Резюме від 10 січня 2017

Жайворінок Світлана

Провідний інспектор з кадрів, 6 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
21 лютого 1976 (40 років)
Місто:
Бориспіль
Готовий до переїзду:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Провідний інспектор з кадрів

з 06.2011 по нині (5 років 7 місяців)
ПрАТ "Альба Україна", Бориспіль (фармдистрибютор)

•Ведення кадрового діловодства (оформлення документів на прийом, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; заповнення трудових книжок; ведення книги обліку руху трудових книжок, журналу реєстрації кадрових наказів; складання графіків відпусток, оформлення листків непрацездатності; ведення обліку фактично використаних відпусток; складання та подання звітів з кадрів; формування архіву особових справ.
•Ведення бази даних підприємства в 1С 8,2.
•Підготовка і здача звітності до центру зайнятості
•Плідна співпраця з ФССНВ, оформлення путівок працівникам.

Спеціаліст з питань кадрової роботи

з 03.2007 по 04.2011 (4 роки 1 місяць)
Управління праці та соціального захисту населення Бориспільської РДА, Бориспіль (Державна служба)

Ведення кадрового діловодства (оформлення документів на прийом, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; заповнення трудових книжок; ведення книги обліку руху трудових книжок, журналу реєстрації кадрових наказів; складання графіків відпусток, оформлення листків непрацездатності; ведення обліку фактично використаних відпусток; складання та подання звітів з кадрів; формування архіву особових справ.


Освіта

Київський славістичний університет

Спеціаліст з обліку та аудиту, Бориспіль

Вища, з 09.2007 по 05.2010 (2 роки 8 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Упевнений користувач ПК (стандартні програми MS Office, 1С 8.2, Lotus Notes) та оргтехніки.

Знання мов

  • Вільно володію російською та українською мовами — експерт

Додаткова інформація

Професійні навички:
•знання діючого трудового законодавства України та вміння застосувати ці знання у практиці
•знання кадрового та загального діловодства
•знання правил складання та оформлення документації (в тому числі – наказів, ділових листів та ін.)
•навички співпраці з контролюючими органами

Комп'ютерні навички:
•Упевнений користувач ПК (стандартні програми MS Office, 1С 8.2, Lotus Notes) та оргтехніки.
Вільно володію російською та українською мовами.

Особисті якості:
Комунікабельність, привітність, стресостійкість, відповідальність, дипломатичність, ініціативність, наполегливість, доброзичливість, енергійність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: