Резюме від 27 липня 2020 PRO

Владислав

Technical support specialist, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Engineer

з 05.2017 по нині (7 років)
CMK, Киев (Outsource)

Providing a high level of support for both Windows and Mac users via Live Chat and emails (second level): general product features support, troubleshooting, performing remote sessions via TeamViewer/Anydesk. Gathering and composing all the necessary information in case of a software bug appearance for further QA investigation.
Also, working experience with Confluence, Jira, Live Agent Help Desk, Sequel Pro, etc.

Customer Support Representative

з 09.2016 по 05.2017 (8 місяців)
Runway BPO, Киев (Outsource)

Providing high level of support for customers via phone and chat using huge amount of different internal systems, first-call resolution. Partly side-by-side training for newbie agents.
Working experience with Amadeus, BONO, Zisson, Citrix, etc.

Освіта

Poltava National Technical University n/a Yuri Kondratyuk

Construction faculty, Industrial and Civil Engineering, Полтава
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Windows CSS HTML MacOS BASIC Adobe Adobe Audition Pedagogical skills

Додаткова інформація

Oral and written English (C1).

High level of Russian and Ukrainian.

Any PC or Mac software fast-learner.

Solid troubleshooting ability.

Precise, communicative and tactful person.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: