Work.ua підрахував, який економічний внесок робить один член сім’ї, якщо він сам виконує всі хатні обов’язки, щоб забезпечити комфортне життя родини.

Раніше Work.ua розповідав про жінку з Іспанії, яка відсудила в ексчоловіка «зарплату» за 25 років неоплачуваної хатньої праці. Сума, яку чоловік повинен відшкодувати колишній дружині, складена на основі мінімальної заробітної плати в Іспанії й сягає 204 624 євро.

Нам стало цікаво, який економічний внесок робить один член сім’ї в Україні, якщо він сам виконує всі хатні обов’язки. Тому ми вирішили дослідити і розібратися, скільки насправді коштує забезпечення всіх побутових потреб сім’ї.

Скільки коштує праця найманих фахівців

Основну хатню роботу зазвичай виконують три окремі фахівці — це домробітник/-ця, няня та кухар/-ка. Порахуємо, скільки коштуватиме щомісячне наймання цих спеціалістів. Але зауважимо, що вартість може різнитися — залежатиме від кількості годин роботи, регіону проживання, квадратури квартири/будинку та інших факторів.

Домробітник/-ця

Якщо у вас приватний будинок, до хатніх справ додається догляд за садом/городом. Для виконання цих обов’язків необхідно винаймати окремого професіонала — садівника.

Тепер порахуємо. Усю хатню роботу можна розділити на декілька груп: щоденне, щотижневе, щомісячне та щорічне прибирання.

За умови, що ви самостійно щодня миєте посуд, застеляєте ліжко, прибираєте й чистите кухонні поверхні, допомога вам потрібна буде 1-2 рази на тиждень (якщо маєте дітей або домашніх тварин, кількість днів виросте до 3 або навіть 4). Додаткова щотижнева робота це: прання та прасування одягу, миття ванної кімнати, заміна постільної білизни та рушників, прибирання підлоги, пилу, бруду на варильній поверхні й опціональних завдань (миття мікрохвильовки, духовки та іншої техніки).

Уявімо, що допомога вам потрібна якраз лише двічі на тиждень (бо з щоденними завданнями ви справляєтеся самостійно).

Дивимося, скільки в середньому заробляє домробітник/-ця за місяць — це 19 000 грн.

Але нам не потрібна допомога щодня. Так, ми беремо середню зарплату в 19 000 грн, ділимо на кількість робочих днів у місяці (у травні, наприклад, 23 робочі дні): 19 000 / 23 = 826 грн — це середня сума, яку отримує домробітник/-ця за день. Допомога нам потрібна 2 рази на тиждень, а це 8 разів на місяць: 8 днів * 826 грн = 6 608 грн.

Якщо зазвичай у вашій сім’ї всі щоденні, щотижневі, щомісячні та щорічні обов’язки по прибиранню оселі перебирає на себе тільки одна людина, то вона б отримувала на офіційній роботі за такі ж обов’язки в середньому 19 000 грн на місяць, але мала б чіткий графік та умови праці.

Отже, якщо ви ладні виконувати щоденні завдання з прибирання, та потребуєте допомоги в більш складному прибиранні, вона вам обійдеться в 6 608 грн. Якщо ви звикли, що ваш партнер, дружина або чоловік, щоденно відповідають за абсолютно все хатнє прибирання, то мали б платити йому або їй в середньому 19 000 грн.

Няня

Зауважимо, що няня не надає послуг домогосподарки, тому це два окремі спеціалісти з різними завданнями. Те, що може робити няня по дому — це приготувати їжу дитині, доглянути за її одягом та прибрати іграшки.

Зазвичай няні працюють у сім’ях погодинно впродовж буднів та іноді на вихідних, або вахтовим методом (7 днів через 7 тощо). Зарплати нянь дуже різняться залежно від регіону й графіку роботи, іноді винагорода досягає 50 000 тисяч й більше. Але спробуємо порахувати, у скільки обійдеться няня сім’ї, де батьки вдвох працюють 5 днів на тиждень, а ввечері та на вихідних можуть самостійно доглядати за дитиною.

Тож послуги няні знадобляться у робочі дні, наприклад, з 9:00 до 20:00 (робота починається з 10:00 й закінчується о 19:00 + 2 години на дорогу вранці та ввечері). Виходить 11 годин на день.

Ми переглянули вакансії на сайті Work.ua й вивели приблизну оплату години послуг спеціаліста — це 100 грн (залежно від знань й навичок сума підвищується). Якщо няня доглядає за дитиною 5 разів на тиждень по 11 годин, рахуємо: 11 годин * 100 = 1100 грн, 1100 грн * 23 робочі дні (у травні) = 25 300 грн.

Тобто послуги няні тільки в робочі дні, щоб дорослі могли повністю приділити час роботі, обійдуться у 25 300 грн на місяць.

Це в 1,5 раза більше, аніж середня заробітна плата в Україні, тому зазвичай у більшості сімей обов’язок догляду за дитиною лягає на плечі жінки, але знову ж таки, матір працює без вихідних та чіткого графіка. Тому якщо порахувати 24 години на день 31 день на місяць, догляд матері за дитиною обійдеться в 74 400 грн. Приголомшлива сума.

Також деякі сім’ї зранку відводять дитину до садочку, а вже в обід дитину забирає няня й доглядає за нею до вечора, поки батьки повернуться з роботи. Порахуємо, скільки отримує няня, яка працює з 14:00 до 20:00, тобто по 6 годин на день, 5 разів на тиждень. Рахуємо: 6 годин * 100 = 600 грн, 600 грн * 23 робочі дні (у травні) = 13 800 грн.

Кухар

Середня зарплата кухаря на місяць становить 15 500 грн. Цю суму ділимо на 23 робочі дні, виходить 674 грн на день. Візьмемо цю суму за середню вартість послуг кухаря на день, оскільки на сервісах пошуку домашнього персоналу вартість коливається від 500 до 3000 грн (що вища кваліфікація фахівця, то більша оплата). Уявімо, родина віддає перевагу домашній українській кухні й потребує послуг фахівця 3 рази на тиждень для приготування страв на декілька днів.

Рахуємо: 12 днів на місяць * 674 грн за день = 8 088 грн, і це без урахування закупки продуктів. Якщо додати ще й таку опцію, додаємо до 674 грн ще 100 грн, виходить 774 грн * 12 днів = 9 228 грн на місяць.

Якщо в сім’ї звикли щодня смакувати свіжі страви три рази на день, рахуємо так: 31 день на місяць * 774 грн за день = 23 994 грн на місяць.

Скільки коштує добробут сім’ї

Тепер порахуємо повну вартість послуг 3 фахівців на місяць:

  • Послуги домробітника/-ці (прибирання 8 разів на місяць) — 6 608 грн.
  • Послуги няні (по 11 годин за 23 робочі дні / по 6 годин за 23 робочі дні) — 25 300 грн / 13 800 грн.
  • Послуги кухаря (12 днів на місяць + закупка продуктів) — 9 228 грн.

Отримуємо 41 136 грн. Така вартість послуг основних фахівців, які допоможуть вести побут родини. І це без урахування менеджера, який би вів облік доходів та витрат родини, планував та реалізовував усілякі активності, наприклад, проведення днів народжень або відпусток, вільного часу на вихідних тощо. Також це розрахунок вартості працівників з чітким графіком роботи.

Зауважимо, що сума значно зменшується, якщо няня забирає дитину з садочка й доглядає за нею по 6 годин на день — до 29 636 грн на місяць. Але додається садочок. Хоча державні заклади в Україні безплатні, якщо родина віддає перевагу приватному дитячому садочку, то має за нього віддати від 5 000 грн до 20 000 грн.

Якщо тільки один член сім’ї перебирає на себе всі основні обов’язки (догляд за дитиною, домогосподарством, приготування їжі), його/її робота обійшлась би в 117 394 грн на місяць:

  • Послуги домробітника/-ці (щомісячня середня зарплата) — 19 000 грн.
  • Послуги няні (24 години на день впродовж усього місяця) — 74 400 грн.
  • Послуги кухаря (щоденно протягом усього місяця + закупка продуктів) — 23 994 грн.

Навіщо ми підрахували вартість хатньої роботи

Згідно з результатами опитування соціологічної групи «Рейтинг» у 2021 році, більшість українців досі вважають, що готування їжі, догляд за дітьми та житлом — це обов’язок жінок, а заробляння грошей — чоловіків.

Так, 64% респондентів частіше називали готування їжі «жіночими обов’язками», як і хатні справи (56%). 30-40% зазначили, що цю роботу виконують як чоловіки, так і жінки. Лише 3% сказали, що за виконання цих обов’язків відповідальні чоловіки. 41% респондентів відповів, що догляд за дітьми частіше лежить на жінках.

Ці цифри вказують на те, що в сімейній сфері зберігається «традиційний» розподіл ролей, де жінка відповідає за добробут, а чоловік за фінанси. Останні відчувають загрозу власній маскулінності в тому, щоб виконувати нібито «жіночі» обов’язки, які є рутиною і неоплачуваною працею й мало ким цінується, зазначено в опитуванні.

Але вище ми підрахували суму праці найманих працівників, які б виконували хатню роботу та доглядали за дітьми. Стверджувати, що їхні послуги «дешеві» та «мало цінуються» некоректно, бо грошова винагорода для окремих фахівців в 2,5, а то і в 7 разів вища за середню зарплату в Україні. Напрошується висновок, що якщо в сім’ї на жінку лягає вся відповідальність за дім та дітей, то чоловік просто би не зміг оплатити «послуги дружини», оскільки заплатити довелось би щонайменше 41 000 грн (якщо з графіком) або більш як 100 000 грн на місяць (якщо хатня робота 24/7 та 31 день на місяць без вихідних та свят).

Нашою головною метою було показати, що хатня робота цінна й повинна визнаватися як «повноцінна робота», оскільки також само як і звичайна, вимагає фізичних та емоційних зусиль (але без чіткого графіка та умов праці). Також виконання хатніх обов’язків це:

  1. Вклад у побутове благополуччя: приготування їжі, прибирання дому, прання одягу, догляд за дітьми і багато інших аспектів, які вимагають часу, енергії і зусиль. Все це важливо для забезпечення комфортного та здорового життя сім’ї.
  2. Економічний внесок. Виконання хатньої роботи дозволяє економити кошти, які б інакше були витрачені на найм працівників. Вартість найму персоналу для виконання всіх обов’язків, пов’язаних з побутом, буде значною (ми її підрахували). Тому, наприклад, якщо один член сім’ї виконує всі ці обов’язки, він забезпечує значний економічний внесок у сімейний бюджет.

Таким чином ваші дружина або чоловік у декреті, які займаються домогосподарством, працюють набагато більше, ніж ви на роботі. Тому не варто складати всі домашні обовʼязки на одного члена родини. У післяробочий також приділяйте увагу хатнім обов’язкам, займайтеся дітьми, розвантажуйте партнера й визнавайте, цінуйте їхній вклад у родинний добробут.


Сподіваємося, після прочитання цього матеріалу багато хто по-новому подивиться на домашні обов’язки й сприйматиме їх як повноцінну та важливу роботу 🤞😊


Читайте також 



225 коментарів

Михайло Сьомін 23.05.2023, 14:58
Корисна стаття! Дякую.
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 23.05.2023, 15:24
Дякуємо вам ❤️
Евгения Демченко 23.05.2023, 15:13
Самоповага піднялась в рази! Велике дякую всім хто брав участь в підрахуванні!
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 23.05.2023, 15:24
Дякуємо вам за зворотний зв'язок ❤️
Dmytro Velenets 23.05.2023, 15:26
скільки б ви заплатили щоб прожити ще 7-15 років?
Татьяна Красникова 23.05.2023, 16:19
Довше життя це довша старість, а не саме життя. То ж скільки б ви доплатили, щоб ще 7-15 років побути старим і при цьому самотнім?
Dmytro Velenets 23.05.2023, 17:37
дасте самі собі відповідь як настане час
Геннадій Загорний 23.05.2023, 18:38
Добре. Я все це можу робити і роблю. Трьох дітей виростив. Ще й прикручую/прибиваю/ремонтую і т.п. Моя робота коштує 100500 тисяч в місяць. Бо ж я не просто це все роблю, я ще й жартую при цьому, розказую цікаві історії. Навчив дітей програмуванню, дружину консультую по питанням кар'єри. Шановні work.ua, видайте мої дружині кредит щоб зі мною розрахуватися бо її життя не вистачить щоб це зробити за 19 років.

