Наталія
Керівник, адміністратор, секретар, помічник, логіст, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3929845
Досвід роботи
Менеджер з адміністративної діяльності
з 12.2018 по 12.2019
(1 рік)
ТОВ «Майстер Мартіні Україна», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів, забезпечення канцелярськими товарами, корпоративним мобільним зв'язком, переклад документів тощо);
Планування робочого дня керівника (зустрічі, наради, телефонні дзвінки)
організація діловодства (вхідна-вихідна кореспонденція, реєстрація документів), вивчення кореспонденції, яка надійшла на ім'я керівника, підготовка проектів відповідей чи рішень
збирання та отримання необхідних керівнику матеріалів та інформації з різних зовнішніх джерел, а також забезпечення її аналізу;
Участь у ділових зустрічах, спеціальних прийомах, внутрішніх нарадах за участю керівників; ведення протоколів та складання необхідних документів за результатами таких зустрічей, переговорів, нарад;
Погодження та/або вирішення окремих питань з працівниками інших структурних підрозділів, які перебувають у підпорядкуванні керівника, контроль виконання ними окремих доручень та наказів, а також отримання від них необхідної інформації;
Підготовка проектів наказів, рішень та розпоряджень керівника, а також за дорученням керівника інших матеріалів та документів щодо діяльності товариства.
Провідний спеціаліст відділу діловодства та архіву
з 02.2018 по 06.2018
(4 місяці)
ООО «ФК «КРЕДИПЛЮС», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Посадові обов'язки:
• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• ведення діловодства;
• забезпечення співробітників компанії
канцелярським та господарським приладдям;
• оперативний пошук необхідної інформації у мережі
Інтернет;
• організація відряджень керівництва та співробітників
компанії: замовлення авіа- та залізничних квитків,
бронювання готелів;
• надсилання вихідної кореспонденції;
• прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
А також додаткова допомога керівнику відділу маркетингу:
Пошук партнерів виготовлення рекламно-сувенірної продукції. Замовлення візиток, бейджів, сувенірної продукції для компанії.
Секретар-логіст, Офіс-менеджер
з 01.2015 по 01.2017
(2 роки)
ТОВ "TonFix", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Посадові обов'язки:
- Прийом та обробка заявок, супровід існуючих клієнтів (підтримка лояльності клієнтів)
- Консультація клієнтів
- Складання логістики для майстрів
- Контроль термінів виконання замовлення
- ведення звітностей
- виконання доручення керівника
- Оптимізація часу для виконання заявок майстрами
- контроль витратних матеріалів
- Робота з постачальниками
- моніторинг ринку, конкурентів
- Підтримка життєдіяльності офісу
Лаборант кафедри соціально-гуманітарних дисциплін
з 09.2013 по 11.2014
(1 рік 2 місяці)
Інститут кримінально-виконавчої служби, Київ (Державні організації)
Посадові обов'язки:
- бере участь у підготовці наочних посібників для лекцій та практичних занять.
– допомагає викладачам у проведенні лабораторних занять, видає студентам необхідні матеріали для лабораторних робіт, методичні посібники.
- Слідкує за дотриманням студентами правил внутрішнього розпорядку.
- виконує доручення завідувача кафедри.
- прийом вхідної документації.
- Ведення та складання протоколів засідань кафедри.
Секретар генерального директора
з 05.2012 по 06.2013
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "ГЛОБАЛ КРЕДИТ СВІС", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Посадові обов'язки:
- Ті ж, що і раніше з 04.2010 по 02.2011
(Повернулася на колишнє місце)
Адміністратор сервісного центру
з 02.2011 по 05.2012
(1 рік 3 місяці)
ТОВ "Про-Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Посадові обов'язки:
- ведення діловодства, прийом/надсилання кореспонденції;
- прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- Консультація клієнтів;
- робота з документацією: (рахунки, акти);
- Виконання доручень керівника;
- прийом та видача техніки.
Секретар генерального директора
з 04.2010 по 02.2011
(10 місяців)
ТОВ "ГЛОБАЛ КРЕДИТ СВІС", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Посадові обов'язки:
- Виконання доручень керівника
- організація заходів
- ведення звітності
- забезпечення офісу канцелярськими та господарськими товарами
- організація та контроль роботи фрілансерів
- ведення ділових переписок
- організація зустрічей
- Допомога в адаптації нового персоналу
- контроль за термінами та визначення причин несвоєчасного виконання доручень, взятих на контроль, інформування Генерального директора про стан їх виконання
-організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів
Секретар
з 07.2008 по 06.2009
(11 місяців)
Оболонське РУ ГУ МВС України у м. Києві, Киев (Державні організації)
Посадові обов'язки:
Службовець сектору протидії міграції та імміграційної роботи
- Ведення діловодства;
- Прийом громадян;
- робота з програмою з видачі закордонних паспортів;
- Видача закордонних паспортів;
- Оформлення дитячих проїзних документів.
Секретар
з 09.2006 по 02.2008
(1 рік 5 місяців)
Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської у м. Києві державної адміністрації, Київ (Державні організації)
Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації
01.09.2006
Призначена на посаду завідувача протокольної частини відділу звернень, прийому громадян, діловодства та контролю
06.12.2006
Переведена на посаду спеціаліста відділу по призначенню допомоги сім’ям з дітьми
Присвоєно 15 ранг державного службовця
08.02.2008
Звільнена з посади спеціаліста відділу по призначенню допомоги сім’ям з дітьми.
Посадові обов'язки:
Завідувача протокольної частини відділу звернень, прийому громадян, переведено на посаду спеціаліста відділу щодо призначення допомоги сім'ям з дітьми (Декабрь 2006 - лютий 2008) Присвоєно 15 ранг державного службовця.
- Ведення діловодства;
- обробка діловодства (особистих справ);
- прийом вхідних дзвінків (консультація громадян);
- прийом та консультація громадян;
- Оформлення посібників.
Освіта
Київський Національний Університет Внутрішніх Справ України
Правознавство, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Знання і навички
Додаткова інформація
Ділові якості:
- вміння у невизначених ситуаціях приймати рішення;
- організаторські здібності;
- Здатність до самоконтролю;
- комунікативні здібності (налагоджувати взаємини, вміння входити у контакт тощо);
- Здатність вирішувати в короткі терміни проблемні ситуації.
Особисті якості:
- грамотна мова;
- спрямованість на результат;
- комунікабельність;
- чуйність;
- відповідальність;
- пунктуальність;
- Наполегливість;
- Стресостійкість;
- вміння працювати в команді;
- Маю велике бажання працювати.
Інші резюме цього кандидата
25 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер з адміністративної діяльності, ТОВ «Майстер Мартіні Україна», 1 рік 1 місяць
Схожі кандидати
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент
Київ
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Київ
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Київ, Бориспіль
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Київ, Васильків, Дистанційно
Помічник керівника, асистент директора (р-н Відрадний)
30000 грн, Київ