Резюме від 17 червня 2020 PRO

Юлия

Менеджер по работе с клиентами, оператор колл-центра, администратор, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Херсон
Готовий працювати:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of department

з 05.2013 по нині (11 років)
JSC "Oschadbank", Херсон (Banking and Finance)

Responsibilities:
1.Strategic planning.
2.Monitoring and servicing of ATM and terminal network.
3.Development of the payment cards business in the region.
4.Attracting customers.
5.The organization and control of the network of bank branches.
6.Recruitment and development of salary projects.
7.The organization of cross-selling retail banking products and others.
Achievements:
1.Dramatic rise of profits with growth dynamics by 70% from year to year.
2.The number of clients was increased into 5 times for this period of time.
3.Successful implementing of new products.
4.Creating effective methods of results controlling.

Chief Economist of the retail services to individuals

з 12.2007 по 05.2013 (5 років 5 місяців)
PJSC "Ukrsotsbank" Unikreditbank, Херсон (Banking and Finance)

Responsibilities:
1.Consulting, reception of documents.
2.Registration and maintenance of loans to individuals with a target (buying cars, real estate) and non-target (current needs).
3.Customizing VIP category.
4.Registration of insurance policies , money transfers, etc.

Merchandiser

з 11.2006 по нині (17 років 6 місяців)
JSC "CID", Херсон (distribution, sales)

Responsibilities:
1.Regular visits to retail outlets such as "supermarket" for the purpose of calculation of the goods on the approved standard.
2.Administration.
3.Monitoring of compliance with the marketing policy of JSC "CID" VIP customers

Освіта

Kherson National Technical University

Finance, Master's degree, Херсон
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Certificate of attendance the ESE (European School of English, Malta) course - Intensive English course

2018, 1 month

Знання і навички

MS Excel MS Word Internet User MS PowerPoint Пользователь ПК Пользователь Internet MS Outlook Internet Explorer

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

A highly motivated manager who is able to provide effective managing in companies with large multi-divided structure. Ambitious and looking forward to playing a vital role in decision-making and adding significant value to a business. A high performing individual, demonstrating drive, enthusiasm and initiative, with the ability to work well under pressure.

Personal qualities:

Analytical mind, dedication, organizational skills, responsibility, communication, hardworking, creativity, the ability to learn.
Participation in various training courses in the field of commerce and sales:
1) Communication in the field of trade, work with objections m. Kherson
2) Market research, Odessa.
2) Technique of negotiating, Kherson
3) Sales techniques, Kherson
4) Effective presentation skills HSC, Kherson.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: