Резюме від 4 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2377351

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 06.2018 по 01.2022 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Київгума", Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-контроль збуту продукції компанії, розробка цінової та бонусної політики для контрагентів (дистриб'ютори, роздріб - напрямок ГТВ);
- організація та контроль роботи менеджерів з продажу групи;
- планування виробництва, розроблення перспективних та поточних планів збуту продукції;
- Організація роботи з ведення, аналізу та систематизації клієнтської бази;
- контроль за станом дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів;
- підготовка критеріїв оплати менеджерів відділу продажів напряму ДТВ (бонуси за виконання плану продажу);
-Організація навчання, тренінгів для менеджерського складу за напрямом ГТВ (спільно з відділом HR);
- участь в організації та проведенні виставок.
- вирішення рекламаційних питань щодо товару з контрагентом, складання необхідної документації.
- Оформлення відвантажень продукції з експорту (країни СНД).
- робота з тендерними майданчиками:
1. Здійснення моніторингу спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків щодо оголошення державних та комерційних відкритих конкурсів, тендерів, електронних аукціонів;
2. Оцінка економічної доцільності участі у торгах, за результатами підготовки інформації та матеріалів для прийняття рішення про участь у торгах;
3. Запит необхідної конкурсної документації, вивчення її вимог. Врахування всіх змін у конкурсній документації;
4. Підготовка повного пакета документів;
5. Взаємодія з менеджерами та керівниками відділів зі специфіки та ціноутворення запропонованої продукції та технічної частини заявок;
6. Аналіз технічної частини заявок на відповідність чинному законодавству;
6. Оформлення конкурсних заявок (заливання документів на тендерних майданчиках).
7. Ведення переговорів та листування з організаторами конкурсів.
8. Одночасно ведення кількох проектів;
9. Своєчасне надання всієї необхідної інформації про умови постачання, гарантії, сертифікати;
10. Укладання договорів, контрактів;
11. За потреби присутність на аукціонах від імені компанії, при процедурах розкриття заявок, складання скарги до Антимонопольного комітету України та її територіальних органів, подання інтересів компанії при розгляді зазначених скарг;
12. Відстеження повернення коштів, внесених як забезпечення заявок (банківських гарантій).
13. Ведення встановленої звітності.

У розділі додаткова інформація можна ознайомитись із попередніми місцями роботи.
На вимогу надам рекомендаційний лист.

Менеджер з продажу

з 11.2017 по 06.2018 (7 місяців)
Coca-Cola Beverages Ukraine, Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та ведення продажів продукції;
- Пошук потенційних контрагентів;
- робота з контрагентів, що вперше звернулися, з подальшою передачею його провідному менеджеру з продажу в залежності від територіальної приналежності клієнта;
- ведення комерційних переговорів із контрагентами на користь підприємства;
- оперативне реагування на інформацію, що надходить від контрагентів, та доведення її до відома відповідного провідного менеджера з продажу та начальника відділу оптового продажу;
- з'ясування потреб контрагентів у продукції, що реалізується компанією, та узгодження замовлення з клієнтом у відповідність до його потреб та наявності асортименту на складському комплексі;
- Мотивація контрагентів на роботу з компанією, відповідно до затверджених програм зі стимулювання збуту.
- Складання щомісячного плану продажів;
- аналіз статистичних даних продажу та відвантажень контрагентів;
- надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламенту роботи відділу продажу та компанії;
- прийом та обробка замовлень контрагентів, оформлення необхідних документів, пов'язаних з відвантаженням продукції для клієнтів компанії, закріплених за собою, а також для контрагентів, закріплених за відповідними провідними менеджерами з продажу під час перебування їх поза офісом;
- Здійснення інформаційної підтримки контрагентів;
- здійснення інформування контрагентів про всі зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акції з стимулювання попиту, час приходу продукції на склад;
- остаточне узгодження з контрагентом умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції;
- передача заявок на доставку продукції контрагентам до відділу логістики;
- Участь у розробці та реалізації проектів пов'язаних з діяльністю відділу оптових продажів;
- Взаємодія з підрозділами компанії з метою виконання покладених завдань;
- Участь у робочих нарадах;
- ведення робочої та звітної документації;
- Підтримка в актуальному стані даних про контрагентів в інформаційній системі;
- контроль відвантажень продукції за контрагентами;
- Контроль фінансової дисципліни контрагента на основі документів, одержуваних від відділу фінансового обліку та попередження про строки оплати (контроль дебіторської заборгованості).

Освіта

Донбаській гірничо-металургійний інститут

АПП, інженер-електромеханік, Алчевськ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Київська регіональна таможня

09.2006 - 11.2006

Знання мов

  • Португальська — середній
  • Польська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Жарич Олександра Ігорівна
Моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проживання: м. Бровари
Будинок. адреса: вул. Олімпійська
Дата народження: 04.12.1980

Основне
•2002 - Донбаський гірничо-металургійний інститут, АПП, інженер-електромеханік, бакалавр
•2003 - Донбаський гірничо-металургійний інститут, АВП, інженер-електромеханік, спеціаліст

Підвищення кваліфікації, курси
•2006 - Митний брокер, "Консалтинговий центр", Свідоцтво особи, уповноваженої на декларацію

Професійний досвід:

З 04.2016 ТОВ "МВСС"
- Розподіл роботи всього офісу;
- координація роботи працівників;
- Ведення ділової кореспонденції;
- Розподіл дзвінків;
- зустріч відвідувачів;
- адміністративно-господарська підтримка офісу;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
- Підготовка накладних, рахунок-фактур;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів;
- ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- Аналіз діяльності постачальників;
- ведення звітності з відпусток, відгулів та понаднормового годинника;
- Складання договорів, комерційних пропозицій, розрахунок договірної ціни.

3 Eda.ua/3 "Shushimax"
З 06.15 працюю адміністратором на доставці суші та піци "SushiMax".
Організація, адміністрування роботи кур'єрської служби:
- Розподіл замовлень між кур'єрами;
- Ведення обліку кілометражу;
- Облік та розподіл матеріальних та грошових коштів;
- Контроль роботи комп'ютерного та програмного забезпечення;
- Робота з обліковими програмами;
- Розбір скарг, нестандартних ситуацій, контроль безперебійної роботи служби доставки.
З 06.2015 працюю в компанії Eda.ua.
Спеціаліст з роботи з клієнтами:
- робота з вихідними та вхідними дзвінками
- надання консультацій клієнтам за телефоном
- Оформлення замовлень в oki-toki.
- робота над конфліктними ситуаціями, спірними питаннями.

9.11.2013-06.2015 компанія ТОВ «Небесна Криниця ЛТД».
Фахівець по роботі з клієнтами:
- робота з вихідними та вхідними дзвінками
- надання консультацій клієнтам за телефоном
- оформлення замовлень у 1С8.2
- підготовка документів для експедиторів
- робота з розвезенням води по маршрутному листу/робота з логістами
- Закриття виконаних точок
- робота з базою даних у 1С 8.2
- стійкість до стресів та конфліктних ситуацій
05.2012 – 12.2012, Броварська Центральна Районна Лікарня.
Медичний реєстратор приймального відділення:
-Запис пацієнтів на прийом до лікарів;
- зустріч пацієнтів та розподіл за фахівцями;
-Забезпечення взаємодії між співробітниками відділення та її підрозділами в роботі з надання послуг;
-контроль за дотриманням дисципліни та правил трудового розпорядку;
-Ведення облікової документації.


01.2011-04.2012, ВП «Метиз»
Менеджер з оптових продажів дроту:
- Пошук клієнтів.
- ознайомлення щодня з асортиментом, кількістю, термінами реалізації та чинними цінами на вільний до продажу товар.
- Контроль своєчасного погашення дебіторської заборгованості клієнтів, письмові повідомлення безпосередньо Керівнику про кожний випадок простроченого платежу з викладенням причин затримки.
- Оформлення заявок на виробництво/доставку/самовивіз дроту.
- оформлення договорів, а також відповідних документів до них.
- Зустрічі з клієнтами, а також переговори в офісі клієнта.

09.2003 – 15.06.2007 , ТОВ "Аксіом Проджектс Україна"
Менеджер ВЕД
- Укладання міжнародних договорів.
- Організація та контроль перевезення товару.
- Підготовка дозвільної документації для митного очищення товару (СЕС, сертифікація, енергозбереження, екологи), імпорт-експорт.
- оформлення первинної документації (договору, інвойс, пакувальний лист).
- ведення діловодства фірми (первинна бухгалтерська документація, накази, заяви, вихідна та вхідна кореспонденція).
- Робота з ОВІРом.
- Участь у виставках та зустріч іноземних партнерів.
- Продаж обладнання для переробки пластмас, ткацькі верстати, індустріальні швейні машини, опалювальні установки, установки та хімікати для водопідготовки у різній модифікації, продуктивності та специфікації.
Мови: українська, російська – рідні, англійська – базова, португальська – базова, польська B1.
Ключові навички:
ПК: впевнений юзер. Оргтехніка. Водійські права категорії В.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, уміння легко вчитися новому, працювати у команді, і навіть самостійно.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: