Ви знайшли роботу? Вітаємо! Саме час справити враження на начальника та стати кращим співробітником. Беріть приклад з тих, хто досяг успіху.

Щодня тисячі людей беруться за нову роботу. Всі вони хвилюються та нервують.

Work.ua вивчив досвід успішних кар’єристів, аби зрозуміти, що слід робити та як поводитись в перші місяці на новому місці, щоб домогтися гарних результатів. Ділимося з вами тим, що з’ясували.

Проаналізуйте свої початкові плани

Обміркуйте всі цілі, які ви перед собою поставили, коли влаштовувалися на роботу. Згадайте, чим ви змогли «продати» себе на співбесіді, і продемонструйте, що ви збираєтеся виконати все, що обіцяли. Вивчіть, як змінилися ваші плани, і визначте, як можна оптимізувати свою роботу, щоб виконувати більше та рухатися до своїх цілей.

Продемонструйте свої здібності

Не намагайтеся відразу ж переконати роботодавця, що, найнявши вас, він не помилився. Візьміться за нескладне завдання або невелике вдосконалення, реалізація яких в найближчі кілька тижнів стане досить легкою перемогою і принесе успіх. Це дозволить колегам переконатися в ваших здібностях, а вам — зміцнити впевненість у собі. Крім того, ви виграєте додатковий час для вирішення більш складних проблем та завдань.

Влийтеся в команду

Три місяці — достатній термін для того, щоб вивчити нове оточення та показати колегам, який внесок ви можете зробити в загальну справу. Беріть участь у всіх нарадах та обговореннях з першого тижня. Визначте, які навички зможуть зробити вас цінним командним гравцем.

Невпинно знайомтеся

Ваш успіх в чималому залежить від налагодження взаємовідносин в організації. Тож необхідно встановити баланс між отриманням додаткових завдань та гарними відносинами з колегами.

Основну увагу слід приділити, звичайно, взаємодії з командою і безпосереднім начальником, але не ігноруйте контакти і зв’язки на інших рівнях організації. Не забувайте: взаємини вимагають терпіння й часу. Не відмовляйтеся від участі в громадських заходах. Це дозволить вам краще пізнати людей в організації, а колегам — вас.

Домовтеся про зворотний зв’язок та аналізуйте успіхи

Реальну допомогу в адаптації до нової роботу надасть частий та регулярний зворотній зв’язок з безпосереднім керівником та колегами.

Запитайте їх про враження від вашої роботи, спробуйте домовитися про періодичні зустрічах для обговорення ваших успіхів. Виділіть час для оцінки своїх досягнень та планування першочергових завдань.

Дивіться на речі ширше

Подивіться на свою роботу з точки зору організації та оцініть, наскільки точно завдання вашого відділу або проекту співвідносяться із загальними планами та цілями. Розмовляйте з колегами, щоб бути в курсі того, що і як вони роблять.

Зробіть все, щоб бути в курсі новин галузі, в якій працюєте: розмовляйте з компетентними людьми як всередині фірми, так і поза нею, читайте відомчі газети, відвідуйте тематичні веб-портали, підпишіться на розсилку потрібних онлайн-новин, вступайте до відповідних онлайн-спільнот.

Потурбуйтеся про себе

Початок нової роботи — стресова ситуація. Адаптація до чужих людей та незнайомого оточення дуже стомлює. Поки ви повністю не ввійдете в робочу роль, не забудьте виділяти час для занять по зміцненню фізичного і духовного здоров’я.

Прагнення старанно працювати та справити враження зрозуміло, але не дозволяйте собі працювати цілодобово.

Там, де від вас не чекають подвигів, дійте в звичному ритмі. Добре харчуйтеся та знаходьте час для відпочинку.

І коротко про те, чого успішні люди НЕ роблять

  • Не пліткують. Перемивання кісточок — заняття негідне. А для нового співробітника — просто неприпустиме.
  • Не розмовляють на особисті теми по мобільному, а тим більше по службовому телефону. В крайньому випадку слід вийти з робочого приміщення.
  • Не запізнюються. Пам’ятаємо, точність — ввічливість королів!
  • Не засиджуються допізна. Вечірні посиденьки, швидше за все, означають, що ви не можете правильно розпланувати свій робочий день або намагаєтеся вислужитися перед начальством. Ні те, ні інше вам не зарахується. Звичайно, бігти стрімголов, як тільки стрілки досягли шести вечора теж не варто. Дотримуйтеся балансу.

Пам’ятайте, будь-яка організація — це дуже складний механізм. І стати його повноцінним гвинтиком ви зможете тільки через кілька місяців. Сподіваємося, ці поради допоможуть вам провести ці місяці без зайвих нервів!