А якщо серйозно то ця стаття це приниження чоловіків. Виходить що вклад чоловіка зовсім нічого не коштує. Я практично не знаю сім'ї де б чоловік тільки сидів склавши руки. Всі і з дітьми і прибирають і готують. А тут 117 тисяч нащитали, давайте, я згоден, до кого мені йти? Буду за таку сумму прибирати/готувати/дітей глядіти. Авторка статті пишіть свою адресу, я за таку сумму буду у вас працювати 24/7, нема проблем.
Игорь Люшуков 23.05.2023, 19:59
Молодец! Так все такие, как ты, мне и в голову не приходило считать, это от буржуев научились
Selena Altuhova 23.05.2023, 20:22
Гена ,секс услуги отдельно по тарифу альфа-самца? не надо стесняться, Стыцамен
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:56
дякую!
Сергій Нерідний 24.05.2023, 19:48
Мене чогось не полишає думка, що нас от так готують до оподаткування домогосподарств. Є така "видатна" депутатка Третякова з такими мудрими думками і законопроектами.
От уже оцінили домашню працю в грошовому виразі. Нарахувати раз в рік суму податку для сплати, питань не буде, як і штрафувати за їх несплату ніяких проблем. Дивіться чуть ширше на такі статейки, і чуть з осторогою.
Ирина Паламарчук 23.05.2023, 15:40
Никогда не сидела дома ) работала не считая 2 лет дикрета . А сейчас не могу найти роботу 1.5 года. Война. Скажу так - лучше самой зарабатывать чем кому-то прислуживать. Хотя мои родные меня любят и жалеют но это не то....
Juliya Kashuk 23.05.2023, 15:46
дякую за чудову статтю! 100% вірно! шкода, що стереотип про домашню роботу так дового викорінюється. Ваша стаття - це великий вклад в переоцінку розуміння, що наспраді вартує домашня щоденна робота
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 23.05.2023, 17:10
Дякуємо вам за зворотний зв'язок ❤️
Татьяна Красникова 23.05.2023, 16:08
Нарешті хтось це зробив! Порахували вартість "жіночих обов'язків". Дякую!
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 23.05.2023, 17:10
Дякуємо вам за коментар ❤️
Оксана Борак 23.05.2023, 16:12
У дев'яності роки я робила всю хатню роботу(прала вручну,бо машини пральної не було,готувала їжу, діти , працювала на двох роботах, та ще й на вихідні їздила допомогати батькам на городі. Цікаво скільки я зекономила?🤔
Міхаела Міхаела Горелик 26.05.2023, 03:34
Господи, це ж пекло, а не життя О.О
Андрій Власюк 23.05.2023, 16:19
Угу... Виходить, що моя дружина заробляє більше мене, тільки грошей в родині більше не стає, навпаки, у мене тепере питання:
- Де мені брати додаткові кошти щоб з нею розрахуватися?
- Що залишиться мені після розрахунку з таким працівником?
- Хто платитиме мені за чоловічу роботу? Ремонт сантехніки, оргтехніки, меблів, винос сміття та ще багато іншого чого дружина не робить, а робить суто чоловік.
- Хто платитиме мені коли прибирання ми робимо разом, коли я готую їсти, коли я проводжу час з дитиною?
- А ще хто буде платити мені за те що я теплу пору року я працюю на дачі і вирощую овочі/фрукти/ягоди нам на цілий рік і доставка їх додому?
Дмитро Вовненко 23.05.2023, 16:54
Забагато питань задаєте. Зараз вам розкажуть, що і до чого.
P.S. Із задоволенням посиджу вдома за такі гроші - нехай дружина працює.
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 23.05.2023, 17:23
Вітаю, Андрію!

Мета статті не в тому, щоб ви почали платити дружині/чоловіку за хатню працю, а як мінімум зрозуміли цінність того, скільки одна людина виконує обов'язків по дому й скільки це коштує на ринку праці.

Ми транслюємо ідею, що треба цінувати роботу одне одного, підтримувати й найкраще за все — розподіляти домашні обов'язки, щоб кожен член сім'ї мав можливість розвиватися й будувати кар'єру.
Геннадій Загорний 24.05.2023, 02:37
Як ми бачимо з коментарів, практично всі вас невірно зрозуміли. Тай я не побачив у статті про якесь росподілення, побачив тільки накручування якоїсь надцінності простим побутовим речам які людина робить не комусь, а в тому числі й для себе. Я вже не говорю про те що ні слова про вклад чоловіка. А чого так? Чоловік може зварити їжу, а дружина нехай дров нарубає. Чи арматуру в унітазі змінить. Давайте заодно поборемось щоб і чоловічі обовязки розприділялись.
Анастасія Деревянко 24.05.2023, 13:05
Вельмишановний Геннадій, де ви побачили, що немає ні слова про вклад чоловіків в статті?
В тексті писали про партнера, не саме про жінку! Але так як в нас дуже розпоширений стереотип, що всі побутові обов'язки виконує жінка, ви й самі собі почали суперечити.
Автор статті хотів звернути увагу тих людей, які кажуть,що догляд за будинком, дитиною та добробутом сім'ї, це легка робота і нічого не варта.
Суто "чоловічі" справи виконуються не кожний день. Я не вважаю, що Ви кожен день встановлюєте сантехніку чи подібне.
Да і якщо дивитьсь на це з такої сторони, багато жінок в приватних будинках самі і колять дрова.
Так що, прочитайте ще раз статтю, та спробуйте зрозуміти, що саме автор хотів донести до читачів. Гарного дня!
Марія Сіданченко 24.05.2023, 13:17
От прям всі чоловіки майстри по дому і все роблять, ага, не смішіть)) По-перше не завжди чоловік вміє ремонтувати, але для цього теж можна найняти людей і це теж коштуватиме недешево!
По-друге, не всі палять дровами, а тим паче у квартирах в містах. І так, на селі справді більше домашніх обов'язків як для чоловіків, так і для жінок, але за статистикою більшість українців живе у містах, а не в селах, тому дрова потрібні далеко не кожній жінці! У місті в чоловіка значно менше обов'язків, а ті, які є і так часто делегуються спеціалістам, тому можна і залучатися в побут більше, у чому проблема?

А ще, поява дитини це набагато складніший побут і дуже некоректно говорити про "сидить дома і нічого не робить", бо багато чоловіків не витримують навіть кілька годин посидіти з дітьми, але так легко знецінюють жіночу працю.
Вас же теж жінка виростила, просто мама вам не розкаже як їй важко було...

Хоча зараз, на щастя, є хороша тенденція залученості батька в сім'ю і побут, діти теж щасливіші, коли тато проводить з ними час, а мама має можливість відпочити. У виграші усі
Дмитро Кучер 25.05.2023, 23:10
Можна подумати всы жінки готувати вміють, та більшість так готує що тому вареву пряма дорога в смітник. А нашим батькам було складно бо то ще совдепія була, і тотальна ніщета та відсутність банальних речей. Кожне [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] требуло в ручну стірати, ніяких ні сумішей ні дитячого харчування ні памперсів, та будьяку сучасну жінку відправ в ті часи вона або суїцинднеться в той самій день або втече на край світу. А зара шо розвели шмоття всіх кольорів райдуги всіх типів тканини, і перуть по дві блузки 20 раз на тиждень, бо ж разом нізя, ото курва робота серьозна.
Віта Палкіна 24.05.2023, 09:15
100%
Віра Коковська 30.05.2023, 14:57
100%
Анна Трошко, УДК-Інвест 25.05.2023, 15:27
Шановний Андрій, прикол в тому, що сантехніку, оргтехніку, меблі та інше треба ремонтувати не частіше, ніж два рази на рік, а то всьо, шо ніби-то має робити жінка - потрібно робити кожен день, в цьому і різниця.
Міхаела Міхаела Горелик 26.05.2023, 03:38
Лол, ви щодня сантехніку встановлюєте? Насмішили. Ви серйозно порівнюєте забити цвях раз в рік і щоденне прибирання і готування?
Щодо виносу сміття, - о так, дуже важка робота, прям окремого спеціаліста треба наймати.
Ирина Литинская 23.05.2023, 16:20
Итог статьи - большая часть мужчин просто не в состоянии оплатить такой труд
Світлана Кузьмин 23.05.2023, 16:35
Саме тому вони і одружуються дуже часто. Щоб за цей труд не платити. На жаль...
Selena Altuhova 24.05.2023, 01:01
одружуються щоб за секс не платити, таза обслугу по побуту. А ще це може бути страх за самотність, або ні, кохання, мати друга, матеріальні вигоди, Але багато чоловіків вміють все самі робити, але ДІЙСНО ЛЕДАЧКУВАТІ! ЦЕ ОСНОВНА РИСА НАЦХАКТЕРУ [образа видалена модератором Work.ua]))). Жінки у нас більш працьовиті , більш культурніші, більш добріші. Взагалі по всьому світі. АЛЕ НА ЗЕМЛІ ПРАВИТЬ ПАТРІАРХАТ ТА ВІЙНИ. І ЦЕ НЕ СЕКСИЗМ.ЦЕ ПРАВДА!
Алекс Марченко 24.05.2023, 08:57
Селена, що ти городиш !?)
Зробили з чоловіків рабів, на роботі пашуть і вдома ще те ж саме. Потім коли вже всім забезпечив можна і розвестись заодно забрати 75% майна !))
Selena Altuhova 25.05.2023, 15:08
мы с Вами не на "ты". В этом вся Ваша проблема. Мне ничего ни 1 мужчина не принес,я все заработала сама! Мой бывший муж копил себе 10 лет в браке(это было лет 30-18) назад на авто, его же и забрал и вернулся в родительский дом. Какой 75% забрать? ВЫ больны!!!!
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:43
А тут не можуть нормально спілкуватися чоловіки. Зразу чомусь думають,що якщо їм надають приклад,то це саме той,хто пише. ось 1 жінка заступилася за чоловіка,мабуть це чоловік під ніком Альона,агагага)))) . Селена- ви не розказуйте,як там живуть. Це люди без роботи, й вони не будуть там жити. Я також не буду там жити,то дуже складно психолічно.
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:45
Як Вас жінки образили))))). А Селена віддувається)))))за всіх
Андрій Нємцев 24.05.2023, 08:58
жінки у нас біль говорливі, а якщо вони ще й феміністки - це взагалі дурня повна для цивілізаційного розвитку )))
Selena Altuhova 25.05.2023, 15:06
вы путаете феминизм с сексизмом. потому что не читаете ничего. Феминистка любит обожает мужчину,уважает. Но она считаете что ровня ему,и выполняет всю работу. Да,есть физическая работа ,что не может женщина. Или умственная, в большинстве случаев изобретатели ( в том числе ядерного оружия)-мужчины. Вот. И миром правит ПАТРИАРХАТ. Вот почему мужчинки так орут под этой статьей. Мол, мы -сверхчеловек, либо угождай нам, делай так ка я, не раздражай меня,или в блокировку([ненормована лексика видалена модератором сайту Work.ua])
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:49
Модератор , я бачу, загрався,там не було ненормованої лексіки поставили "......". Хоча у нас В Україні про русский корабель всі пишуть)))). М да. Це щось робиться на цьому сайті,як сказали "цирк". Стаття взагалі провокована, треба було виключити коменти. Й нехай собі чуби деруть жінки з чоловіками вдома))))
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:50
оце я люблю фільм "Труфальдіно з Бергмамо" й Наталка Гундарєва "речь толкает" про жінок )))). Нагадало))) Дякую)))))
Дмитро Кучер 25.05.2023, 23:13
А чого для самих добрих є окрема 117 стаття ККУ - вбивство новонародженого? А взагалі це повній маразм, жінки просто слабші фізично тому творять [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] зпідтишка, або [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] потроху в душу навколишнім на такому рівні щоб в писок зразу не відгрести.
Владислав Настин 26.05.2023, 07:44
Дмитро - молодец ! Читаю Ваши комменты - всё правильно пишите , ещё и смешно !
Геннадій Загорний 23.05.2023, 16:48
Итог статьи очередная чушь и заказуха чтобы глупым мужчинам навесить долгов на голову, а глупых женщин убедить в их сверхценности. Зачем мне програмистом работать? Покажите мне вакансию за 117т в месяц, я буду убирать/готовить/за детьми смотреть. Зарплат таких, как в этой статье, нет на рынке. Потому чтобы тебе хорошо платили надо быть професиональным поваром, а не пельмени уметь приготовить, няня должна иметь педагогическое образование и т.д.
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:55
у нас няни пед. и получают до 20-30 тысяч. Но это очень тяжелая работа. За детьми не только учат их, смотрят, развлекают, гуляют, кормят и даже иногда готовят, убирают....и если ребенок заболел, плохо себя ведет или другие козни- то эту няню [ненормована лексика видалена модератором Work.ua].
Точно так во всех сферах. Бухгалтера. Это вообще жесть. на 1 вакансию 10 бухгалтеров. Что происходит? -Зарплата мизер и ноги об тебя.
Нет надстроечных институтов по распределению РАБОТЫ И ПРОФЕССИЙ!!!!
По поводу образования пед. Медика не беру . Все педагоги ( проститутками могут быть, если нет псих. барьера,потому что владеют азами психологии). Быть учителем-это призвание. И может быть любая мудрая по знаниям личность , и культурная. Например, это может быть инженер-мужчина на пенсии! С 2 высшими образованиями.
Владислав Настин 26.05.2023, 07:52
Селена, про бухгалтеров - правильно, но люди сами виноваты - расплодили в свое время бухгалтеров, как мышей - кроме техникумов и и институтов ещё была куча всяких курсов - вспомните 90-2000-е, а теперь - конечно так и есть на 1 вакансию бухгалтера 10 кандидатов и ещё ко всему профессия бухгалтера всё больше и больше автоматизируется и там где надо было раньше 10 человек, теперь и 3 хватает. То же самое через время будет и с IT - сейчас туда лезут все без разбора, хотя способных - еденицы.
Олександр Сімченко 26.05.2023, 14:49
Не думаю, что с айти так будет. Лезть - это одно дело, удержаться и не пахать годами за 300-500 баксов - другое дело) Да и там изменения в работе гораздо чаще происходят, чем в работе бухгалтеров, где мало что поменялось за эти годы, кроме каких-то налоговых норм, непосредственно влияющих на эту деятельность
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:04
МОДЕРАТОР, там не было ненормированной лексики.Что за дискриманация? Или у вас авторобот на "три точки" так реагирует?
Алла Дешевых 24.05.2023, 09:00
Жінки часто вміють готувати ресторанні страви не гірше за професійного кухаря, тим більше якщо більше 10 років готує, вони роблять з дітьми домашні завдання після уроків, що можна прирівняти до педагогічного стажу, вони часто вже без лікаря можуть встановити діагноз дитині, що захворіла, та доглядають за хворими, при цьому на роботі треба оформляти лікарняний. Вона перериває свою кар'єру, щоб обслуговувати членів родини. Але чоловіки у нас звикли, що жінка повинна і гроші в сім'ю заробляти, і щоденно працювати в другу зміну, сплачувати кредити за житло, після чого у неї може вже не вистачати грошей на гарну сукню. То треба ставити собі питання, чи потягну я фінансово таку красиву жінку, яка після життя зі мною залишиться такою ж красивою, веселою, а не заїзженою домогосподаркою?
Selena Altuhova 25.05.2023, 15:46
Да, Алла , вы правы. Поэтому нужно как ТАМ жить отдельно. Так и делают женщины в Европе. И у нас так будет!
Яна Иванченко 25.05.2023, 17:04
вже рожати будуть за гроші,так й набирати в субпідряд інших жінок. Народила якщо дитину- плати, так. Аліменти не ясно,хто буде платити, якщо му..... пишуть ,що їм нараховується замість 117 тісяч мінімалка 6700 грн. Решта - чорний налік))))
Владислав Настин 26.05.2023, 08:00
Селена - конечно будет, только вы замахаетесь ждать !
Владислав Настин 26.05.2023, 07:58
Алла, как понимать ваши слова " чи потягну я фінансово таку красиву жінку, яка після життя зі мною залишиться такою ж красивою, веселою, а не заїзженою домогосподаркою?"
Это что - после моей смерти ? А женщина сама не стареет ? Или вы тоже верите в этот бред,что сможете отхватить 30-ти летнего красавца - атлета, когда вам самой стукнет 70 ?
Так вы его тоже не потянете финансово - вы же не Шер, а обычная [образа видалена модератором Work.ua].
Владислав Настин 24.05.2023, 06:25
Ирина, совершенно верно ! Всё очень просто - надо найти мужчин получше, а тех ,что есть - списать, как непригодных !
Олександр Сімченко 23.05.2023, 16:37
Ніколи не вважав, що є якісь жіночі обов'язки у побуті. Можливо, це прийшло з сім'ї, оскільки ні у батьків, ні у бабусі з дідусем такого розподілу не було. От і в мене немає наміру скинути на когось приготування їжі, прибирання і т.д. Щодо виховання дітей - перш за все, потрібно бути готовим фінансово, оскільки поява дітей потребує значних коштів, і знайти дівчину, з якою буде взаємне бажання створити стосунки і потім сім'ю. Але в нашому суспільстві довгий час шлюб був обов'язковим і ще щоб пошвидше, тому нерідко з'являлись пари, які вже ненавиділи один одного через рік спільного життя чи дуже різні. А якщо ще й дитину народили, а також мають проблеми з фінансами, то все, це катастрофа. Щодо їжі, то в ідеалі готувати по черзі, коли у однієї зі сторін є час та можливість, іноді разом, а ще відвідувати заклади харчування (це і для підтримки романтичної складової корисно). З прибиранням ще простіше, оскільки прибирати можу постійно сам. Організація виховання дітей вже залежить від вільного часу та бюджету родини. Так, жінка може більше часу приділяти, якщо вона не працює, але якщо чоловік заробляє умовні 15 тисяч, то відмахуватися і казати дружині, що він свою функцію виконав і хоче відпочити, а не побути з дитиною - це вже не годиться. Отже, або заробляєш добре, або стараєшся максимально розділяти побут і виховання. Якщо обидва варіанти не підходять, то краще залишатися самому
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:49
и при таких раскладах, полмира ,ну или 30-45% так и не женятся. + разводные. СТРАХ...... Детей чего воспитывать ? Школы должны воспитывать морали и добродетели. А семья должна дарить и показывать любовь между родителями и ребенком. По поводу дом. быта. Уборка в выходные ( если работают оба) должна распределяться, муж типа пылесосит... ходит в магазин.....стирает сейчас машинка. Гладить могу тоже оба. Если женщина что-то делает, лично мое мнение, то я бы мужу и ребенку делала это как по-любви бартер. Муж по -любви приносит деньги, дает жене, заначку себе оставляет, жена распределяет деньгами, советуется и делает свою любимую работу по дому. Хочет подарка или кафе- муж как бы по культуре должен знать. Но ! Женщина ,если всю жизнь дома, то она должна понимать, что иногда она берет в руки ситуацию и говорит мужу, что должен быть ей отдых и ее пожелания. Повесить правила дома, распределение и календарь...к примеру. Потом, когда это придет в ритм и норму, убрать.
Дмитро Кучер 25.05.2023, 23:26
Які заначки, ті шо вирішала що від народження така розумна щоб грошима чоловіка роспоряджатись? Чоловік тобі на побут виділить а далі розраховуй.
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:06
Вы свободны, диалоХ закончен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Марія Сіданченко 24.05.2023, 13:20
Золоті слова "Отже, або заробляєш добре, або стараєшся максимально розділяти побут і виховання."
Selena Altuhova 25.05.2023, 15:47
