Резюме від 2 січня 2024

Ирина

Менеджер по работе с клиентами, 12 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Савенко Ірина Віталіївна



Дата народження: 16.03.1980
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
сімейний стан: неодружена

Освіта:
1997- Закінчила загальноосвітню середню школу. В цьому ж році вступила до Київського університету туризму, економіки та права.

2002- Закінчила Київський університету туризму, економіки та права і отримала повну вищу освіту за напрямом підготовки «Менеджмент готельного, ресторанного бізнесу»

Робота:
Жовтень 2003 р.- липень 2004р.ТОВ Технополіс-1» Київський магазин №1 прийнята на посаду продавця - консультанта.

Квітень 2007 р. -Броварська філія ТОВ Технополіс-1» магази №16 прийнята на посаду старший комірник.

Вересень 2011р.-серпень 2012р. Броварська філія ТОВ Технополіс-1» з основною посадою комірника виконувала обов’язки сервісного-менеджера.

Серпень 2012р. -Броварська філія ТОВ Технополіс-1» переведена на посаду фахівець з роботи із зверненням споживачів.

Серпень 2013р – Січень 2015р. Броварська філія ТОВ «ДІЄСА» магазин «Эльдорадо» переведена на посаду фахівець з роботи із зверненням споживачів.

Січень 2015р. – Вересень 2016р.Компанія «Business-up» прийнята на посаду менеджера з продажу.

Квітень 2016р.- серпень 2016р.ТОВ"АЙ КЮ- оптика" прийнята на посаду продавець консультант.

Функціональні обов’язки продавця - консультанта:

 Підготовка торгового зала до початку дня: звірка цін з прейскурантом, викладка товару, участь в проведенні інвентаризації, консультація покупців і здійснення передпродажної підготовки товару, моніторинг цін, оформлення документів згідно стандартів компанії.

 Касова дисцепліна: здійснювати операції, пов'язані з прийомом і видачею готівкових грошових коштів через касу, заповнювати касову книгу на підставі прибуткових і видаткових касових документів, щодня в кінці робочого дня виводити залишок грошових коштів в касі, правила експлуатації контрольно-касових машин і обчислювальної техніки.

Функціональні обов’язки старшого комірника:

 Керівництво роботи із прийому, збереження і вигризки товарних - матеріальних цінностей на складах та їх розміщення з найбільш раціональним використовуванням складського приміщення;
 Забезпечення, зберігання товарних - матеріальних цінностей, дотримання режимів зберігання, ведення обліку складських операцій;
 Дотримання правил оформлення і здачі прибутково – видаткових накладних, складання встановленої звітності;
 Керівництво роботою у час загрузки, розгрузки товару і переміщення його в зовні складу;
 Організація, прийому товарних - матеріальних цінностей, завантаження і розвантаження роботи на складі з дотримуванням правил охорони труда, техніки безпеки і протипожежної безпеки;
 Забезпечення дотримувань підлеглими трудової дисципліни, вносити пропозиції.

Функціональні обов’язки сервіс-менеджера і фахівця з роботи із зверненням споживачів;

 Організація і контроль роботи з клієнтськими зверненнями в магазині, зворотній зв'язок з клієнтом. Реєстрація звернень споживачів, контроль терміну відправлення письмових відповідей споживачу.
 Контроль терміну ремонту клієнтського товару.
 Контроль якості товару.
 Оформлення документів клієнтського товару в ремонт.
 Ведення роботи з рекламації, рішення конфліктних ситуацій з споживачем.
 Управління обмінами і поверненнями товару в магазині, мінімізація повернень.
 Комунікація і взаємодія з іншими департаментами: бухгалтерія, логістика, керівник сервісних центрів, директор філії, постачальники, менеджер продаж, ревізор, сервісні центри.


Функціональні обов’язки менеджера з продажу

Організація і ведення продажів продукції Фірми:
- Пошук потенційних клієнтів;
- Ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах Фірми;
- Узгодження умов роботи з клієнтами, оформлення та укладання договорів;
- Прийом і обробка замовлень клієнтів;
- Відстеження термінів і сум оплат клієнтів;
- Здійснення збору інформації про регіональний ринок;
- Аналіз інформації про регіональний ринок і розробка на основі результатів аналізу стратегії по просуванню і продажу продукції на даному ринку;
- Розробка оперативних і перспективних планів збуту продукції в регіоні;

професійні навички: - вільне володіння українською, російською мовами, (+базовий англійська);
- робота з ПК (впевнений користувач) та оргтехнікою;
- 1С 8.2 , МS Office, coreldraw
- ведення документації

Особисті якості: висока працездатність, відповідальність, стійка до стресів, комунікабельність, вміння та прагнення працювати в команді професіоналів; лідерські, організаторські та управлінські якості, амбітність, аналітичні здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: