Резюме від 6 липня 2020

Сергей

Руководитель отдела аренды (АХО), 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Университет новейших технологий

Финансы и кредит, Киев
Вища, з 2010 по 2012 (1 рік 10 місяців)

Кировоградский педагогический Университет имени В.Винниченко

Правоведение, юрист, Кировоград
Вища, з 1998 по 2001 (2 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word HCL Notes Бюджетування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

2017 р. ПрАТ СК «ІНТЕР-ПОЛІС»
2019 р. Керівник адміністративно - господарського відділу.

Забезпечення життєдіяльності компанії; управління персоналом адміністративно-господарського відділу (секретар, тех. персонал, водії); організація і контроль адміністративно-господарської діяльності; планування та аналіз виконання бюджету відділу, робота з постачальниками ТМЦ, підрядниками та орендодавцями (госп. забезпечення центрального офісу та 12-ть. представництв в регіонах); забезпечення експлуатації офісного обладнання; забезпечення документообігу; координаційно-комунікативна робота; контроль виконання наказів та розпоряджень співробітниками; транспортне забезпечення, облік і контроль витрат ПММ; організація представницьких і корпоративних заходів.


2015 р ФК «КИТ ГРУП» - Київ
2017 р Завідувач хазяйством.

Експлуатація усіх систем забезпечення, організація ремонтних робіт - пошук підрядників та постачальників послуг, контроль якості виконання робіт. Матеріально-технічне забезпечення офісу та відділень, закупівля необхідних матеріалів, інструментів та оргтехніки. Збір первинної бух. документації. Складання звітів, підготовка пропозицій щодо раціонального використання бюджету - господарчих витрат. Проведення інвентаризацій, облік матеріальних цінностей. Робота з орендодавцями (супроводження договорів, розрахунки).
Пошук та підбір приміщень для відкриття відділень ; проведення конкурсного відбору
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (15 об'єктів).


2015 р. ТОВ «Біоклін Україна»
керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).

Проектування послуг, розрахунок собівартості та визначення комерційної ціни. Продаж доп. послуг в рамках аутсорсингу з обслуговування об'єктів нерухомості (офіс «Метінвест», Банк «Форвард» та інше). Розробка та узгодження договорів що належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Безпосередня участь в переговорах,
укладення договорів - надання послуг комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес - процесів, оргструктури, документообігу.
Забезпечення навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються. Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.

2013 р. ТОВ «Шен-СЕРВІС»
2014 р. Керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).


Координація діяльності підрозділів компанії, з метою надання якісних послуг
комплексного обслуговування об'єктів нерухомості. Забезпечення надання послуг фасилити менеджменту (тех. обслуговування, клининг), по об'єктах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (24 об'єкти), ТЦ "Піраміда", ювелірний супермаркет "Укрзолото", супермаркети мережі «Сільпо» (3 об'єкти) та інші. Проектування послуг,
розрахунок собівартості і визначення комерційної ціни для тендерних процедур.
Продаж доп. послуг в рамках проекту фасилити менеджменту обслуговування
об'єктів нерухомості. Розробка та узгодження договорів належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Приймав безпосередню участь в переговорах з узгодження та укладення договорів - надання послуг з комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес-процесів, оргструктури, документообігу.
Брав участь в роботах по отриманню сертифікату ISO 9001: 2008.
Забезпечував навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються.
Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.





2009 р. ПТ "Ломбард" ТОВ "Чесний Відсоток" і компанія "
2013 р. Керуючий справами (Зам. Ген. Директора з розвитку)

Організація підприємства з нуля.
Пошук і підбір приміщень для відкриття відділень ломбарду та ювелірних магазинів; супровід процесу укладення договорів оренди; проведення тендерів
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (11 об'єктів), підготовка документів для реєстрації відділень.
Врегулювання питань підприємства в контролюючих органах і держ. установах, (БТІ, пожежна охорона, Київ реклама, архітектура, РДА і т. д.). Надання пропозицій щодо придбання об'єктів нерухомості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: