Світлана
Инспектор отдела кадров, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 53 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2013623
Досвід роботи
Начальник ок
з 05.2016 по нині
(8 років)
Охранная компания, Киев (Предоставление слуг по охране объектов)
Полный кадровый документооборот, подбор и адаптация персонала
Гувернантка
з 02.2015 по 04.2016
(1 рік 2 місяці)
Израиль, Тель Авив (обучение и развитие детей)
Старший инспектор отдела кадров
з 08.2012 по 04.2014
(1 рік 8 місяців)
ООО "Развитие-21 Столетие" (экипировка поездов)
Освіта
Педагогический институт им. Гоголя
Биология, Нежин
Вища, з 1988 по 1993 (4 роки 9 місяців)
Додаткова інформація
Домашня адреса: м. Київ, просп. Маяковського,37а,кв.35
Тел. моб.
[
E-mail: [
Р Е З Ю М Е
ГОРТАНЕНКО СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Освіта: - Педагогічне училище, кваліфікація: «вчитель початкових класів»;
- Ніжинський педагогічний інститут спеціальність: «вчитель біології»;
- Народний університет "Економіка та життя" спеціальніст: «секретар-референт зі знанням ПК;
- Навчальний центр "Терра" спеціальність: «бухгалтер-економіст з правом працювати головним бухгалтером»
Досвід роботи:
2016р. - по теперішній час начальник відділу кадрів, менеджер по персоналу (85% робочого часу), охоронна компанія,
2014р.- 2016р. - няня-гувернантка Ізраїль (м. Ход Ха Шарон)
2012р.- 2014р. - старший інспектор відділу кадрів ТОВ «Розвиток-21 Сторіччя»:
ведення кадрової документації з "0"; знання КЗпП України; формування, зберігання та архівація особових справ персоналу; оформлення трудових книжок та вкладишів (реєстрація в книзі обліку руху трудових книжок вкладишів до них); складання наказів по особовому складу (прийом/ переведення/ звільнення/ надання відпусток ..), складання графіку відпусток та їх контроль; проведення атестації фахівців: заповнення особових карток персоналу, видача довідок з місця роботи та характеристик; введення графіків та табелів обліку робочого часу в бухгалтерську програму 1С (версія 7.7, версія 8.1; 8.2),; обчислення трудового стажу та заповнення лікарняних листків непрацездатності; розроблення та складання бінес-плану, положень про відділи та посадових інструкцій; складання штатного розпису та внесення змін до нього, оформлення відряджень працівникам; співпраця з державними організаціями; здача звітності у державні структури), оформлення пенсій в т.ч. науковим працівникам; пошук персоналу через інтернет, ЗМІ ; складання профілю посади, розміщення оголошень в ЗМІ та в інтернеті; попередній відбір резюме фахівців; проведення телефонних інтерв'ю; проведення первинних співбесід; представлення кандидатів керівництву компанії)
2010р - 2012р. - начальник відділу кадрів та партійного обліку,
головний бухгалтер ДРО,
- інспектор з кадрів департаменту персоналу
«Sanahant»
2009р -2010р - інспектор з кадрів департаменту персоналу
Корпорації "FRG"
2008р- 2009р. старший інспектор відділу управління
персоналом Європейського університету
2006 р.- 2008р. - секретар-помічник Президента банку
«Iмексбанк»;обробка вхідної, вихідної
документації; планування і організація робочого
дня керівника; складання графіку
роботи керівника; бронювання готелів,
авіаквитків; організація прийомів,
конференцій; ведення кадрової документації
(прийом, відпустки, переведення, звільнення,
підбір персоналу та формування кадрового
резерву)
2002-2006р. - начальник відділу кадрів, економіст та
секретар Українського державного
проектно-вишукувального інституту
"Укрдіпроліс" (ведення повного обсягу
кадрової документації з "0")
1988-2002р. - директор школи, вчитель початкових класів
Знання мов: українська, російська-вільно, англійська-базова
Комп'ютер: Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook , 1С
(версія 7, версія 8), Windows 9x/2000/XP,
DP 2000.
Хобі : Спорт, мистецтво, музика.
Особисті якості: Чесність, порядність, пунктуальність,
комунікабельність, відповідальність,
уважність, оперативність, чіткість у виконанні
поставлених завдань.
Інші резюме цього кандидата
10 000 грн
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
- няня-гувернантка, домработница, Польша, 8 років 4 місяці
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Начальник ОК, главный бухгалтер, Деснянская ПР, 14 років 1 місяць
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- инспектор ОК, "FRG", 11 місяців
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Начальник ок, Охранная компания, 8 років 3 місяці
- инспектор отдела кадроа, Европейский университет, 17 років 2 місяці
Схожі кандидати
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з підбору персоналу, інспектор з кадрів
Київ, Житомир, Коростень
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
25000 грн, Київ
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів (HR)
35000 грн, Київ