Дякуємо за натхнення: Вusiness Insider


Читайте також

18 коментарів

Игорь Кукшин 11.12.2018, 17:04
Первые 3 мес: лотерея-пан или пропал...
Анжела Топчий 12.12.2018, 23:49
Если я "по-жизни' опаздываю, ещё с детского сада, вовсе не означает, что я - плохой работник. Кстати, мой руководитель по диплому в киевском университете Шевченко, ответил на моё извинение за опозданиена консультацию на 15 минут так, (привожу дословно): "для девушки 15 минут не считается опозданием". Но, конечно, я согласна, что на новом месте работы надо постараться не опаздывать хотя бы в первый месяц работы.
Игорь Кукшин 13.12.2018, 09:23
читайте правила этикета - допускается опоздание в 5 минут
Владимир Ефремов 11.12.2018, 17:11
И не всегда работодатель оправдывает ожидания нового сотрудника.Испытательный срок - для обеих сторон.
Виталий Кириленко 11.12.2018, 19:24
Как говорил один персонаж фильма: если меня выберут президентом, первые две недели воровать вобще не буду.
Ольга Курпіта 11.12.2018, 22:47
Хто не ризикує,той не п'є шампанське.
Виталий Осецький 11.12.2018, 22:58
Що правда то правда
Елена Яценко 11.12.2018, 23:30
Это уж точно.Сначала оформили, а потом только пересаживают с места на место.
Володимир Моносюк 12.12.2018, 09:40
"Не засиджуються допізна. Вечірні посиденьки, швидше за все, означають, що ви не можете правильно розпланувати свій робочий день або намагаєтеся вислужитися перед начальством. Ні те, ні інше вам не зарахується. Звичайно, бігти стрімголов, як тільки стрілки досягли шести вечора теж не варто. Дотримуйтеся балансу." СМЕШНО. Как говорил бандит из Холодного лета 53-го: "Шаг влево-вправо считается побегом, прыжок на месте - провокация".
Сергей Радкевич 14.12.2018, 08:02
А што на самой справе азначаюць гэтыя парады? Давайце разгледзім кожны з іх:
1. "Проаналізуйте свої початкові плани" - і вы зразумееце ў якую клоаку вы патрапілі.
2. "Продемонструйте свої здібності" - пакажыце працадаўцу, што вы гатовыя выконваць любую працу (і сваю, і чужую).
3. "Влийтеся в команду" - ўвайдзіце ў каманду такіх жа рабоў.
4. "Невпинно знайомтеся" - пастаянна знаёмцеся, бо вы ж прыйшлі не працаваць, а шукаць сабе пару праз гэты клуб знаёмстваў.
5. "Домовтеся про зворотний зв’язок та аналізуйте успіхи" - вядома, будзьце на сувязі пастаянна, нават у адпачынак, у выхадныя і святочныя дні.
6. "Дивіться на речі ширше" - пачынайце даведвацца інфармацыi пра свайго працадаўцы менавіта ПАСЛЯ пачатку працы на гэтага працадаўцы.
7. "Потурбуйтеся про себе" - на вядома трэба працоўны час надаваць на заняткі фізічным спортам .... а таксама абавязкова хадзіць у царкву (як жа без гэтага).

"Прагнення старанно працювати та справити враження зрозуміло, але не дозволяйте собі працювати цілодобово."

працуйце не кругласутачна, а ўсяго толькі па 10-12 гадзін у суткі. А таксама заставайцеся пасля працы, каб дарабіць чужую працу за тых, каму вы пагадзіліся дапамагчы. Бо вы ж адна каманда, ага?

"І коротко про те, чого успішні люди НЕ роблять

Не пліткують. Перемивання кісточок — заняття негідне. А для нового співробітника — просто неприпустиме.
Не розмовляють на особисті теми по мобільному, а тим більше по службовому телефону. В крайньому випадку слід вийти з робочого приміщення.
Не запізнюються. Пам’ятаємо, точність — ввічливість королів!
Не засиджуються допізна. Вечірні посиденьки, швидше за все, означають, що ви не можете правильно розпланувати свій робочий день або намагаєтеся вислужитися перед начальством. Ні те, ні інше вам не зарахується. Звичайно, бігти стрімголов, як тільки стрілки досягли шести вечора теж не варто. Дотримуйтеся балансу.

"
Калі хто-то на працоўным месцы пляткарыць / пастаянна размаўляе па мабільным / спазняецца / сядзіць дапазна, то працадаўца - ідыёт (раз узяў такіх работнікаў).

p.s. Паважаная адміністрацыя партала www.work.ua
Я разумею, што вы спрабуеце абагульніць актуальныя для нармальных краін парады - для рабоў у адсталых краінах. Але гэта так - не працуе.
Сергей Лиценко 14.12.2018, 08:48
Интересно, но почти все для работников офиса. Кроме того чего не стоит делать,тут согласен.
Вероніка Каурковська 15.12.2018, 15:10
"Розмовляйте з колегами, щоб бути в курсі того, що і як вони роблять". - це схоже на спробу контролю інших, це прерогатива керівника, чи не так? Якась старанна читачка цих порад як почне випитувати що та як хто робить кожен день...
Елена Иванова 15.12.2018, 21:20
Будьте собой,индивидуальны,только так Вы себе зарекомендуете!!!Если Вас увольняют по причине опоздания, значит это не ваша компания, и Вы не офис планктон , двигайтесь дальше ...Все бизнесмены ....это впервую очередь личность...а не делай как все!!!!
Елена Иванова 15.12.2018, 21:21
Тот кто не пробует,не знает вкуса жизни или точнее " вкуса шампанского"... Пробуйте и ни кого не стоит слушать...вот есть правила....Правила созданы,что бы их нарушать!!!!
Nikolay Legkobyt 16.12.2018, 13:46
А семечки за рабочим столом щёлкать можно? )))))))))))) Самое трудное и тяжёлое в любой работе это делать вид, что ты упоррррно пашешь на благо коллектива и конечного бенефициара /зачастую падающего на умняк/ )))))))))
Елена Иванова 17.12.2018, 19:03
Такие комментарии,как правило оставляют неопределившиеся в жизни...можно всю жизнь вместе с семочками прощолкать,если сам не понимаешь,чего ты хочешь...
Павел Рожков 17.12.2018, 17:04
Мне статья не понравилась. Считаю её антирекомендацией. У меня свой взгляд на данный вопрос.
Артем Сергієнко 18.12.2018, 01:04
Как же интересно порой смотреть и читать комменты. Статья не специальный материал как обязательно нужно делать всем, а написано для "успешных". Хотя для каждого успех или успешный по своему может быть:)

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.