Согласна с Вами, Мария. Все честно.
Лена Кирильчук 24.05.2023, 14:02
Класно написав
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:08
Бажаю: ось на побут щоб Вам чоловік давав 20 тисяч на все. И Всьо!!! Свобродна. Класс)))) но написано.
Олександр Сімченко 26.05.2023, 17:39
А що Ви хотіли почути? Солодку брехню по мінімум 50-60 тисяч гривень місячного бюджету для кожної української родини? Так для цього багато чого ще треба зробити. Є бажання, а є реалії
Виктор Мыслывый 23.05.2023, 16:45
Долбаный сексизм, а не статья. Пропаганда [некоректний вираз видалено модератором Work.ua])(
Наталія Петренко 23.05.2023, 17:02
а Ви своїм [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] торгуєте що таке пишете??
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:52
а ти чим торгуєш? )))
Наталя Фоменко 23.05.2023, 16:50
Дуже цікава стаття. Дякую, що провели таке дослідження.
Ольга Оцабера 23.05.2023, 16:59
Ого, справді цінна та корисна стаття! Дякую всім, хто над нею попрацював!
Алёна Петрова 23.05.2023, 17:22
Єдиний здравий коментар у Олександра Сімченко, жінкам звичайно ж ця стаття сподобалась, а як же))))
а всі інші чоловіки просто ущемилися. Згідна з Олександром, працювати повинні обоє, а всі справи по дому робити або по черзі, або по домовленності, з партнером треба ГО-ВО-РИ-ТИ і тоді не треба буде гроші рахувати. А якщо партнер на контакт не йде, то це не ваша людина. Жінкам радила би замислитися, а не самооцінку собі піднімати за рахунок цієї статті.
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:37
ВЫ такая умная.... А если во время войны наши женщины ,едут в Италию ,Европу и там убирают туалеты,гладят и им платят 11-8 евро в час. И за месяц тикает 1200 евро ,за год 13 тысяч. Это еще не все, убитой психологически , всякие там "красавцы" по 60-80 лет, пальцами грязными лезут в ее чистые места. Кроме того, этот [образа видалена модератором Work.ua] арабов, мусульман, балканцев, [образа видалена модератором Work.ua] знают свои законы и осторожны как [образа видалена модератором Work.ua]. И вот,наконец-то здесь дома, нельзя уже дать статью, что домашний труд ценим? Что значит двое должны работать? Он пришел с работы( не с сталелитейного цеха),а с кабинета инженера и говорит: я устал. И так скажут 80% мужчин. Он приносит деньги. А работодатель сейчас какой? НЕ в адеквате, это не СССР, профсоюзов нет, жаловаться некому. И он реально устал больше психологически, чем физически. Иногда помыть пол легче, чем мозговая атака + урод директор. Поэтому Ваши на бумаге теоретические примеры и нравоучения, очень часто не работают. Должно быть законодательство, что если женщина не работает ,а смотрит за ребенком, то ей положено пособие тоже не только до 3 лет. Берется в расчет средний доход семьи и его затраты на кол-во детей. Государство должно помогать. Хотя бы на кружки для детей или питание в столовой школьной. И дети должны воспитываться в школах, яслях специалистами ,а не мамашами -папашами. И ребенок будет до 18-00 часов тоже на работе. И женщина сможет немного отдохнуть. А не приходит ребенок, а она ему уроки помогает. За границей дети до 6 класса учат программу как у нас в 4 классе. И там нет понятия, класс "А" ,где 80% вундеркиндов. А сидит гений и в 6 классе таблицу умножения с менее умными учит. Равенство. Это в Норвегии, кстати, кто-то тут приводил пример. Но так вот должно быть. Но это в далеком будущем. ВО время войны сейчас нереально загадывать ничего. Самое главное в этом вопросе, не кто и что будет делать дома, и сколько получать, а вопрос отдельного жилья, если супруги хотят разойтись, мать получить с ребенком жилье. А отец будет давать алименты. И тогда , отцы, видя, что так защищена женщина Г. будут бояться эксплуатировать. Да,кстати, В Италии, можно развод получить и жене тоже алименты получать кроме детей. Г. должно женщинам давать работу и переучивать, если она не имела опыта работы нигде или потеряла его. Вот так потеряно самое лучшее наработанное при СССР укладе , переход на не понятно что имеем и войны, кризисы. Спа
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:01
Selena Altuhova
звернись до психіатра - у тебе вавка в уявленнях )))
Selena Altuhova 25.05.2023, 15:09
Разговаривайте со мною на Вы!
Алёна Петрова 24.05.2023, 13:24
Не ліпи все в кучу, бо через ваші незв'язні думки здається, що ви людина з психічними відхиленнями... Працювати повинні обидва, як і робити домашні справи. І це нормально якщо чоловік чимось буде невдоволений якщо ти не працюєш, бо чоловікам теж важко працюється, а частіше набагато складніше, бо не всі жінки можуть робити якусь важку фізичну роботу, то якщо ти не працюєш май совість не розкривати рота і робити по дому справи поки чоловік заробляє для вас ОБОХ гроші, без різниці ким він працює. Якщо є діти, то дітьми мають займатися ОБИДВА, незалежно від того хто працює. Я б на Вас подивилася, якщо ви були б змушені працювати наприклад на будові і приходити що аж ноги і руки відвалюються, а чоловік весь час дома сидить нічого не хоче робити ще й жаліється, що ти по дому не допомогаєш. То чоловіки залюбки так би сиділи вдома, займалися домашніми справами, аби не працювати!
Selena Altuhova 25.05.2023, 15:12
НЕ тыч мне! Идите сами лечитесь! И! Научитесь грамотно писать по-украински. НЕУЧ, ЧИ НЕ ПСИХОЛОГ.
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:30
Він типовий Шаріков ,без роботи, без жінки. А Ви реагуєте. Смішно. Всі тут смішні. Але я згода,що праця , повина бути оциненою , навіть ,як тут ШаріковИ написали " У ДРЕВНІЙ ПРОФЕССІІ"
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:27
АЛЕНА ПЕРОВА ( все таке русське , й ментал також мабуть).
По-перше, якщо Вам не подобається інша думка,то не потрібно ображати людей як тут інші "Шарікови" й переходити на особистості, якщо Ви психологично грамотна особа,на що я також маю сумління. ВІтікає це з вашої неграмотності по українській мові. Це ж читати жахливо. Або по-россійски пишить,а бо вже якось редактуйте.
По-друге, знову за психичними відхиленнями. Ви Доктор по психичному стану,я так розумію? Й знаеєте ,як налагодити стосунки між жінками та чоловіками? Та мега-спеціаліст по цим питанням? Але я не побачила й цого. "ГО-ВО-РИ-ТИ"( до речі, стиль такого Корнегівського стилю с "дефісом" й говорить, що у Вас психологиний розлад в кубі, ( я Вас на Ви називаю, прошу звернути увагу). Вибачте не знаю вашу Гендерність и вважаю,що ви- ВОНО! Якщо Ви-жінка,напишить,я вибачуся))).
По-третє, говорити треба було до "весілля" ,а не о тут лекції читати та повчати жінок.
Якщо б Ви чоловік були, ( та хто його знає ) я б ще Вас зрозуміла. А жінку- то ні. Пише Вам типова жінка. А там писала ємоційна жінка, яка може збиралася все охваити,та надати приклад інших стран та законодавства. А ви не знаєте й нашого всі,то так. Правильно там все написано, мають бути соціальні заклади та інститути захисту прав людей. Безграмотна Альона.
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:32
П.С. Ніхто никому не повинен нічого. Є контракт, є до весілля умова. НЕ виконуються умови- розлучення. Вивчайте щось. Та не ображайте жінок, які страються бути та обєктивно розглянути всі сторони( всю кучу). Розвинуті більш масштабно тоб то. Я гадаю Ви самі розлучені, або вже діти дорослі і вам 45-55 років.
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:17
Яна, здесь безработные с психическими такими отклонениями, стервозностью(презрением) ряда женщин, которые не сочувствуют другим женщинам, что обращать на всех внимание- себя не уважать. Просто 1 раз я пишу и все, больше не в диалоге с такими. Я лично фриланс ,поэтому я "всегда ищу допработу" при своей работе, что есть. и еще и еще хочу работать. И заставляю своего мужчину, и здесь уже идут проблемы. Ряд проблем, если я устаю, то об сексе уже мало будет идти речи. И мужчина начинает обижаться. Вообще, за границей работаю меньше, но есть и тяжелый труд. Англичане жалуются на русских, что не хотят на с/х работать работать. У меня был знакомый 500 га земли в США, жаловался. И денег они не много платят. Везде хорошо, где нас нет, короче. Но ряд стран, что я описала( Италия) я просто возмущена рабским трудом наших женщин. Вообще, мне это все не интересно. пусть каждый выясняет со своим мужем отдельно. Все же "умные"
Владислав Настин 26.05.2023, 14:44
Селена, не надо никого оскорблять. Тут все очень взрослые люди, каждый сам решит ,что ему делать вообще без вашего мнения.
Яна Иванченко 27.05.2023, 21:15
у мнен коліжанка в Італіїї давно,я знаю, що таке ітлійці. До речі,у них менталитет,як у країнців. Може побити,а також і гірше-вбити
Павел Прочан 24.05.2023, 13:14
Жіночок ущємляє те, що чоловіки починають прозрівати та вимагати реальної гендерної рівності.
Егор Качанов 23.05.2023, 17:36
Почему я тогда ни разу не слышал о профессиональных хранителях очага? Ведь по сути можно выполнять все 3 задачи одновременно, вы же сами это указываете? Где эти профессиональные хранители с зп 40к в месяц? Бог с вами, 30-35к?
Ведь для состоятельной семьи с доходом на двоих 120к+ вполне неплохой вариант домработника?
Может, с рассчетами где-то что-то не так, или такого не может быть?
По вашим же словам, труд повара меньше ценится чем нянька или поломойка. Не абсурдно ли?
Яна Иванченко 25.05.2023, 16:37
як нема? то про них стаття
Dmytro Velenets 23.05.2023, 18:23
чув такий вислів: мало знати собі ціну - потрібно ще мати попит...
все ж, чому ціну інтиму не включили у чек? ))
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:16
во Франции вот с такой моралью живет раздельно М.И Ж. 60%!!! Может и больше. Мужчинки до 60 лет боятся нетолько семью завести,но даже и собачку. Поэтому !!! Внимание!! Появляются однополые браки. На первом месте идут БИсексуалки, или лесбиянки. Они внегластно ( суррогатное материнство и за деньги покупка ребенка в банке спермы самцов- не разрешается законом). И они по обоюдному там согласию заводят ребенка и сами воспитывают. ПАпа наблюдает. Я сама лично с таким знакома. Симпатичный мужчина, с поломанной психикой. Когда он жениться? Да никогда. НО пишет,что хочет 25 лет 175 см роста и чтобы все! Что же будет хотеть девушка? Ихняя? Секс, внимание, готовить она не будет и убирать, свободу до 40 лет ( потом посмотрит рожать ей или нет). А Ему тикает под 60 лет. Что захочет наша девушка ? тоже самое , детей родить может раньше, уборку сделает и не за бесплатно, за статус жены, оф. развод и пособие на алименты от его дохода. ВОТ И ВСЕ))) Примерчик
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:45
і багато тобі твої відосіки приносять?
чи так і далі шукаєш роботу тут на сайті? )))
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:23
диалог закончен. Я получаю 600-1000 долларов (несколько предприятий) как аудитор, еще я вышиваю бисером красивые дорогие вещи, могу продать, но в Украине индивидуальные вещи, если не на поток поставлены и нет сбыта, будут не рентабельны и медленно продаваться, это как хобби, и немного умею стричь. И фарцовкой( я разбираюсь ) в вещах. Могу иногда коллекции свои продать, я была коллекционером в детстве( нумезматика). Да, я знаю 2 языка (французский и итальянский) , моя дочь знает 5 языков. Видео? Какие видео. ВЫ о чем? У вас проблемы какие-то? Я же не доктор. Идите за кораблем, всего хорошего!
Яна Иванченко 27.05.2023, 21:13
скільки во Франціїї можна заробити ?
Яна Иванченко 27.05.2023, 21:57
п.с. у Франціїї
Яна Иванченко 27.05.2023, 21:57
на дітей дають соцдопомогу
Dmytro Velenets 25.05.2023, 15:12
за ВСІХ і більшість не "розписуйтеся", більшість нормальних жінок такими дурними питаннями, типу скільки коштує мій вклад у сімью не задаються, як і чоловіки, вони просто працюють обоє на спільне благо і кожен робить що може і до чого більше здатен. Ніхто нікого не змушує, хочеш працювати - будь ласка, іди працюй, тільки сімя від цього має розвиватися а не деградувати... Сімя не базар і не робота по найму, з таким менталітетом не варто і вступати у шлюб.
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:41
проституція у нас є поза законом... поки що )))
Вадим Iлiн 23.05.2023, 18:28
Інститут сім'ї зруйнований і феміністські погляди дедалі частіше проникають у сімейні цінності.
Сімейний побут, домашній затишок, виховання дітей... Тепер за це потрібно платити своїй дружинi - (читай - співмешканка) ))

Я рекомендую чоловікам придивитися до філіппінських жінок. Вони не вважають домашню працю якоюсь роботою, яку потрібно оплачувати. Для них це цілком нормально і не викликає будь-яких хвилювань.
Одна філіппінська дружина за морально-етичними якостями замінює 100 українських жінок.


Якщо жінка просить у тебе оплачувати домашню роботу, то найправильніший варіант це просто виставити її за поріг дверей.

Гарного всім настрою.
Олена Карлик 23.05.2023, 19:04
Я рекомендую жінкам придивитися до норвезьких чоловіків. Вони не вважають домашню працю тільки жіночою роботою. Допомога по господарству для них є цілком нормальним і не викликає будь-яких хвилювань. Вони так само ходять на роботу, як і жінки і так само як і жінки прибирають, готують їсти та доглядають за дітьми. Один норвезький чоловік за морально-етичними якостями заміняє 100 українських чоловіків, не враховуючи іще й зовнішнього вигляду та доглянутості.
Якщо чоловік не цінує твою роботу по дому та вважає що допомогти тобі - це вище його гідності, то найправильніший варіант це просто виставити його за порог дверей. Бо нащо він тобі треба, якщо ти і гроші заробляєш, і по дому пораєшся, а він тільки думає про те як здобути філіппінську рабиню.
Олена Нікітенко 23.05.2023, 19:38
Правильно, так його. Цей чувак певно ще й копійки заробляє що його так заділо 😂
Наталія Бондаренко 23.05.2023, 20:01
😂 😂 😂
Ольга Хорова 23.05.2023, 21:05
👍
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:07
и шведы тоже. но я лично к скандинавской группе не тяготею. В Норвегии ,это социалистически-коммунистически капиталистическая страна по особому шаблону, вы лично не разгуляетесь первых 5 лет. Золото, бриллианты, дорогие машины тоже там не стоят, как у нас в стране. Дорогие вещи можно знаете, только какие купить? Спортивные! Что касается детей, то там у русской ( украинской) женщины еще могу отобрать такие организации по защите прав детей как "Барневан" и передать ждущим, открывшим рот на госпособие норвежским семьям. Я бы не сказала ,что по моральным, психологических характеристикам наши мужчины худшие. А воспитание идет от матери, все САМА! А это не правильно. Особенно кто воспитывает мальчиков без отцов.
Владислав Настин 24.05.2023, 05:56
Selena, золото во всем мире стоит одинаково, так как цену ему задают не норвежцы, шведы или украинцы, а Лондонская, Нью-Йоркская и Гонгконгская биржы металлов. Причем задают цену каждый день в зависимости от спроса и предложения, ну и спекуляций. Абсолютно тоже самое с драгоценными камнями. На импортные машины у нас конская,спекулятивная наценка - об этом знает любой автолюбитель.
Не пишите вещей в которых не разбираетесь. В остальном - Вы правы.
Selena Altuhova 24.05.2023, 11:17
не СТОИМОСТЬ ( стоить в цене) ,а машины не стоят на улицах ( стоят в смысле находятся на тратуаре))). Я писала о ценностях и богатых вещах. где в Норвегии нет этого показного богатства как в Монако,Италии или В КИЕВЕ,МОСКВЕ, там капиталистический модель социализма
Владислав Настин 24.05.2023, 05:43
Олена, я сойду за норвежского мужчину ! Умею готовить абсолютно всё ! Дома все умею делать, так как по профессии электрик и электронщик . Вот только по внешнему виду я немного похуже - на глянцевые обложки не гожусь. А во всем остальном - точно не хуже !
Владислав Настин 24.05.2023, 06:04
Забыл дописать - и обойдусь я Вам не дорого, так как не курю и не пью, а пользы и дохода принесу много !
Selena Altuhova 24.05.2023, 11:24
Селена( это не ник) . Ну хорошо,Олена тоже можно. Лишь бы не Алена. Увы, уже поздно за 18 лет развода и убивания своей жизни в судах,и борьбы с несправедливостью и ,эзотерикой, наконец-то я вюбилася в урода Франции. И ничего уже сделать нельзя. Как вот ждать . когда оно явится. И жить своей жизнью. Там мужчины умеют все и свободные. Но к 60 годам их всех проклевывает. Поверьте мне. Как к наблюдателю. Дело же не в том,что ты умеешь голубцы делать а, он нет. ЧЕЛОВЕК ДОЛЖЕН БЫТЬ САМОДОСТАТОЧНЫЙ. Но СЕМЬЯ- имеет функции маленького государства и свода правил.
Яна Иванченко 27.05.2023, 20:59
вона вже знайшла,читайте вище. не українця)))
Вадим Iлiн 23.05.2023, 20:08
Для язвительных женщин дам ценную информацию - границы открыты! Можете хоть на все четыре стороны вперёд и с флагом...
Никто вас держать не будет это 100%
Олена Карлик 23.05.2023, 20:15
Дякую за пораду. Я вже з цим самостійно впоралась. Цікаво, чи захочуть якісь філіппінські жінки зараз їхати в Україну 🤔
Selena Altuhova 23.05.2023, 23:56
поедем, как только найдем и будут гарантии по работе этого государства. Потому что в нашем государстве их точно нет. А про мужчин, речь не идет вообще. Во Франции, например, женщина 70 лет может мужчиной 50 лет восприниматься очень и очень как объект еще востребованный во всех смыслах . Это,кстати,мне мужчины объяснили их,не женщины.
Владислав Настин 24.05.2023, 06:08
Selena, если вполне ещё не старый и здоровый мужчина воспринимает 70-ти летнюю женщину, как сексуального партнера, то этого мужчину надо жестко лечить в психиатрической лечебнице. И название этому психическому заболеванию - геронтофилия. И наказание почти такое же , как и за педофилию.
Selena Altuhova 25.05.2023, 14:53
моего француза наказывают?))) я правда с ним в "разводе" . Так бывает. Ссора иногда сближает людей. Я хочу ,чтобы человек подумал. Значит,у него 65 лет любовницы и 30-28 лет. Фото видела, знаю. Я его вообще -то как бы хотела, как это сказать, ребенка от него. Бесплатно не за деньги. Цели женитьбы не было. Вот его видео. Чтобы Вы понимали. Он там в красном комбинезоне. https://www.youtube.com/watch?v=eAl09wbLir8&t=7s&ab_channel=VENTURI
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:11
жінка в 70 - це стара труха, хай і адекватна інтелектуальна...
перестань писати феміністичну дурню - ти виглядаєш, як [образа видалена модератором Work.ua] )))
Selena Altuhova 24.05.2023, 11:25
ШЕР СТАРУХА и ее на 35 моложе негр?)))
Андрій Нємцев 24.05.2023, 12:57
на що не підеш, щоб за гроші трухи виглядадти пристойно + [образа видалена модератором Work.ua] 35 років - це як домашня тваринка...
чудовий приклад, як мислять жінки в 70 років )))
Selena Altuhova 25.05.2023, 14:48
так я лично выглядаю пристойно для кого? -для себя. Это или грех? По поводу 70 лет, мне не 70 лет. и еще 28 лет могут написать там))). Но оно мне нафик не надо. Тваринка? - ну да,ну да.... ВЫ обиженный мужчина- вот что значит Ваша писанина. )))
Владислав Настин 24.05.2023, 12:58
Selena, тот кто на 35 лет моложе Шер и живет с ней - живёт ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО, ради её денег . Если Вы этого не понимаете в вашем преклонном возрасте, то тогда и говорить не о чем.
Selena Altuhova 25.05.2023, 14:38
ничего подобного. Заграницей богатые женщины выбирают себе того, кого хотят.
Пример: ей 70 лет выглядит на 60. ему 60-65,выглядит на 75). Я таких полно знаю. У них обязанностей друг перед другом. Они наслаждаются собою 1-100 раз. НЕ нравится что-то-меняют. Если Вы не понимаете в своем "юном возрасте" ,то тогда и говорить не о чем. У вас может любовница была англичанка,итальянка, француженка, азиатка? как у кого-то?))) нет. Но любят-любят порассуждать
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:09
филлипинки это азиатки. она будет работать и кормить еще своего филлипинского мужа ,который остался там, но Вы не будете об этом знать. А потом, может быть в один прекрасный день она вас хорошо "поимеет".
Владислав Настин 24.05.2023, 05:37
Вадим, та где же их взять - тех филлипинских женщин, их их морально-этическими качествами ???
А на сайтах знакомств ? - то даже при всех их хороших качествах - как общаться ? По английски ? который не родной ни для них , ни для нас .
Алла Дешевых 24.05.2023, 09:10
Раджу придивитися до турецьких чоловіків, які перед тим як взяти жінку заміж, купують житло, і забирають її з батьківського дому у свій власний, де вона буде спокійно займатися хатніми справами і народжувати дітей, а не відробляти кредити, бо він фінансово неспроможний.
Selena Altuhova 24.05.2023, 10:52
а потом Ж. сидят дома. а они гуляют. Это же мусульмане. вы что)))
Павел Прочан 24.05.2023, 13:10
Не порівнюйте Україну та Східні країни.
Там же по інерції чоловік має важелі впливу на поведінки своєї дружини/дружин (сидіти вдома, народжувати дітей, підкорятися, інколи навіть бити (згідно аятів Корану)).
В Україні ж - для жінок свобода, нічні клуби, чайлдфрі, абьюз тощо.
Назарій Заставний 23.05.2023, 18:57
Авторка не порахувала ще ціну інтимних послуг, та їх середній чек.
Selena Altuhova 23.05.2023, 23:58
А что у нас такие услуги идут в счет?? По-моему, мужчинам мы еще должны. Стирать их вонючие трусы и носки.
Андрій Нємцев 24.05.2023, 08:45
це пральна машинка робить )))
[образа видалена модератором Work.ua]
Алла Дешевых 24.05.2023, 09:16
Скільки чоловіків за статистикою доносять свої брудні труси і шкарпетки до пральної машини? Чи сортуванням брудної білизни займаються пташки як в казочці про принцес?
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:34
відкрию таємницю - вони навіть оперують цією пралкою!
невже хтось відбирає їх роботу і їх гроші вдома? ₴ ))))
Selena Altuhova 24.05.2023, 10:54
100% . 1 залив 1 м.куб. и порошка жменя должна покрыть 20 парт вонючих потных носков и трусов в сцаках. но есть те,кто меняет трусики каждый день. Это американцы многие. и вот там стирка идет круглосуточно)). А у них не по 1 ребенку в семье
Selena Altuhova 24.05.2023, 10:51
носков штук 20-30 должно быть на 1 куб. воды. И вонючие носки с трусами в сцахак, уже не постираешь с кухонным полотенцем или рубашкой. НЕ правда ли? Так что пока насобирается СТИРКА- завоняется ХАТА!
Андрій Нємцев 24.05.2023, 13:23
Selena Altuhova я так і не зрозумі, навіщо ти нюхаєш смердючі носки і труси в сцяках? )))
Selena Altuhova 25.05.2023, 14:34
я не замужем и давно. И мы с ВАМИ свиней не пасли. А про носки- это я папу вспоминаю. У вас, украинских мужчин, на парфум себе хотя разных 3 флакона купить по 1000 грн. уже ПРОБЛЕМА! Тыкать будете своей бабе, ок? нет- пшел вон
Міхаела Міхаела Горелик 27.05.2023, 00:38
Наверное, ваш комментарий был сарказмом, но зная, что не все женщины получают удовольствие от полового акта, это и правда можно отнести к секс-обслуживанию мужчин. И это очень грустно.
Ольга Гончаренко 23.05.2023, 19:17
Цікаво. А ьепер для справедливості треба прорахувати вартість "чоловічого" вкладу в побутове життя
Олена Нікітенко 23.05.2023, 19:39
У типовій сімʼї такий вклад буде десь 10 копійок. Пивко, диванчик, телик - от і вся допомога)
Владислав Настин 24.05.2023, 06:15
Почему именно "пивко" ? Я пиво не пью совсем, как и водку или вино, а исключительно армянский конъяк, но очень понемногу. Телек не смотрю, на диванчике не валяюсь.
Павел Прочан 24.05.2023, 13:08
Олена Нікітенко - мені дуже шкода Вас, що Ви постійно обираєте чоловіків, які "Пивко, диванчик, телик".
Або Ви не вмієте обирати чоловіків, або Ви доводите чоловіків до такого стану, що їм просто хочеться розслабитися.
Ирина Паламарчук 23.05.2023, 21:43
Эй редактор Ворка вы там лучше работу пишите нормальную а не черте что. Во время войны это не Ворк а бред
Владислав Настин 24.05.2023, 06:17
Отличная познавательная и развлекательная статья !
Спасибо Ворку ! А вам бы только пахать надо ?
Міхаела Міхаела Горелик 27.05.2023, 00:36
А если война закончится через пять или десять лет, нам что, перестать жить?
Жизнь не остановилась
Вася Пупкин 23.05.2023, 23:05
Все полученные суммы должны делиться на 2, т.к. если супруги проживают совместно, то тот, кто выполнил работу по дому, тоже пользуется результатами своего труда. Например, жена сделала уборку, и её же дом стал чище. Приготовила и сама половину съела. Посидела с ребёнком, который и её ребёнок тоже. И т.д.
Selena Altuhova 24.05.2023, 00:01
Вы в норме? Здесь идет о среднем доходе, куда этот доход потом идет- другая статья. А не распределении затрат. Еще Жучку и Мурку посчитайте и поделите
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:39
а дітей ми будемо діли вздовж чи поперек? )))
Олег Билан 24.05.2023, 11:02
+
Міхаела Міхаела Горелик 27.05.2023, 00:35
Да, но статья не совсем об этом. Просто она показывает, что женщина не сидит без дела и ее работа должна цениться.
А поскольку общепринятая мера измерения работы - это деньги, то автор статьи перевел ее в эту плоскость. Просто чтобы показать объем "ничегонеделанья" женщины
Денис Моторин 24.05.2023, 03:21
Яна, спасибо за статью. Я ЧП, много работаю и зарабатываю, жена сидит дома, присматривает за детьми. Хотя сидит - не совсем правильное слово, она уж точно не сидит - одну в садик, второго в школу, убирать, готовить, забирать со школы/сада, отводить на курсы, стирать, магазин... И на самом деле ещё неизвестно, кому из нас приходится тяжелее. Раньше подсознательно я понимал, что ее вклад никак не меньше моего, а благодаря вашему материалу еще больше в этом убедился. Деньги это хорошая мера вещей и вложений, главное, чтобы она не была единственной.

Еще раз - спасибо!

PS был очень удивлен, как некоторые поплавленные люди способны перекрутить посыл статьи в своей бедной больной голове :)
Геннадій Загорний 24.05.2023, 10:47
Ну ты же теперь как "настоящий мужчина" понял что не меньше 117000 гривен должен ей ежемесячно выдавать. Это 3000$. Если не тянешь то плохо стараешься. Вместо сна можешь ещё где-то поработать. Какой же ты мужик что своей госпоже не можешь хоть этот минимум выдать.

Согласно статье твой вклад, чтобы ты не сделал, равен 0(нулю). А вот нажатие на кнопку стиральной машины оценивается как работа опытного инженера, только потому что госпожа нажала. Поищи на сайте вакансии с такими зарплатами. Даже в европе столько не платят. Сиделки которые и стирают и убирают и готовят и с медицинским образование по 600-800€ получают. А ты "дякуй" что тебе счёт в 3000$ предъявили, раз с интеллектом не сложилось.
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 25.05.2023, 10:37
Денисе, дякуємо вам за зворотний зв'язок ❤️
Дмитро Кучер 25.05.2023, 12:09
Деніс Моторін а як вас в реальному житті звати? Машенька [образа видалена модератором Work.ua], копірайтер 5 грівен за 1000 слів?
Міхаела Міхаела Горелик 27.05.2023, 00:32
Господи, адекватный мужчина, вы существуете :')
Очень приятно видеть, что кто-то правильно понял посыл статьи.
Борис Степаненко 24.05.2023, 08:22
В этой статье не хватило ещё информации об объемах перечисленных услуг в нашей стране оплаченных реальными деньгами.
А также, главного вывода, что это всё блеф, т.к. по сути, если мы исходим из принципов равенства и справедливости, то где же "челядь" сыскать всем?
Уважаемые, спуститесь на землю, любите свои НОРМАЛЬНЫЕ семьи! и будет вам счастье!
Дмитро Кучер 25.05.2023, 12:07
ЩО таке нормальна сім'я це за якими мірками, Це там де 60% розлучень діти завжди відсуджуються матерями, а голий і босий батько іде в одних труселях бомжувати та платити аліменти ще з десяток другий років? А [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] знаходить ще одного одноразового кармільця на наступні пару років?
Андрій Нємцев 24.05.2023, 08:42
Це про те, скільки нам роботодавці недоплачують на офіційній роботі? )
Андрій Нємцев 24.05.2023, 08:51
а ще набігли українські жіночки і почали писати дурню - стаття для дурнуватих жіночок, щоб підняти їх собівартість...
фемінзм - це для персонажів несповна розуму )))
Вікторія Сердюк 24.05.2023, 09:26
Не люблю домогосподарок. Вважаю, що це життя прожите в пусту.
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:28
+
Геннадій Загорний 24.05.2023, 10:49
+
Яна Иванченко 26.05.2023, 01:43
а саме вони насолоджуються сімейним щастям довже,ніж ти,що "прожигають життя". саме вони отримують від дітей повагу , а якщо й чоловік нормально ставиться, ну може й коханку має,але боїться, і не покине жінку, бо йому дітей шкода, може й соромно. Бо жінка домогосподарка,коли є діти,а не він і вона тільки. Для чого тоді їй сидіти вдома?
В селі багато жінок працюють вдома,особливо після 50 років. Роботи не має. М да.....
Андрій Нємцев 24.05.2023, 09:28
В цілому, в цій статті присутня типова феміністична маніпуляція. Все що виконує робітник вдома - це тягне на мінімальну заробітну плату в 6700грн, тому що це є непрофесійна діяльність.

Яна Кривобок (авторка статті), будь ласка, не пиши таку маячню в майбутньому - це принижує жіночу діяльнсть і жіночу гідність. )))
Петя Семеничкин 24.05.2023, 10:39
Якщо ти дійсно оцінюєш свою дружину в 6700, я дуже тобі співчуваю :(
Геннадій Загорний 24.05.2023, 10:59
Дружина це не дівка з борделю щоб її оцінювати в грошовому еквіваленті. Дружина це твій партнер, на якого можна понадіятись і в горі і в радості. А коли такі як ти із-за не вміння вибирати та комунікувати з жінками перетворюють це все на покупку собі мамки, то це вже не сім'я, а комерційний союз побутової п... і [образа видалена модератором Work.ua] (наївного і інфантильного мужчини, жертви шахрайки).
Дмитро Кучер 25.05.2023, 12:02
Звичайно [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] чесніша набагато, вона продає свої послуги за чіткий прайс, а жінка свої за стільки за скільки зможе віджати за чоловіка. Якщо доживете до розлучення то вагато чого у вам в голові змінеться, як у залі суда ви почуєте чого варті обіцянки вічного кохання.
Яна Иванченко 26.05.2023, 01:47
Геннадій це клас. Поважаю. Але філософ Індії Ошо сказав : жінка це те ж .....( древня профессія). Чому? Тому що жінка не буде довго з чоловіком,який не приносить гроші. І вона щось хоче окрім любові. Але це інша історія. Но то дійсно "хамло". Німці - вони ж такі агресивні , меркантильні, фашизм й тільки. ))))
Андрій Нємцев 24.05.2023, 13:21
тут мова про роботу, а не оцінку дружини )))
Lesya Bolmot 24.05.2023, 10:28
Ого як все серьйозно))). Живу сама і роблю для себе все з задоволенням. Була одружена , то чоловік часто готував обід чи вечерю, коли приходив раніше з роботи . І потім з розвитком побуту не вважаю цю роботу - геройським подвигом... Тим більше якщо ти її робиш і для себе і для тих людей кого любиш. І якщо стоїть питання про гроші і оплату - то люди щось з Вами не так. Адже шлюб - це взаємодія . А якщо ви виходите заміж, щоб Вашу домашню роботу вважали гідною і коштовною, а виховання дітей - тяжкий обовязок, а не привілей любові. НУ то рахуйте як Ваш чоловік оплатить вам 150тис за все. Можливо то того варто для Вашої жіночої гідності.
Геннадій Загорний 24.05.2023, 10:51
+
Selena Altuhova 24.05.2023, 10:59
а теперь вы все будете сама делать, для себя. ЕЩЕ КРУЧЕ!
Олег Билан 24.05.2023, 10:58
Авторка(авторкиня?) статті не врахувала,що виконуючи домашню роботу жінка обслуговує не тільки чоловіка,але й себе кохану і своїх(!) дітей.Сума цих витрат має бути відмінусована від розрахованої в статті і результат буде цікавий... Якщо робота по самообслуговуванню повинна оплачуватись,то хто платитиме людині,яка живе сама,і обслуговує себе сама?Тема недорозкрита!
Андрій Нємцев 24.05.2023, 12:51
тут питання не у недорозкритості статті
ця стаття - про сексистський професійний перекос (фемінзм) і невеличку премію за написання цієї маячні )))
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 24.05.2023, 15:32
Андрію, вітаю.

Не зовсім розумію, що ви маєте на увазі під сексистським професійним перекосом, оскільки професії кухаря, няні й домробітників/-ць не мають гендеру. Представниками цих професій можуть бути як чоловіки, так і жінки. Ми взяли цих спеціалістів для порівняння, оскільки вони забезпечують найголовніші складові затишку й добробуту сім'ї: їжа, чистота, виховання дітей.
Андрій Нємцев 24.05.2023, 17:18
Те, що описано для всіх - не спасає статтю. Все ж зрозуміло, що ця тема в ходу у феміністок, а фемінізм - це професійний перекос сексистськи налаштованих персонажів із соціуму. :p
Виктор Мыслывый 24.05.2023, 12:32
І тут фестиваль [образа видалена модератором Work.ua] зібрався)(.
Петро Куліш 24.05.2023, 12:48
А порахуйте заміни лампочок , регулювання дверцят в шафах , заніс картопельки з базара в підвал , виніс стіралки на 3 поверх , заміна кранів і бойлера , організацію ремонта будбь якої речі що треба ремонтувати ? Гляньте розцінки ...Просто деякі жінки роблять з деякіх речей фетіш який влюблюе мозок і собі і всім решта.А зрештою добре жінку треба любити , нотещу ,яка іде в додаток ..то знаете ще той момент .І
Павел Прочан 24.05.2023, 13:04
Багато жінок ніколи не народять дітей, тому професію няні відкидаємо.
Куховарити та прати можна легко - лише натискаючі кнопки на пральній машині чи куховарці.
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:38
пипец. Куховарка буде голубцы делать, бисквит готовить,желе -крем и фрукта залитая желе сверху, горячий школад, печенье с безе, делать рагу из баклажан, фасоли, холодец и много другой еды,что любит мой мужчина. хотя он написал что он всеядный. И бережет свою фигуру и не ест по 18-00. Я понимаю даже для чего. Но то,что вы написали, это значит,что у вас нет женщины и вы не едите это описанное. А ведь у нас в семье это не на праздник, это каждый день. Я уже не пишу про супы, их 9 видов минимум. Сырнички там,налисники. Почему это нужно? Это еда и энергия. И это удовольствие. Чем меньше мяса,тем больше нужно добывать из других продуктов белок. Я ем активно яйца. Молочку. Бобы. И еще кондитерка, потому что в некоторых странах есть 2 завтрака. Я лично не могу все есть по 4 раза. Только 2 раза в день с интервалом 6-8 часов. И 1 день -1 раз. И много ходьбы. Во Франции ,что я описала, женщины столько не готовят вообще, и я имею привелегии, меня ценят и за это! Хотя это и не важно, но потом оказывается, что очень важно в комплексе. И я,как женщина, этим брала мужчину.
Анна Трошко, УДК-Інвест 25.05.2023, 15:53
Лампочки замінюю сама, це взагалі не важко й багато розуму для того не треба, дверцята регулювати не було необхідності взагалі ніколи, картопельку приносить кур*єр за 45 грн кілька разів на місяць, припустимо 4, отже це 180 грн на місяць, пралку теж принесли вантажники з доставки (безкоштовної, доречі), пралку також підключила сама - нема чого там робити,тим більше, що це один раз на кілька років, кран замінити раз на кілька років коштує 500 грн, встановлення бойлера теж не кожен день робиться, а раз на кілька років, коштує десь 3000 грн, у тому-то й прикол, що "жіноча" хатня робота - це щоденна нудна праця, яку ще й знецінюють постійно, а чоловіча - разова на кілька років, тому простіше заплатити спеціалісту, ніж 24/7 обслуговувати чоловіка.
Дмитро Кучер 25.05.2023, 17:27
Це дуже добре що ви така самостійна та самодостятня, цим ви зберегли якогось чоловік від щастя жити з вами у шлюбі і це прекрасно.
Наталія Томашевська, Espresso 25.05.2023, 19:15
+
Selena Altuhova 26.05.2023, 12:45
) я умею на паяльнике и канифолью с латунью провода паять. Знаете,такие были вилки разъемные , порвался винтик раскрутил, разобрал, провода перепаял. по электричеству это все, ну могу там включить рычаг, если вырубило все)))) , я его боюсь, меня током пару раз било, муж оставил два провода торчащих в стене, я не заметила, когда лампочку меняла, нет). я не против открытия гипофиза, но сердце не выдержит). вообще,нужно полностью отключать электричество, иметь такую ручку с определением тока, и затем работать по схемам. Я даже хотела быть электриком дополнительно). С перфоратором работать- нет.
Павел Прочан 24.05.2023, 13:03
Чомусь ніхто НЕ врахувує, що чоловічки часто виконують заради жінок неоплачувану роботу:
- водіїв таксі
- охоронців
- аніматорів
- банкоматів
- туроператорів
- вантажників
- сантехніків
- різноробочих
- психологів

Наше суспільство "заточене" звертати увагу лише на проблеми жінок, але ніхто не звертає уваги на проблеми чоловіків.
Це гендерна нерівність проти чоловіків.
Валерия Проценко 24.05.2023, 14:13
чого ж тоді "хата на тата " така смішна була?
Павел Прочан 24.05.2023, 18:17
Бо "хата на тата" - це "телевізор" та розважальне шоу, яке має мало дотичного до реального життя.
Ви мені ще скажіть, що Ви прочитали "статті з психології", де кажуть, що "жінка має надихати чоловіка, а чоловік вкладали у "свою"(?) жінку".

Люди надивляться телевізора, начитаються статей копірайтерів, а потім живуть згідно цього )))
Тарас Оліярчук 25.05.2023, 22:23
Так зараз у світі тенденція цієї лівої і феміністичної/лгбт пропаганди повністю знецінити чоловіків як таких та традиційну сім'ю знищити.Що успішно вони й роблять.Я й не здивуюсь якщо авторка статті є членом якоїсь з вище згадуваних організацій.
Павел Прочан 24.05.2023, 13:17
Якщо "Яна Кривобок" (редактор(ка) сайту) пише такі однобокі сексиські статті, то найміть мене копірайтером/редактором/(чи як воно там на піджн-юкрейніан називаються) й я вам напишу кращі та "гендерно рівні" статті.
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 24.05.2023, 15:24
Вітаю, Павле.
Не можу з вами погодитися щодо однобокості та виявлення сексизму в даній статті, оскільки в ній зауважено, що виконувати хатні обов'язки можуть як жінки, так і чоловіки. У висновку матеріалу сказано, що якщо один член родини (це може бути як чоловік, так і жінка) самостійно несе повну відповідальність за побутову складову сім'ї — ця робота повинна визнаватися та цінитися.
Павел Прочан 24.05.2023, 18:15
Нажаль, Ви не розглянули оцінювання праці охоронця, водія таксі, автослюсаря, вантажника, аніматора, банкіра, різноробочого, туроператора (тобто професії, які чоловіки традиційно виконують для жінок), а розглянули лише професії няні, кухарки тощо (тобто професії, які традиційно виконують жінки).
Яна Кривобок, редакторка Work.ua 25.05.2023, 10:46
Павле, ці професії як раз таки не повинні вважатися тільки жіночими. Цю роботу для дому має виконувати кожен член сім'ї, будь то чоловік, будь то жінка. Й батько й мати повинні доглядати за дитиною, прибирати за собою, готувати по можливості разом або розподіляти все так, як саме для вашої сім'ї це комфортно, але де думка кожного в родині врахована.

Головна теза матеріалу — ми маємо цінувати працю партнера/-ки, якщо він/вона несе повну відповідальність за побут і за можливості, розділяти його на двох, щоб кожен мав можливість розвиватися та будувати кар'єру.
Павел Прочан 25.05.2023, 11:22
Яна, Ви дуже "красиво" пишите про "рівність" та "рівні можливості".
Проте чомусь старанно обходите той факт, що жінки чомусь НЕ хочуть працювати охороницями, водійками таксі, вантажницями, автослюсарками й, відповідно, Ви не вираховуєте вартість праці чоловіків.
Жінки теж мають вкладатися у ремонт сімійного автомобіля, жінки теж мають дбати про безпеку, жінки теж мають носити важкі речі, жінки теж мають вміти замінити кран чи розетку.
Чи феміністичні "аксіоми" не дають Вам поглянути на світ з іншого боку та вийти за рамки нашої суспільної античоловічої "Матриці"?
Дмитро Кучер 25.05.2023, 12:23
Ну звичайно обходять, бо не для того їх мама на світ виродила, бо воні же "девочікі, девочки не могут такім занматься". Я пригадую якесь відео від центру зайнятості про перекваліфікацію, де пропонували професії типу газо електро зварника слюсара... І під постом купа коментарів від "девочек" - "ну а я что сварщіком пойду ви что с ума сошлі?" Це дуже контрастує з відосіками на ютубі від зварниці з америки, яка професійно варить кастомні грушники з нержі та тітану для авто - бо там оцей весь [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] про девочек не канає там треба на життя заробляти.
Яна Иванченко 25.05.2023, 17:12
охорник? ))) я бачу чоловіків ,які просто сидять , дивляться відео, телефон свій та їдять, пузики та огризаються зі всіма. Чи ви про тих ,кто з зброєю та спецназівськими каратє? )))) Так ще чоловіки, првлять миром, вони в палатах англіських,вбивають, насилують( чи то жінки 80% роблять?), крадуть на місцях,займають головні основні пости. Скільки в ВР депутатов чоловіків? " 23 серп. 2021 р. — У нинішньому скликанні Верховної ради 79,1 відсотка чоловіків-депутатів і 20,9 відсотка жінок-депутатів."
К чому це базікання? Хоче жінка за свою працю винагороду, вона обгрунтовує( бере десь з чого опиратися,базу) у статті, які проблеми? Ви тут хворі всі чи що? Як собаки
Анна Ивченко (Марьяш) 24.05.2023, 13:28
Доброго дня! Стаття обоюдно правильна. Тобто треба помножити 117 тисяч на двох! Та всі першопочатково абсолютно рівні! Але! Бюджет двох батьків дітей часто менший за 234 тисячі. Чому? Тому що державні та комунальні заклади через відповідні механізми його вже "з'їли". А зустрічання там різні до весілля? А зґвалтування? А те, що у багатших людей лише партнерські зносини, а все інше "на стороні"? НАВІТЬ ТЕ, ЩО КОМУСЬ ПОДОБАЄТЬСЯ РИСА ЧУЖОЇ ЛЮДИНИ БІЛЬШЕ, НІЖ СВОЄЇ, ВЖЕ "КРАДЕ"!!! ОЦЕ ЖАХ!!! БО ІНШИХ ЧАСТО ВЧАТЬ "ВОСХИЩАТЬСЯ" ДАРУВАННЯМИ ІНШИХ ЛЮДЕЙ)))
Анна Ивченко (Марьяш) 24.05.2023, 13:54
Більше того! Чи можуть ґвалтувати людини при рідних батьках: матері та таткові? Ні. Нащо це іншим: шахтар працює двадцять років та отримує по 840 тисяч на рік, та отримує ще років двадцять пенсію по 240 тисяч на рік. ЯК? Виховуючи та "приховуючи" особливості ЧУЖИХ людей. Та провокуючи їх. Страшніше ще й те, що хлопчакам може також дістатися "по заслугах". А як і що, то вже інше питання!
Анна Ивченко (Марьяш) 24.05.2023, 14:03
А пенсії "батькам"? Особливо тим, що ще працюють? Особливо коли молоді ще люди сидять штучно, з боку старих "батьків", безробітніми бідняками?
Selena Altuhova 26.05.2023, 11:36
Это проблема века. И за границей, и у нас еще хуже. За границей это называется аниматоры, люди которые обучают ПК ,как составить свое резюме( даже этого некоторые не знают как сделать).
После 50 лет( до пенсии еще 15 лет) человек "выброшены за борт. И нужно переквалификация в Центрах Занятости. Так ,можно было получить, когда организация ликвидирована, стать на учет, оббегать организации, они пишут, что не подходит человек . Он(безработный) становится на учет. Ему платится от государства по уменьшающейся прогрессии ,полгода, а если ликвидация( кажется и до года) пособие и через полгода предлагаются курсы: швея, бухгалтер, курсы английского, цирюльник. очень сейчас хорошая профессия программист. И я так делала давно, когда у меня был такой статус 3 раза. Но во время войны- это не возможно. Можно, если есть деньги самим пойти и оплатить в учебные центры. Нужно учиться до смерти. Учиться,учиться.
Сергій Вірченко 24.05.2023, 14:14
Це все ПОСЛУГИ. Розраховувати вартість послуг треба іншими способами, а не договірними та ринковими цінами
на такі послуги. Послуги домогосподарок, нянь, кухарів тощо створюють комфортні умови для відпочинку працівникам виробничих та інтелектуальних сфер, результатом праці яких є відповідна продукція, виражена в грошовій формі і без якої неможливе фізичне існування інших осіб суспільства в цілому, досягнення необхідної самодостатності та рівня розвитку держави і її захисту.
Яна Иванченко 25.05.2023, 17:14
а от є чоловіки кажуть їй: сексу не буде,ти на мене кричала, погана вела, наказана)))). Чим воно буде розраховуватися, гроші те ж не дає, щоб вона пішла "расслабилась с мальчиком")))))
Лена Кирильчук 24.05.2023, 14:16
А чоловіків домогосподарок не буває чи що
Ірина Литвинова 24.05.2023, 14:20
Дякую за статтю. Дуже явно описано, скільки коштує праця члена сімʼї, який бере на себе домашні обовʼязки. Навіть якщо за графіком 40 тис грн, це дуже вагомий вклад в сімейний бюджет. Не важливо, хто це робить: чоловік, жінка, чи порівну, чи жінка більше, а чоловік менше, або навпаки чоловік більше, а жінка менше. У сімʼї усе спільне. Іноді така праця дуже знецінюється суспільством, або відгукуються старі пережитки і просковзає думка «Я нічого не роблю, крім прибирання/готовуння та виховання дітей. Можливо, я роблю замало для сімʼї, я ледачий, нікчемний.» Добре, що про це говорять і таких стереотипів про «сидіння вдома» стає все менше.
Дмитро Кучер 25.05.2023, 11:51
Оплата праці залежить в першу чергу не від її важкості а від кваліфікації працівника і кривими попиту та пропозиції на ринку праці. От і все чудо - 40К в місяц за таку роботу готові віддати хіба пару процентів від сукупного населення. Крім того треба врахувати що на відміну від найманої праці, якість цієї праці ніяк не контролюється, на всі притензії ви отримаєте [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] і притензій типу а не рабиня я не для того я в мами з[нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] - тримай свої [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] пельмені з магазину і вдавися.
Наталья Ласточкина 24.05.2023, 15:51
З великим задоволенням побігла після декрету на роботу.
На роботі відчуваєш себе людиною, а не додатком до плити, пральної машини та дитини.
Повірте. Просто повірте - працювати НАБАГАТО легше, ніж сидіти вдома. І морально і матеріально і фізично. Відчуття вільної людини, яка краще заплатить за послугу з прибирання раз на тиждень, ніж буде рачки проводити вихідний.
Дмитро Кучер 25.05.2023, 11:52
Так чому ви не пішли працювавти зразу? Найняли би собі усіх тих пекрасних працівників і працювали б собі на здоровья.
Яна Иванченко 25.05.2023, 17:40
можна я відповім за Наталлю, Дмитро?
1. Годувала грудьми декілька разів на день, тече молоко з грудей ,дурно та й боляче,мастопатія, дивилася за стан дитини, зараз за мить можна загубити дитину з нашими болячками, вірусами.
2. Є такий стан у жінки, що як би вона не бажала, їй потрібен час для відновлення. Бо пологи- це не тільки високий психологичний емоційний стан, але з приводу накшталт операції. Також під час пологів виникають дуже багато ускладнень. Ріжуть жінок,ой-ой. Й діти народжуються хворими,такий час, така екологія.
3. З п. 2. вітікає ще довготривала( або хворіє хтость іноді) хвороба матері й дитини. А рооботодавець хоже таку трудівницю????
4. Таке законодавство та соцальні тривалі лікарняні було зазанечене ще за час,як Ви народилися, Мінздравом та іншими інстанціями.
5. Бо її чоловік та й жінки заробітна платня не може задовольнити деякий час потребу няні ( в такому році як 1-3 роки такса становить 25-30-40 тисяч на 1 дитину за добу).
6. І гарантій нихто не дає, що з дитиною буде все окей, та не буде "тікучка" кадрів.
Та що сама няня з себе представляє- в енергетичному плані,поки дитина не окріпла. Це 5-6 років.
Тому,висновок,такий, що Ви не праві. Ви ,мабуть не народжували),або не хворіли,а бо не сиділи ,не співчували рідним. шкода ваших рідних, дружину,якщо такая мається))). Робот,а не людина.
За кордоном таке є,й в нас. Капіталізм рулить. , Вонамати може йти на свою працю як ФОП, високого рівня роботу. А надавати мігрантам з Укріїни( Філіппин,як тут пишуть) 0,6 ставки мін. з-ти той країхни,що по законодавству навіть може відсудити. Але йдуть мігранти судитися? У є захист правовий?
У нас в Україні є захист правовий? Зараз в час війни, платять 0,5 роботи та мінималки образно))). Люди не можуть роботу знайти! Стаття для тих, хто й без роботи залишився, але йде психологична атака, чоловіків на жінок, та відповідно.
Яна Иванченко 25.05.2023, 17:48
п.с.
Я. Про себе. Ходила на роботу вагітна, ще й були підбори( не шпілька), на іншій день поїхала на трамваї до пологового будинку з мамою, мене там добу отримували, під час пологів лікарі не забрали "дітяче місце ,така пьонка, пішов абсцесс, молоко пропало за місяць. Дитина почала хворіти,а саме дізбактеріоз. Бо не натуральне молоко,та її шлунок не зміг магазинні витримати. Працювали надалі ВІддаленно ,та коли моя мати була вдома , я ходила на роботу, відвідувала. Це тоді була робота бухгалтера. Здавала звіти всіх інстанцій в трьох містах района міста.Готувала,прала. Мати допомогала. Чоловік ,ну 20%.
Розлучилася я не за те, що він там не допомогав.
За інше.
І так він не одружився.
Одружуся я? ще? А може й ні.
Але кохання та дитину ще раз -так. І це можна зробити без оцього всього,що ви тут всі пишете. Але, є одне Але.
Дитині потрібна сім"я повноцінна. Й турбота. А не чоловіку. Якщо йому потрібна турбота від мне- о, обговорюємо також.
ІВ мене обговорене вже таке питання. Як буде жити дитина,як будемо мінятися, як будемо приїзжати, приходити один до одного. Як я буду давати свою дитину йому, як дитина буде навчатися .
Ще таке, якщо всі читають, висловлюють психологічний навіть стан. Прошу мені не писати тут усяким тут Шаріковим( що нижче я прочитала,це жах) , свої послуги не пропонувати. Я чоловіка сама находжу з обоюною сімпатією. В кожного нас є своя думка. Не подобається- не їжте.
Взагалі, Дмитро, є багато нюансів. Культура сім"ї. Так шалон,матриця, як вихована жінка та чроловік в своїх предків. Хактер роботи, їх тип в психології, наслідки та причини( війна) "понад структури локальної"
Андрій Погребний 24.05.2023, 16:43
О то виходить що я заробляю більше коли сиджу вдома, ніж коли ходжу на роботу )
Яна Иванченко 25.05.2023, 17:52
А. Погребний, всі питання до роботодавця,чому так мало платить та до себе)))
Дмитро Кучер 25.05.2023, 11:24
Яка кончена дурня. Давайте почнем з того що наймана праця від праці дома відрізняється тимщо якщо вас не задовільняє якість сервісу, від нього відмовляєтесь. Хто буде ходити в їдальню де несмачно, вас намагаються нагодувати розігрітою вчорашньою бульбо? Хто з домогоспидинь дійсно вміє готовути, в кого з них є диплом кухаря? Скільки звичайна домогоспидиня може приготувати різних страв. Чи можу в дома я кожен день довільно обірати страві якими буду харчуватись. А скільки взагалі за зміну кухар наприклад в звичайній харчевні готує тих страв. Може з тих нарахованих годин за день звичайна домогосподарка не варта і 15хв? Нянька для дитини, а дитина чия, якщо, або коли прийде час розлучитись то дуже чесна і неупереджена феміда в україні в обличчі якоїсь пані судді швидко і болісно пояснить чоловікові що дитина не його, і їй краже з мамою, а ви якій до цього за все платили і на все заробляли винні всім як земля колгоспу і ще з десяток років будуте щомісячно платити аліменти і бігати в виконавчу з пісульками що ви нічого не просрочуєте. По друге, скільки мов знає пересічна жінка? НА які оцінки вона сама вчилась у школі? І чому дійсно вона може навчити дитину крім того щоб просто п'ялитись у мобілку. Трете - прибирання - Прекрасно, а тепер викинемо з прибирання весь той час який вона витрачає на приберання за собою, прання своїх речей і речей дитини - бо як мі знаємо дитина її і народжувала вона її для себе. Закінчили? Ні Давайте ще вилучемо з цієї суммми, гроші на харчування і проживання жінки, скільки у нас там коштує аренда хостела або кімнати у місяць? НЕ хочете перерахувати?
Дмитро Кучер 25.05.2023, 11:43
Короче кажучи, всі чоловіки хто живе сам знає що всі питання як правило зкриваються за пару годин в тіжденью Виходить що стаття з категорії анекдоту, що теоритично ми маємо 3 міліона долагів, а по факту [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua]
Павел Прочан 25.05.2023, 11:44
Звісно автори подібних текстів нічого не схочуть перерахувати, бо суспільна думка, "статті з психології" та законодавство розказують їм, що "мужик должен", а "жінки - сильні й незалежні та слабкі й беззахисні ( залежності від того, що вигідніше сказати на даний момент)".
Уяви собі, що українські жінки просто психологічно НЕ здатні заплатити у ресторані за себе та за коханого хлопця, або жінки просто психологічно не здатні взяти та відремонтувати водопровідний кран чи автомобіль.
Й навіть більшість чоловіків за такий стан речей, коли жінки сидят на шиї чоловіків. Феміністки одобряють.
Яна Иванченко 25.05.2023, 18:10
Павло,
1.незалежні та сильні в психологічному стані, в фізичному -ні , якщо порівнювати в середньому з типовою жінкою та чоловіком.
2. Є праця , яку може здолати жінка й вона її робить. Історично вже жінка ходить в штанах ,курить, літає, працює тяжко (відносно!!!). Багато вже заміню автоматизація ,машині. НТП.
3. Права повині бути не тільки у жінок,а у дітей, людей з обмеженими здібностями( інвалід), гендерними особливостями. А не обзивати тут людей. Не можете нормально спілкуватися, де там зрозуміти свою жінку. (Це я не до Вас пишу, Павло,а до усіх)
ТВАРИН.РИБ, ДЕРЕВ , ПРИРОДИ- це для дуже духовно розвинутих людей ,вони й так розуміють.

А не для більшості тут.
За всі свої дії кожен буде відповідати.
Образа жінки велика- це Карма. Якщо Чолоівка-також. То ж дивиться всі тут.
Якщо мене чоловік поважає, я його також ціную. Так,в нас можуть бути свої "таракани",а не те, що мені можуть зараз написати ось тут люди,які в житті ( гірше за мене, так воно й є). Й питання ,що описане в статті вирішується культурно. Якщо сім"я є офіційно,то взагалі повинно бути розділено за столом або в суді,або в констиутції. Якщо українська Конституція добра дуже,але не працює, бо всі такі мудрі, то воно "таки нет"))). Якщо живуть окремо...- це питання до наших людей ще зарано, я вважаю)))).
Всім бажаю мудрості, спокою, окремим особистостям лікуватися також
Дмитро Кучер 25.05.2023, 23:36
от про права чоловіків ви навіть не згадали для вас неіснує жодних прав якими би володіли чоловіки. типова жіноча мізандрія. А потім ой чого нес так не люблять, бо ви вже з малку виховані в мізандрічному оточенні і для вас то вже нова норма.
Яна Иванченко 26.05.2023, 00:50
Я на "ви" ,яка "честь",тьху. Коли ти навчися писати грамотно, бо це жахливо, я буду твої права поважати в твоєму "перегної". Права він хоче. Ні сексу, ні любові, ні поваги , ні спілкування надалі , бо ти мені не цікавий та твоя думка. До речі, як і всіх тут чоловіків. Я всі коммети прочитала, дякую. Я зрозуміла, хто й що за істотити тут це пишуть і одна начеб-то жінка "Альона",яка не поважає жінок. Як це буває: того кого вона захищає, той її й "відплатить" першим. Нехай "говорить" з ним в йього 40 років або 30 ,де сформовано давно вже, а законодавство не працює українське. Наші жінки- рабині з такими психологічними розладами, за кордоном їх ще нижче не цінують. Зараз війна, й вони цим користуються. То ТВ показують,як наші жінки психологічно не виносять тиску та вертаються додому ,де нема будинку. А тут ось ці "істоти" не на фронті,а на сайтах [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua]. Іди на фронт, я тебе заповажаю, можливо. Можливо ти сам себе заповажаєш..
Олександр Сімченко 26.05.2023, 15:05
Я теж перечитав коменти і не розумію, чому у Вас така реакція на мій коментар?
Яна Иванченко 27.05.2023, 21:03
то не до Вас,а до кучера( кучера)-водія по металітету. Це проблема алгоритму сайту та розробників,модераторів,що плутатина. Вибачте.
Сергей, Gabsoft 25.05.2023, 20:38
Стаття цікава, сама концепція, що все треба рахувати, мені подобається.
Але трошки плутанина з підрахунками. Наприклад 826 грн — це середня сума, яку отримує домробітник/-ця за день. Допомога нам потрібна 2 рази на тиждень. Але в реальності ніхто не прибирає вашу хату цілий день. Така уборка займає 1-3 години (залежить звісно від квадратури). І зп домробітника буде такою, якщо він працює 9-10 годин в день на різних об'єктах. Тобто прибирання родині обі'деться в 200-400 грн за раз (від регіона залежить). Так само з послугами няні, ніхто не винаймає няню 24/7. Тому загальні суми завищені в 2-3 рази.
Головне в таких підрахунках не дійти до абсурду, бо можно наприкалад рахувати 100грн кожен раз за відвізти власних дітей до школи (бо таксі так вартує), або погуляв з собакою - 100 грн і так далі.
Яна Иванченко 26.05.2023, 01:15
Сергій, дякуємо. Але ні. Я не згідна про метод підрахунку. Взагалі потрібно рахувати годину,правильно. Це - магазин, приготування, прання , праска, стандарт прибирання квартири від кв. м ( сюди не входить підвіконня). І невже це 2 раза на тиждень 1-3 години? и оплата 200-400 грн. за 1 годину можливо. Ви знайдіть таку оплату,таксу на сайтах по обсуговуванню))). За 3-4 години може філіппинка ( а точніше 2 філіппинки) зробити,так. У мене такі знайомі були в США , він айтішнік,а вона з перефірії королєва. Але тільки прибирання.
Значить, одного разу я й моя мати вирішили підробити . Така реклама від знайомої, начеб то дуже гарна робота та й вигідна. Бла-бла. Прибирати 2 квартири (подобові). Прийшли, розповіла така собі Сара Фільдшмен,як й що робити, показала як працює пральна машина. Що потрібно було робити?
- Прибрати,помити підлогу, посуд грязний, змінити пакет в сміт. бачку, вана та тулет крани повинні бути блищати на них не має бути слідів від води. Ліжко ,повністю змінити білизну, попрати , попрасувати рушники. Прасування не сильно вимагалося, але не пожоване. Винести смиття на вулицю.
І ось ми прийшли. По-перше відчуття гидоти,якщо там був секс на 1 ніч. По-друге , запах, смиття, обкурене все. Бутилки іноді. Дуже грязний туалет. Посуд, один раз ми мили 2 години, бо пригорів плов на 2 см до алюмін. кастрюлі. Волосся, я дуже брезглива. Хоча й прибирала в рукавицях. Ми вдвох прибирали 2-3 години. Тому що машинка працює по циклу 1-2-3 години. Іноді белизни не вистачало, вона не встигала просохнути. Ми доставали ,й чекали, щоб була трохи вогка хоча б. Знаєте скільки нам платило агенство ???-75 грн . за 1 квартиру 1 кімнатну.
Оскільки у нас був контракт,що нам заплатять за місяць. Ми зачекали. 1 бонус був й ми "молилися" на ц: якщо заїхали люди й в квартирі проживають 3-4 днів, прибирати ходити не потрібно було. Тільки при віїзді.
Так що, той хто не зна ,що таке праця по дому, не зможе зрозуміти. До речі,у мене вища освіта.
Про село- це інша тема. Там дуже тяжко,зрання. тварини якщо, ще гірше. Город вимагає праці не тільки жінок,а чоловіків. Але люди з села легко пристосовуються в місті! Але є ледачкуваті. В мене 12 братів та сестер було двоюр. , багато з сіл, і вони не хотіли працювати. З села виїджають.
Яна Иванченко 26.05.2023, 01:24
п.с. До Сергія. В мене було мало роботи. Й помирала моя люба собака,й потрібно було гроші на лікування. Ось я і пішла на таку роботу,як тут описується. Собака моя прожила ще 4 місяці. Коли вона померла,щоб їй було добре там, я її криміровала, похоронила біля нашого сімейного склепу. Щоб було куди квіти носити. Та ще надала матеріальну допомогу хворим собакам в Україні,безпритульним, (та в Сочі собачці ), Росія.
Так ось, коли люди будуть поважати один одного,та тварин, такі питання між чоловіком та жінкою не будуть виникати. І в Україні взагалі будуть поважати цей труд як від сторонньої людини, ФОП. А якщо у нас так до людей взагалі відносяться, чоловіки тут ображають жінок, то стаття не про це повинна бути. А чому в нас таке життя, війна? Що ми доброго зробили один одному. А не тут ображають. Вибачте за ремарку. Тема закрита.
Міхаела Міхаела Горелик 26.05.2023, 03:44
Дякую за статтю. Щось вона чоловікам не всім сподобалась... дивно))
Олег Андрощук 26.05.2023, 08:57
Зате як зайшла жінкам! :)
Міхаела Міхаела Горелик 27.05.2023, 00:14
А чого нє? Ну типу жінки роблять хатню роботу, щодня, без вихідних і відпусток, а потім чують, що вони "ні чорта не роблять" і "чого ти рознилась, ти ж весь день в хаті сиділа".
Ця стаття показує цінність хатньої роботи. Очевидно, що жінки це підтримують
Владислав Настин 26.05.2023, 08:36
Мне статья понравилась, даже не статья, а комменты читателей, статью я не читал почти совсем - так несколько предложений и сразу понял о чем она - зачем читать дальше ? Хорошая развлекательная тема в наше трудное и дурное время ! Авторам Ворка - спасибо ! Я не ожидал,что поднимется такая "буря" по поводу этой статьи.
Юлія, Speed To Lead 26.05.2023, 12:22
Колодязь коментарів ображених "чоловіків", які не помітили що у статті розповідається про партнера, а не тільки про жінку:)
Павел Прочан 26.05.2023, 13:31
Якщо когось "образили", то це не вина жертви (у даному випадку - чоловіка). Це вина агресорки-жінки.
Досить вже жінкам займатися віктімблеймінгом та звинувачувати чоловіків-жертв жіночої агресії (фізичної чи психологічної).
Яна Иванченко 26.05.2023, 16:24
жертва он))). Идите работать!
Павел Прочан 29.05.2023, 12:10
А может это ты пойдешь работать, обиженная женщинка? ущемили её )))
Сейчас равноправие и равенство.
Яна Иванченко 29.05.2023, 12:35
а я працюю. Що? станнє слово треба сказати ? Нервовий? Може тобі на фрон підти? Бо я мати й свою міссію виконала.
Яна Иванченко 29.05.2023, 13:50
Взагалі, я вже сказала , що хотіла. Більше мені не цікаво, що тут пишуть. Відписуюсь. Бо це все відносно. І кожна дружина заслуговує свого чоловіка,та навпаки.У нас людям з вищою освітою не платять й іноді мінімальної з-ти. Пенсії не платять мініамальної чи прожиточного мінімуму. Нічого не робиться. А на сьогодні ми маємо "апогей" цих всіх взаємовідношень- війну з агрессором. Говорити з ким? у нас країна договорилася ,120 партій "договорилися". Так що стаття може й не доречна. Сидить дома, жива- дружина- то за це "дякуватеме". Корміть її, чоловіки)). А ваша міссія- визволяти наш край. А не чуби туто рвати словами. "Нервові" та не там,де запотрібно. Бай. Не пишить. Не цікаво вже. Погралися та й годі.
Оксана Гриценко 27.05.2023, 11:16
Дякую вам за цю корисну і потрібну статтю 💚
Сергей Попов 30.05.2023, 08:15
Получается по логике автора статьи можно сделать следующий вывод. Учитывая среднюю зп по стране 15тыс грн, то выгодней сидеть дома. Так вы экономите 40000грн!А еще выгодней сидеть дома обоим да еще и детей завести поьольше. Так каждый будет экономить по 40000грн да еще умножаем на количество детей... ого да так и миллионером не долго стать. 😄😄😄
А если серьезно, то я согласен с автором, что любой труд должен цениться. Вот только ненадо сильно переоценивать свой труд, и тем более пытаться когото убедить в этом. И помнить правило: свой труд всегда кажется более значимым а чужой всегда - менее значимым. И незабывать в своих выводах делать поправку на это.
И да. Это касается обоих партнеров. 😉

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.