12 січня засновнику Amazon.com виповнилося 56 років. Він досяг небувалих висот, тому Work.ua вирішив, що його життєві принципи будуть вам корисні.

Джефф Безос зарекомендував себе як головний філософ в світі технологій. Він передбачив розвиток електронної комерції, заснував в 1994 році книжковий інтернет-магазин Amazon, який виріс в одну з найуспішніших компаній з точки зору доходів, капіталізації та впізнаваності бренду.

Власний капітал Безоса становить приблизно 110 мільярдів доларів. Що ж допомогло Джеффу досягти таких висот? Експерти вважають, що в цьому йому допоміг особливий погляд на світ.

Принципи та філософія

Для засновника Amazon дуже важливі принципи — це один з факторів, який допомагає стати успішним. У працівників компанії є 14 принципів, якими вони керуються. Наприклад, «одержимість споживачами», «винаходити і спрощувати», «пірнати глибоко» або «думати про глобальне». Не відхилятися від них і не йти на компроміси — вірний шлях до досягнення мети.

Якщо є проблема, є й рішення — частина філософії Безоса.

Так само як і сміливість та цікавість. Це проявляється в постійному фокусуванні на розробці нового і поліпшенні вже існуючого.

Делегування

Компанія Безоса зростає і розвивається, відкривається багато нових підрозділів, управляти таким великим «організмом» поодинці складно, тому Джефф делегує повноваження. І робить це без остраху. Він може не погоджуватися з деякими ідеями, але якщо їх аргументують і візьмуть відповідальність за виконання, то Безос дозволить їх втілювати. Правильна команда навколо себе — це наступна цеглинка в побудові успішного лідерства.

Новаторство

Коли компанії так швидко розвиваються, найчастіше вони стають більш консервативними в плані ухвалення рішень. Але тільки не Amazon. У міру зростання компанії, прискорювався і процес впровадження інновацій. Можливо, не всі рішення були вдалими, але головне — Безос стежить за тенденціями і намагається не слідувати трендам, а створювати їх. Це сміливо, але без цього не стати справжнім лідером.

Ефективність

Джефф Безос не любить зайві збори і намагається їх уникати. Але якщо зустрічі все ж необхідні, він керується правилом 2 піц — людей повинно бути рівно стільки, щоб вони змогли вгамувати голод 2 піцами.

Якщо на зборах забагато людей, вони перестають бути ефективними і тільки даремно гають час, вважає Безос.

Ще одне улюблене правило засновника Amazon — не використовувати презентації, а давати перед початком «шість сторінок» — роздатковий матеріал з усією, необхідною для успішних зборів, інформацією. Всі учасники мовчки читають документ, а після обговорюють і генерують ідеї. Це дозволяє глибше вникнути в суть справи, а не просто проскакати по верхах.


Читайте також



Щоб залишити коментар, потрібно увійти.