Резюме від 9 січня 2024 PRO

Наталія

Керівник, адміністратор, секретар, помічник, логіст, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 12.2018 по 12.2019 (1 рік)
ТОВ «Майстер Мартіні Україна», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів, забезпечення канцелярськими товарами, корпоративним мобільним зв'язком, переклад документів тощо);

Планування робочого дня керівника (зустрічі, наради, телефонні дзвінки)
організація діловодства (вхідна-вихідна кореспонденція, реєстрація документів), вивчення кореспонденції, яка надійшла на ім'я керівника, підготовка проектів відповідей чи рішень
збирання та отримання необхідних керівнику матеріалів та інформації з різних зовнішніх джерел, а також забезпечення її аналізу;

Участь у ділових зустрічах, спеціальних прийомах, внутрішніх нарадах за участю керівників; ведення протоколів та складання необхідних документів за результатами таких зустрічей, переговорів, нарад;

Погодження та/або вирішення окремих питань з працівниками інших структурних підрозділів, які перебувають у підпорядкуванні керівника, контроль виконання ними окремих доручень та наказів, а також отримання від них необхідної інформації;

Підготовка проектів наказів, рішень та розпоряджень керівника, а також за дорученням керівника інших матеріалів та документів щодо діяльності товариства.

Провідний спеціаліст відділу діловодства та архіву

з 02.2018 по 06.2018 (4 місяці)
ООО «ФК «КРЕДИПЛЮС», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Посадові обов'язки:
• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• ведення діловодства;
• забезпечення співробітників компанії
канцелярським та господарським приладдям;
• оперативний пошук необхідної інформації у мережі
Інтернет;
• організація відряджень керівництва та співробітників
компанії: замовлення авіа- та залізничних квитків,
бронювання готелів;
• надсилання вихідної кореспонденції;
• прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
А також додаткова допомога керівнику відділу маркетингу:
Пошук партнерів виготовлення рекламно-сувенірної продукції. Замовлення візиток, бейджів, сувенірної продукції для компанії.

Секретар-логіст, Офіс-менеджер

з 01.2015 по 01.2017 (2 роки)
ТОВ "TonFix", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Посадові обов'язки:
- Прийом та обробка заявок, супровід існуючих клієнтів (підтримка лояльності клієнтів)
- Консультація клієнтів
- Складання логістики для майстрів
- Контроль термінів виконання замовлення
- ведення звітностей
- виконання доручення керівника
- Оптимізація часу для виконання заявок майстрами
- контроль витратних матеріалів
- Робота з постачальниками
- моніторинг ринку, конкурентів
- Підтримка життєдіяльності офісу

Лаборант кафедри соціально-гуманітарних дисциплін

з 09.2013 по 11.2014 (1 рік 2 місяці)
Інститут кримінально-виконавчої служби, Київ (Державні організації)

Посадові обов'язки:
- бере участь у підготовці наочних посібників для лекцій та практичних занять.
– допомагає викладачам у проведенні лабораторних занять, видає студентам необхідні матеріали для лабораторних робіт, методичні посібники.
- Слідкує за дотриманням студентами правил внутрішнього розпорядку.
- виконує доручення завідувача кафедри.
- прийом вхідної документації.
- Ведення та складання протоколів засідань кафедри.

Секретар генерального директора

з 05.2012 по 06.2013 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ГЛОБАЛ КРЕДИТ СВІС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Посадові обов'язки:
- Ті ж, що і раніше з 04.2010 по 02.2011
(Повернулася на колишнє місце)

Адміністратор сервісного центру

з 02.2011 по 05.2012 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Про-Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Посадові обов'язки:
- ведення діловодства, прийом/надсилання кореспонденції;
- прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- Консультація клієнтів;
- робота з документацією: (рахунки, акти);
- Виконання доручень керівника;
- прийом та видача техніки.

Секретар генерального директора

з 04.2010 по 02.2011 (10 місяців)
ТОВ "ГЛОБАЛ КРЕДИТ СВІС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Посадові обов'язки:
- Виконання доручень керівника
- організація заходів
- ведення звітності
- забезпечення офісу канцелярськими та господарськими товарами
- організація та контроль роботи фрілансерів
- ведення ділових переписок
- організація зустрічей
- Допомога в адаптації нового персоналу
- контроль за термінами та визначення причин несвоєчасного виконання доручень, взятих на контроль, інформування Генерального директора про стан їх виконання
-організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів

Секретар

з 07.2008 по 06.2009 (11 місяців)
Оболонське РУ ГУ МВС України у м. Києві, Киев (Державні організації)

Посадові обов'язки:
Службовець сектору протидії міграції та імміграційної роботи
- Ведення діловодства;
- Прийом громадян;
- робота з програмою з видачі закордонних паспортів;
- Видача закордонних паспортів;
- Оформлення дитячих проїзних документів.

Секретар

з 09.2006 по 02.2008 (1 рік 5 місяців)
Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської у м. Києві державної адміністрації, Київ (Державні організації)

Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації

01.09.2006
Призначена на посаду завідувача протокольної частини відділу звернень, прийому громадян, діловодства та контролю

06.12.2006
Переведена на посаду спеціаліста відділу по призначенню допомоги сім’ям з дітьми
Присвоєно 15 ранг державного службовця

08.02.2008
Звільнена з посади спеціаліста відділу по призначенню допомоги сім’ям з дітьми.

Посадові обов'язки:
Завідувача протокольної частини відділу звернень, прийому громадян, переведено на посаду спеціаліста відділу щодо призначення допомоги сім'ям з дітьми (Декабрь 2006 - лютий 2008) Присвоєно 15 ранг державного службовця.
- Ведення діловодства;
- обробка діловодства (особистих справ);
- прийом вхідних дзвінків (консультація громадян);
- прийом та консультація громадян;
- Оформлення посібників.

Освіта

Київський Національний Університет Внутрішніх Справ України

Правознавство, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

Неконфліктність Комунікабельність Лідерство Здатність до навчання Ведення документації Управління командою MS Excel Адміністрування офісу Управління магазином Ведення CRM Управління рестораном Ведення соціальних мереж

Додаткова інформація

Ділові якості:
- вміння у невизначених ситуаціях приймати рішення;
- організаторські здібності;
- Здатність до самоконтролю;
- комунікативні здібності (налагоджувати взаємини, вміння входити у контакт тощо);
- Здатність вирішувати в короткі терміни проблемні ситуації.

Особисті якості:
- грамотна мова;
- спрямованість на результат;
- комунікабельність;
- чуйність;
- відповідальність;
- пунктуальність;
- Наполегливість;
- Стресостійкість;
- вміння працювати в команді;
- Маю велике бажання працювати.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: