Резюме від 23 липня 2018

Володимир

Директор магазина, администратор, менеджер по продажам, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 02.2017 по нині (7 років 3 місяці)
Магазини взуття, Черкассы (Продажі)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей;
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін;
Контроль своєчасного поповнення запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання;
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтованих рішень;
Прийняття заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців;
Раціональне розміщення продавців, касирів на робочих місцях;
Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт та правил внутрішнього трудового розпорядку;
Підготовка пропозицій щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників;
Інформування керівництва про наявні недоліки;
Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва щодо торговельного обслуговування населення.

Освіта

ЧДТУ

Факультет електронних технологій, Черкассы
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Керівник з управління проектами та програмами

ЧДТУ

Будівельний факультет, Черкассы
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Екологія та охорона навколишнього середовища.

Додаткова інформація

Безверхий Володимир Олександрович


Дата народження: 06.01.1986
Сімейній стан: одружений, дитина Дар’я 1 рік.


Контактна інформація:

Місце проживання: 18000 м. Черкаси, вул. Невського 27, кв. 9
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Отримати посаду директора магазину

Навчання:

2005 – 2008 Магістр (Керівник з управління проектами та програмами)
Черкаський державний технологічний університет (заочна форма навчання)

2007 – 2008 Спеціаліст (Еколог)
Черкаський державний технологічний університет (денна форма навчання)

2003 – 2007 Бакалавр (Екологія та охорона навколишнього середовища)
Черкаський державний технологічний університет (денна форма навчання)

Досвід роботи:

16.06.2008 – Торговий представник
02.07.2008 ТОВ «Ходак»


Обов’язки: моніторинг та контроль товару, аналіз, робота з фінансовими документами та замовниками.

07.08.2008 – Товарознавець відділу логістики
30.01.2009 ТОВ «Богдан-Логістик»


Обов’язки: контроль попиту на товари, планування товарообігу, робота з замовниками.

25.07.2009- Спецiалiст з продажiв (в.о адмiнiстратора)
24.02.2014ДП «Адідас-Україна»

Обов’язки: ведення складу, управління персоналом, робота з замовниками, робота з 1С: приход, збут товару, каса, контроль товарів, формування звітів, робота з фінансовими документами, проведення iнвентаризацiй.

01.07.2014-Спецiалiст з продажiв
31.08.2014ТОВ «Колінз»

Обов’язки: ведення складу, управління персоналом, робота з замовниками, робота з 1С: приход, збут товару, каса.

01.09.2014- Менеджер з продажу
10.01.2016ТОВ «Окта»

Обов’язки: робота з замовниками, укладання договорів, контроль своєчасних розрахунків замовників, формування звітів, пошук нових клієнтів, аналіз ринку для подальшого формування плану продажу, робота з фінансовими документами, робота з 1С: приход, збут товару.




2017Адміністратор магазинів взуття

Обов’язки:
Управління персоналом;
Контроль проведення інвентаризацій;
Робота з програмою 1С;
Установка планів продажу;
Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей;
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін;
Контроль своєчасного поповнення запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання;
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтованих рішень;
Прийняття заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців;
Раціональне розміщення продавців, касирів на робочих місцях;
Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт та правил внутрішнього трудового розпорядку;
Підготовка пропозицій щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників;
Інформування керівництва про наявні недоліки;
Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва щодо торговельного обслуговування населення.



Додаткова інформація:

Рівень володіння ПК: досвідчений користувач MS Office (Word, Excel),
Електронна пошта, Internet, програмні продукти
1C 7.7, 1С 8,

Володіння мовами: німецька – середній
українська, російська – експерт.

Водійське посвідчення: категорії «А,В,С»

Шкідливі звички: не маю.

Професійні якості:
•відповідальне, ініціативне відношення до роботи,
•розстановка пріоритетів, оперативна обробка даних,
•комунікабельність,
•стресостійкість.
•вміння вирішувати конфліктні ситуації в колективі та з покупцями.

Особисті якості:
•амбіційність,
•прагнення до особистісного розвитку.

Що для мене важливо в новій роботи: хочу працювати в сучасній компанії, де процвітає організація праці та її справедлива оцінка, трудова етика та дисципліна, командний дух в колективі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: