Те, як буде розвиватися компанія, залежить від рішень, які щодня ухвалюють керівники всіх рівнів. Amazon сформулював принципи лідерства для своїх співробітників, що дозволяють їм забезпечити оптимальний підхід до ухвалення рішень:

Customer Obsession (Одержимість клієнтами)

Робота керівників зосереджена навколо клієнтів. Вони активно працюють, щоб заробити та зберегти довіру споживачів. Хоча лідери звертають увагу на конкурентів, вони в першу чергу одержимі покупцями.

Ownership (Думайте як власник компанії)

Лідери — власники. Вони думають на перспективу і не жертвують довготривалою цінністю заради короткострокових результатів. Вони діють на користь всієї компанії, а не тільки власної команди. Вони ніколи не кажуть, що «це не моя робота».

Invent and Simplify (Винаходьте та спрощуйте)

Керівники очікують і вимагають від своїх команд інновацій та винаходів і завжди знаходять способи спрощення. Вони обізнані, шукають нових ідей звідусіль і не обмежуються тим, що «не винайдено тут». Оскільки ми робимо нові речі, ми визнаємо, що нас можуть довго не розуміти.

Are Right, A Lot (Переважна правота)

Лідери багато в чому мають рацію. У них є впевненість, здоровий глузд та добре розвинені інстинкти. Вони шукають різноманітні точки зору та працюють над тим, щоб ставити під сумнів свої переконання.

Learn and Be Curious (Вчіться і будьте цікавими)

Лідери ніколи не закінчують навчання і завжди прагнуть вдосконалення. Вони цікавляться новими можливостями та досліджують їх.

Hire and Develop the Best (Наймайте та розвивайте найкращих)

Керівники підіймають планку ефективності при наймі кожного нового співробітника та просуванні по службі. Вони впізнають людей з винятковим талантом і охоче просувають їх кар’єрними сходинками. Лідери розвивають лідерів і серйозно ставляться до своєї ролі в навчанні інших. Ми працюємо в інтересах наших людей, щоб винаходити такі механізми розвитку, як Career Choice.

Insist on the Highest Standards (Наполягайте на найвищих стандартах)

Лідери мають невблаганно високі стандарти — багато людей можуть думати, що ці стандарти невиправдано високі. Керівники постійно підвищують планку та мотивують свої команди надавати високоякісні продукти, послуги та процеси. Керівники гарантують, що дефекти не передаються далі по процесу. Якщо недоліки виправляються, то вони залишаються виправленими.

Think Big (Думайте масштабно)

Думати про мале — це самореалізоване пророцтво. Керівники створюють та задають сміливі напрями, які надихають на результати. Вони мислять нестандартно і виходять за рамки, щоб знайти нові способи задоволення потреб клієнтів.

Bias for Action (Схильність до дії)

Швидкість має значення в бізнесі. Багато рішень та дій є оборотними й не потребують детального вивчення. Ми цінуємо розрахований ризик.

Frugality (Ощадливість)

Досягайте більшого, витрачаючи менше. Обмеження породжують винахідливість та самодостатність. Вас не похвалять за зростання штату, розміру бюджету або фіксованих витрат.

Earn Trust (Заробляйте довіру)

Керівники уважно слухають, відверто говорять і поважно ставляться до інших. Вони озвучують самокритику, навіть коли це незручно чи соромно. Вони не носять «рожевих окулярів» і не вважають себе найкрутішими. Вони порівнюють себе та свої команди з найкращими.

Dive Deep (Занурюйтеся глибоко)

Керівники, які діють на всіх рівнях, залишаються на зв’язку з деталями, часто проводять аудит і скептично ставляться до ситуацій, коли показники та свідчення людей різняться. Вони не цураються будь-яких завдань.

Have Backbone; Disagree and Commit (Майте внутрішню силу; Не погоджуйтесь і беріть зобов’язання)

Керівники зобов’язані в коректній формі оскаржувати рішення, коли вони з ним не згодні, навіть якщо це незручно або виснажливо. Керівники мають переконання і завзятість. Вони не йдуть на компроміси заради соціальної згуртованості. Але тільки-но рішення буде ухвалене, вони будуть втілювати його у життя без заперечень.

Deliver Results (Показуйте результати)

Керівники зосереджуються на ключових моментах своєї роботи, які приносять користь бізнесу, та надають результати належної якості та своєчасно. Попри невдачі, вони не опускають рук і ніколи не йдуть на компроміси щодо якості результату.

Джерело: amazon.jobs


Читайте також