Резюме від 13 березня 2024 PRO

Оксана

Начальник відділу документообігу, канцелярії, корпоративний секретар, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу документообігу

з 11.2020 по нині (3 роки 5 місяців)
АТ АЙБОКС БАНК, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділу документообороту та архіву банку. Підготовка, підписання та контроль виконання організаційно - розпорядчих документів Голови Правління. Робота з поштою НБУ. Підготовка, підписання та контроль виконання Протоколів Комітетів та Комісій Банку. Робота в системі електронного документообігу.
Основні досягненн:
- впровадження системи електронного документообороту Банку;
- систематизація та створення Архіву.

Керівник туристичної компанії

з 02.2019 по нині (5 років 2 місяці)
ФОП Гажала О.В., Київ (Туризм)

Обов’язки:
ведення та розширення вже існуючої бази клієнтів;
консультація туристів по телефону і в офісі;
підбір індивідуальних і групових турів;
бронювання турів;
укладання договорів, видача документів.
- ведення звітності в державні органи;
- підписання договір з туристичнимиоператорами,спаівпраця з ТО

Менеджер по роботі з клієнтами

з 08.2016 по нині (7 років 8 місяців)
Транспортна компанія, Киев (Транспорт, логістика)

Виконання оперативної роботи по організації та виконанню пасажирських перевезень.
Підтримка і розвиток партнерських відносин з замовниками.
Контроль і виконання транспортних замовлень.
Участь у вирішення проблем, які виникають під час виконання замовлення.
Пошук клієнтів, робота з клієнтами. Погодження маршруту, вартості, підписання договорів.

Начальник відділу документобороту

з 08.2012 по 05.2016 (3 роки 9 місяців)
АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Повний цикл правового та інформаційного супроводу роботи Наглядової Ради та Правління банку: формування планів засідань, порядку денного, протоколювання засідань Правління, Наглядової Ради, узгодження/підписання протоколів доведення до Членів Правління та виконавців, ведення контролю за виконанням рішень. Ведення протоколів Дисциплінарного, Кредитного,Тарифного комітетів, узгодження, підписання та доведення до виконавців, організація контролю за виконанням рішень.
Підготовка/редагування та підписання наказів та розпоряджень Голови Правління, розпоряджень Заступників Голови Правління, доведення до виконавців та відповідальних підрозділів банку, організація системи перевірки та контролю організаційно-розпорядчих документів, що видаються в банку.
Організація роботи канцелярії, написання та впровадження нормативної бази, що регулює систему діловодства банку (Положення про відділ, Положення про порядок погодження внутрішніх нормативних та організаційно-розпорядчих документів, Інструкція з діловодства банку).
Робота з поштою НБУ.
Організація повного циклу документообороту, реєстрація вхідної/вихідної документації, наказів, розпоряджень, організація роботи архіву, відправки пошти, (Укрпошта, спецзв’язок,кур’єрські служби), організація підписки періодичної преси для підрозділів банку, складання бюджету підрозділу.

Керівник відділу документообороту

з 05.2011 по 08.2012 (1 рік 3 місяці)
ПАТ "Промінвестбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи канцелярії в підпорядкуванні 2 особи оформлення та редагування наказів, розпоряджень, листів за підписом Голови Правління. Первинний розгляд вхідної кореспонденції, ведення електронної бази вхідної/вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень. Доведення організаційно-розпорядчих документів до відповідальних підрозділів банку, контроль за виконанням документів, робота з поштою НБУ.
Повний цикл правового та інформаційного супроводу роботи Правління банку : формування планів засідань, порядку денного, протоколювання засідань Правління, узгодження/підписання протоколів доведення до Членів Правління та виконавців, ведення контролю за виконанням рішень.

Методист вищої категорії, завідуюча сектором управління навчальних закладів.

з 09.2009 по 05.2011 (1 рік 8 місяців)
Інститут інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, Киев (Освіта, наука)

Посадові обов’язки: методичне супроводження процесу впровадження інноваційних технологій в систему освіти,написання методичних рекомендацій для працівників загальноосвітніх навчальних закладів

Методист, викладач кафедри управління персоналом

з 02.2006 по 09.2009 (3 роки 7 місяців)
Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, Белая Церковь (Освіта, наука)

організація підвищення кваліфікації директорів шкіл та заступників директорів шкіл та заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи (проведення курсів підвищення кваліфікації, написання навчальних програм, планів для підвищення кваліфікації), викладацька діяльність у сфері управління персоналом теми лекцій : «Управлінська культура керівника навчального закладу», «Педагогічна культура», «Корпоративна культура», «Психологічний мікроклімат в колективі».

Вчитель історії і права, заступник директора з виховної роботи

з 08.2002 по 02.2006 (3 роки 6 місяців)
Гайворонська ЗОШ І-ІІІ ст, Київська область (Освіта, наука)

Освіта

НПУ ім. Драгоманова

Історичний факультет, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)

.

Додаткова освіта та сертифікати

1.2012 рік – тренінг «Ефективне управління персоналом» в Центрі розвитку, навчання і мотивації персоналу АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ».

2012

Семінар «Ведення діловодства в установах, організаціях.

2012

Курс навчання «Управління персоналом» для викладачів менеджменту, захистила роботу на тему: «Психологічний мікроклімат в колекти

2 місяці 2008 рік

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: