Резюме від 12 квітня 2018

Александр

Фінансовий директор, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 05.2014 по нині (10 років)
Виробницво, Київ (Виробничо-торгівельне підприємство. Імпорт, експорт.)

-Управління фінансовими потоками підприємства;
-Контроль витрат і забезпечення ефективного використання ресурсів;
-Контроль доходів і забезпечення фірми фінансами (в тому числі і кредитними);
-Податкове планування;
-Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії;
-Забезпечення економічної безпеки
-Аналіз і зниження можливих фінансових ризиків;
-Контроль ведення діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
-Проведення фінансово-економічного аналізу угод компанії;
-Підготовка фінансової звітності;
-Управління колективом фінансових і бухгалтерських служб.
-Звітування перед засновниками.
-Відрядження.

Головний бухгалтер

з 07.2012 по 04.2014 (1 рік 9 місяців)
Гіпермаркет "Город Дверей" ТОВ "Дверна Справа" оптово-роздрібна торгівля дверями та фурнитурою, Київ (Оптово-роздрібна торгівля дверями та фурнитурою. Імпорт-Експорт)

Ведення бухгалтерського та податкового,управлінського обліку підприємства, звітність.
-Виробництво
-Заробітна плата, ведення обліку грошових потоків підприємства.
-Робота з банками(кредити,овердрафти, факторинг).
-Взаємодія з державними та контролюючими органами, проходження перевірок.
-Координація роботи з іншими відділами підприємства, постановка та контроль завдань.
-Звітність перед засновниками.)

Головний бухгалтер

з 02.2010 по 06.2012 (2 роки 4 місяці)
Весна Київ оптова торгівля ювелірними виробами, Київ (Оптова торгівля ювелірними виробами. Імпорт/Експорт)

Ведення обліку згідно Податкового Кодексу України.ЗЕД(Імпорт,експорт)
Облік розрахунків з оплати праці ( нарахування та виплати заробітної плати).
Складання та здача фінансової та податкової звітності (баланс, Декларація з ПДВ, прибутку підприємства, ЕСВ)
Ведення оперативного обліку підприємства ( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
Формування облікової політики для цілей бухгалтерського, податкового и управлінського обліку.,
Організація та контроль формування бухгалтерської звітності та податкових декларацій, контроль нарахування та сплати податків.
Організація та контроль формування управлінської звітності.
Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
Контроль ведення автоматизованного бухгалтерського та управлінського обліку в 1С;
Організація взаємодії бухгалтерії з іншими підрозділами компанії.
Організація та контроль документообігу бухгалтерії.
Формування бюджету підрозділу‚ контроль виконання бюджету.
Податкове планування. Досвід роботи по реєстрації, перереєстрації підприємства,отримання ліцензій та патентів.
Ведення обліку Фізичної особи -підприємця.
Досвід роботи з податковими органами та проходження податкових перевірок(ДПІ Голосіївського,Печерського р-ну м. Києва)

Головний бухгалтер

з 10.2004 по 01.2010 (5 років 3 місяці)
Санімакс оптово-роздрібна торгівля сантехнічними виробами, Київ (Оптово-роздрібна торгівля сантехнічними виробами. Імпорт/Експорт)

Ведення первинної документації(робота с провідними операторами: МЕТРО, Ашан, ОВІ, Епіцентр, Нова Лінія, Олді, Караван)
Облік основних засобів (документальне оформлення операцій по приходу, ремонту, вибуттю основних засобів, нарахування амортизації).
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості, акти звірки.
Облік розрахунків з оплати праці( нарахування та виплати заробітної плати).
Ведення податкового обліку.ЗЕД.
Складання та здача фінансової та податкової звітності(баланс, Декларація з ПДВ, прибутку підприємства, фонди)
Ведення оперативного обліку підприємства( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
Формування облікової політики для цілей бухгалтерського, податкового и управлінського обліку.,
Організація та контроль формування бухгалтерської звітності та податкових декларацій, контроль нарахування та сплати податків.
Організація та контроль формування управлінської звітності.
Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
Контроль ведення автоматизованного бухгалтерського та управлінського обліку в 1С;
Контроль даних первинного оперативного обліку,який ведеться в окремих автоматизованих системах.
Знаходження та розробка правил та процедур обробки та збереження первинних документів‚ методик в області автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку.
Організація взаємодій бухгалтерії з іншими підрозділами компанії.
Організація та контроль документообігу бухгалтерії.
Формування бюджету підрозділу‚ контроль виконання бюджету.
Податкове планування.Досвід роботи по реєстрації, перереєстрації підприємства.
Досвід роботи з податковими органами та проходження податкових перевірок(ДПІ Шевченківського р-ну м. Києва)
Ведення обліку Фізичної особи -підприємця

Освіта

Київський Державний торгівельно-економічний університет

Факультет: обліково-фінансовий, Київ
Вища, з 1993 по 1999 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

M.E.Doc MS Office 1С:Підприємство Робота Головним бухгалтером

Знання мов

  • Угорська — середній
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
- відповідальність;
- порядність;
- висока працездатність;
- вміння швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;
- толерантність.

Інше:
- наявність власного автомобиля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: