Резюме від 30 січня 2023

Христина

Помічник керівника, менеджер з обробки замовлень, по роботі з клієнтами, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

МИКУШ ХРИСТИНА РОМАНІВНА
Рік народження: 13.07.1986
Місце проживання: м. Львів
Сімейний стан: неодружена
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мінімальна заробітня оплата: 18000 грн.

Ціль: отримання посади помічник керівника, координатор проекту, менеджер по обробці замовлень або по роботі з клієнтами.

Освіта:
2003 - 2008 – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет іноземних мов, спеціальність - англійська філологія

Досвід роботи:
З жовтня 2007 року по грудень 2007 року– працювала в Києві помічником нотаріуса.
В обов’язки входило:
- ведення юридичної документації і її оформлення;
- прийом дзвінків;
З 2008 по 2010 рік працювала секретарем в Львівському національному університеті імені Івана Франка на кафедрі англійської філології.
В обов’язки входило:
- ведення документації, її оформлення;
- ведення протоколів засідань, та оформлення витягів протоколів.
- прийом дзвінків;
- робота з оргтехнікою ( факс, сканер, ксерокс, принтер);
З березня по червень 2011 року помічник керівника в кредитній спілці.
В обов’язки входило:
- ведення документації (кадрової(заповнення трудових книжок), накази, внутрішня документація), її оформлення;
- ведення табелю робочого часу;
- прийом і ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- прийом дзвінків;
- робота з оргтехнікою ( факс, сканер, ксерокс, принтер);
- ведення протоколів засідань.
З листопада 2011 по серпень 2012 рік офіс-менеджер в “Страховому брокері “Експерт”.
В обов’язки входило:
- робота з оргтехнікою ( факс, сканер, ксерокс, принтер);
- прийом і ведення реєстрації вхідної і вихідної кореспонденції;
- ведення документації;
- прийом дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
З квітня 2013 по серпень 2018 року Помічник Генерального директора в ТзОВ “Торговий дім “Міст Експрес”.
В обов’язки входило:
- прийом і ведення реєстрації вхідної і вихідної кореспонденції;
-ведення документації (підготовка проектів наказів та розпоряджень, вихідних листів)
- вирішення організаційних питань;
- організація службових відряджень працівників;
- складання робочого графіку керівника;
- складання та координація плану нарад керівників підприємства;
- робота в програмі 1С ;
-виконання обов'язків секретаря Тендерного комітету (подання інформації про проведення Тендеру, аналіз отриманої інформації, складання порівняльного аналізу отриманих комерційних пропозицій для розгляду Тендерним комітетом; організація, проведення, оформлення протоколів засідання Тендерного комітету)
- контроль за документообігом компанії ;
З серпня 2018 року по лютий 2022 року фахівець з обробки замовлень в ТЗОВ "Ей Джі Сі Флет Глас Україна"
В обов’язки входить:
- робота в базі 1С (виставлення рахунків клієнту, ведення і виставлення необхідних документів, формування звітів);
- cупровід клієнта, а саме заключення договору, заведення карти клієнтів, виставлення рахунків, планування логістики по доставці товару клієнту, контроль виконання;
- пошук і співпраця з транспортними компаніями;
-контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
З травня 2021 року в.о. керівника роздрібного складу в ТЗОВ "Ей Джі Сі Флет Глас Україна"
В обов’язки входить:
- проведення переговорів з клієнтами, ведення топ клієнтів.
- створення планів реалізації товару в регіоні на місяць, квартал;
- розробка стратегії розвитку, реалізація тактичних задач в області збільшення продаж.

Навики:
- вміння працювати з людьми;
- професійний користувач ПК ;
- акуратність в роботі з документами;
- знання основ сучасного діловодства;
- знання мов: українська - рідна, англійська - вільно, французька – з словником.

Відомості про себе:
Чесна, порядна, працьовита, енергійна. Здатна до навчання, завжди розширюю свій кругозір, стараюся опанувати корисні знання та навики. Наполеглива, людина яка вміє цінувати час та відповідально ставитися до обов’язків. Впевнена у собі. Завжди можу працювати та приймати рішення самостійно. Комунікабельна. Я готова пройти будь-яку професійну підготовку, необхідну для роботи. З радістю внесу свою частку у досягненні цілей Вашої компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: