Анна
Адміністратор, офіс-менеджер, 4 500 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3377068
Досвід роботи
Організатор (тимчасова робота)
з 03.2016 по нині
(8 років 2 місяці)
Івент Агенство, Київ (Сфера послуг, підготовка та проведення подій)
1. Організація та учать в промо акціях, фотосесіях тощо.
2. Проведення кейтерингово обслуговування
3. Участь у виставках і ярмарках
Офіціант
з 09.2015 по 03.2016
(6 місяців)
Ресторан "Шинок Гопак", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Помічник інспектора відділу кадрів (Практика)
з 06.2014 по 06.2014
(менш ніж місяць)
ТОВ "ІТАК", Київ (Упаковка для харчової продукції, для нехарчової продукції, упаковка для квітів, виготовлення та продаж плівки.)
Обов'язки:
1. Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника.
2. Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації для підготовки і прийняття рішень.
3. Здійснення роботи з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої роботи керівника.
4. Складання листів, запитів, інших документів.
Освіта
АМУ( Академії муніципального управління)
Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Вища, з 2013 по 2016 (2 роки 9 місяців)
Спеціаліст з документознавства та інформаційної діяльності зможе:
1. Працювати як організатор і виконавець у галузі інформаційної діяльності в державній і недержавній адміністративній сферах;
2. Відповідати за сучасну організацію документопотоків, технічні засоби обробки внутрішньої і зовнішньої документації;
3. Проводити експертизу та оцінку ефективності діяльності суб'єктів ринкових відносин з позицій доцільності та достатності інформаційного забезпечення, впровадження документно-інформаційних систем;
4. Вести пошук і аналітико-синтетичну переробку інформації
тощо.
Документознавці зможуть працювати в інформаційно-аналітичних центрах і службах фірм, компаній, акціонерних товариств, органів державної влади, культурно-освітніх закладів, наукових установ, де передбачено мати справу з документно-інформаційними системами і управлінням інформацією.
Ще детальніше:
1. фахівцями з інформаційно-документного забезпечення управління на підприємствах і в установах усіх форм власності зі знанням англійської і другої іноземної мови;
2. офіс-менеджерами;
3. інформаційними менеджерами;
4. спеціалістами кадрової служби;
5. менеджерами з надання інформації;
6. менеджерами з реклами та маркетингових комунікацій;
7. менеджерами зі зв’язків з громадськістю;
8. HR-менеджерами (управлінцями людськими ресурсами в організації);
9. фахівцями з роботи зі ЗМІ: прес-секретарями, PR-текстологами;
секретарями-референтами;
10. координаторами ділових презентацій та проектів в державних, бізнесових та громадських організаціях;
11. фахівцями з інформаційних технологій (Web-дизайнерами; спеціалістами з комп’ютерного та програмного забезпечення сучасного офісу).
Мета діяльності документознавця–менеджера інформаційної діяльності – управління інформацією і всіма видами інформаційної діяльності компанії, установи для виконання її основних завдань. Документознавство та інформаційна діяльність зараз - це, насамперед, інформаційне забезпечення управління, інформаційний менеджмент!
Додаткова освіта та сертифікати
Модельне агенство " Grand Models"
2014, 2 місяці
Знання і навички
Знання мов
- Українська — початковий
- Російська — початковий
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Маю навички з планування: проектів, задач.
Ставлю перед собою цілі та їх досягаю.
Вмію спілкуватися з людьми та знаходити спільну мову. Швидко входжу в курс роботи та старанно ставлюсь до всіх доручених мені справ. Успішно працюю з великим потоком інформації.
Відповідальна, старанна, цілеспрямована, тактична.
Інші резюме цього кандидата
7 000 грн
Київ
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіціант, Ресторан "Шинок Гопак", 9 років 2 місяці
4 000 грн
Київ
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіціант, Ресторан "Шинок Гопак", 2 місяці
4 000 грн
Київ, Дистанційно
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 09.2012 - 06.2016: Документоведение (Академия муниципального управления (АМУ), Киев)....
6 000 грн
Київ, Дистанційно
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Організатор ( тимчасова робота ), Інвест Агенство, 8 років 2 місяці
- Офіціант, Ресторан "Шинок Гопак", 6 місяців
Схожі кандидати
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Київ
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Київ, Бориспіль
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків