський облік в 1С, робота в системі «Клієнт-Банк», проведення звірок з постачальниками, допомога при складанні та перевірці балансу підприємства, початкова бухгалтерська документація. Також за сумісництвом обов’язки спеціаліста відділу кадрів: ведення справ працівників фірми, трудових книжок

23.02.2009р. – 03.05.2016р. ДУ «Національний інститут хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова» НАМН України. Посада провідного економіста апарату управління: розрахунок собівартості та кінцевої вартості послуг, складання актів виконаних робіт на основі аналізу історії хвороб пацієнтів. Робота зі страховими компаніями: складання та аналіз договорів, проведення взаєморозрахунків та звірок, контроль по оплаті та заборгованості. Складання планових та фактичних кошторисів, статистична звітність, економічний аналіз попередніх періодів та ін.

23.05.2016р. – 15.02.2022р. ТОВ «Медицина ВМ». Посада економіста. Спеціаліст по розрахунку платних послуг: розрахунок проекту тарифів на послуги, аналіз виконаних та поточних робочих процесів, складання звітів. Складання та ведення договірної документації із замовниками, контроль розрахунків по договорам, проведення звірок по оплаті договорів. Ведення робочих процесів в bitrix24, ведення переговорів з великою кількістю клієнтів, щодо розрахунку послуг та юридичної документації, Підбір, консультування та навчання персоналу.
Спеціаліст з тендерних закупівель: складання та ведення тендерної документації, проведення та контроль процесів тендерних закупівель в ролі учасника від імені юридичного обличчя на електронних майданчиках E-Tender, Prozorro.
Помічник директора. Виконання будь-яких завдань, як робочих, так і особистих: організація і допомога при проведенні виїзних семінарів, бронювання квитків, знаходження контактів, ділове листування від імені директора, організація робочого дня керівника, організація робочих та особистих заходів, пошук актуальних презентів, відправка та отримання посилок і т.ін.

Власна характеристика:
Порядна, зібрана, тактовна, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку і професії, швидко навчаюсь, направлена на результат при виконанні завдань.

Впевнений користувач Microsoft Office: Word, Excel (зведені таблиці, формули), Outlook, PowerPoint. Маю досвід по роботі з персоналом (підбір, навчання). Маю досвід у відділі логістики (пошук та підпір клієнтів, заключення договорів та контроль робочих процесів з ними). Маю досвід роботи комірником та комплектувальником. Маю досвід роботи в програмах Актив +, Парус, 1С, bitrix24
Маю диплом про закінчення курсів з логістики ЗЕД «Логістика ЗЕД».

Очікувана з/п: від 15,000,00 грн.

Тел.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Viber: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: