Резюме від 17 березня 2020 PRO

Александр

Керуючий, заступник керуючого підрозділом, філією, представництвом, 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

з 03.2018 по нині (6 років 1 місяць)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів. мікро-, малого та середнього бізнесу, виявляю їх потреби щодо банківського обслуговування, в т.ч здійснюю моніторинг клієнтської бази відділення з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;
- організація та проводення зустрічей (перемовин) з клієнтами, презентації, підготовка та надсилання комерційних пропозицій клієнтам щодо співпраці з банком;
- забезпечення координації роботи клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу з Банком в частині взаємодії зі всіма необхідними підрозділами;
- супроводження портфелю активних клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, а саме: своєчасне інформування клієнтів про нові банківські продукти і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування, забезпечення наявності (оновлення) актуальної інформації про клієнтів у системах банку;
- забезпечення розрахункового обслуговування корпоративних клієнтів за операціями з купівлі/продажу/обміну іноземної валюти на МВРУ та переказів іноземної валюти та в гривні з нерезидентами (проведення експортно-імпортних операцій через лоро рахунки банків – кореспондентів, інвестиції).
- здійснення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення операцій, які підлягають фінансовому моніторингу, надання повідомлення про такі операції відповідальному працівнику з фінансового моніторингу. У разі встановлення/продовження ділових відносин з публічним діячем, близькою або пов’язаною з ним особою, вживття заходів відповідно до вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів Банку.
- здійснення збору, перевірки необхідних документів для проведення кредитної операції;
- здійснення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінку репутації клієнтів при зборі документів на кредитування;
- забезпечення підписання договорів за кредитними операціями;
- приймання участї у перевірці стану та умов зберігання предметів забезпечення та інформування позичальника щодо продовження терміну дії договорів страхування;
- у заходах щодо роботи з простроченою заборгованістю (до 90 днів) та її погашення ;
- організація ефективної роботи співробітників відділу по належному обслуговуванню діючих клієнтів та у процесі виконання поставлених перед відділом задач :
- навчання, розвиток персоналу, налагодження комунікацій між співробітниками;
- участь у робочих нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції підрозділу;
- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
- забезпечення проходження співробітниками відділу дистанційного навчання, участі в семінарах;
- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
- забезпечення проходження співробітниками відділу навчання, участі в семінарах, тренінгах, за необхідності, проведення додаткового навчання;
- виконання інших обов'язків, віднесених до компетенції підрозділу.

Начальник відділу організації продажів підрозділу

з 09.2016 по нині (7 років 7 місяців)
АТ «Ощадбанк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов’язків між працівниками відділу,
контроль за їх виконанням;
- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;
- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
- надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;
- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;
- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;
- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
- участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;
- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
- підбір працівників, співбесіда та оцінка якості.

Заступник директора Житомирської дирекції ПАТ «БАНК ФОРУМ»

з 06.2013 по 06.2015 (2 роки)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників за напрямком; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту ; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких партнерських відносин з партнерами; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів; пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій; проведення навчань та тренінгів для підлеглих; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

Керуючий відділення Житомирська дирекція

з 05.2012 по нині (11 років 11 місяців)
ПАТ Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Керівництво працівниками відділення, розподіл між ними посадових завдань та обов’язків, контроль за їх виконанням; забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування по поточних рахунка та у рамках зарплатного карткового проекту ; аналіз динаміки доходів та витрат відділення, фінансового результату діяльності відділення; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; забезпечення дотримання працівниками відділення вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів банку, виконання вимог правил внутрішнього трудового розпорядку, правил охорони праці та пожежної безпеки; налагодження стійких партнерських відносин з автосалонами та агентствами з продажу нерухомості у м. Житомирі; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню пасивів фізичних та юридичних осіб.

Директор відділення

з 01.2011 по 06.2012 (1 рік 5 місяців)
ПАТ КБ «Правекс-Банк» в м. Житомирі, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи Відділення; Загальне управління та контроль за роботою працівників; Консультування клієнтів; Залучення клієнтів та виконання планових показників Відділення; Продаж та обслуговування депозитів та відкриття поточних рахунків приватним клієнтам; Продаж та обслуговування беззаставних кредитів,карткових рахунків,кредитів під заставу, інкасування чеків, робота з дорожними чеками приватних клієнтів,робота з векселями; Продаж та обслуговування кредитів мікробізнесу, документарні операції, робота з грошовами переказами, робота з зарплатними проектами; Здійснення фінансового моніторингу; Ведення позабалсового обліку цінностей, забезпечення схоронності грошових коштів,печаток, штампів,ключів.Обслуговування банкоматів в межах наданих повноважень; Виконання вимог чинного законодавства України. Дотримання вимог інформаційної безпеки.

Начальник відділення

з 04.2007 по 11.2009 (2 роки 7 місяців)
VAB банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділення; пошук та залучення клієнтів; збільшення обсягу продажів банківських продуктів на відділенні; аналіз ринку потенційних клієнтів; аналіз якості та ефективності роботи відділення; контроль якості обслуговування клієнтів на відділенні; управління командою відділення, наставництво.

Освіта

Державна агроекологічна академія України

Облік та аудит, економіст-бухгалтер, Житомир
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Диплом з відзнакою, стажування за кордоном

Додаткова освіта та сертифікати

VAB академія, Техніка ефективних продажів

2009 р. 5 днів

VAB академія, Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку

2009 р. 5 днів

VAB академія, Ефективна комунікація

2010 р. 2 дні

VAB академія, Ефективний менеджмент

2010 р. 5 днів

Бізнес-тренінг ПАТ КБ «Правекс-Банк» "Ефективні продажі"

2011 р. 5 днів

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Робота з оргтехнікою ABBYY FineReader Відкриття підрозділу " з нуля" та виведення в беззбитковість Створення ефективного колективу Досягнення підрозділом високих результатів з залучення пасивів

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами