Щодня тисячі людей беруться за нову роботу. Всі вони хвилюються та нервують.

Work.ua вивчив досвід успішних кар’єристів, аби зрозуміти, що слід робити та як поводитись в перші місяці на новому місці, щоб домогтися гарних результатів. Ділимося з вами тим, що з’ясували.

Проаналізуйте свої початкові плани

Обміркуйте всі цілі, які ви перед собою поставили, коли влаштовувалися на роботу. Згадайте, чим ви змогли «продати» себе на співбесіді, і продемонструйте, що ви збираєтеся виконати все, що обіцяли. Вивчіть, як змінилися ваші плани, і визначте, як можна оптимізувати свою роботу, щоб виконувати більше та рухатися до своїх цілей.

Продемонструйте свої здібності

Не намагайтеся відразу ж переконати роботодавця, що, найнявши вас, він не помилився. Візьміться за нескладне завдання або невелике вдосконалення, реалізація яких в найближчі кілька тижнів стане досить легкою перемогою і принесе успіх. Це дозволить колегам переконатися в ваших здібностях, а вам — зміцнити впевненість у собі. Крім того, ви виграєте додатковий час для вирішення більш складних проблем та завдань.

Влийтеся в команду

Три місяці — достатній термін для того, щоб вивчити нове оточення та показати колегам, який внесок ви можете зробити в загальну справу. Беріть участь у всіх нарадах та обговореннях з першого тижня. Визначте, які навички зможуть зробити вас цінним командним гравцем.

Невпинно знайомтеся

Ваш успіх в чималому залежить від налагодження взаємовідносин в організації. Тож необхідно встановити баланс між отриманням додаткових завдань та гарними відносинами з колегами.

Основну увагу слід приділити, звичайно, взаємодії з командою і безпосереднім начальником, але не ігноруйте контакти і зв’язки на інших рівнях організації. Не забувайте: взаємини вимагають терпіння й часу. Не відмовляйтеся від участі в громадських заходах. Це дозволить вам краще пізнати людей в організації, а колегам — вас.

Домовтеся про зворотний зв’язок та аналізуйте успіхи

Реальну допомогу в адаптації до нової роботу надасть частий та регулярний зворотній зв’язок з безпосереднім керівником та колегами.

Запитайте їх про враження від вашої роботи, спробуйте домовитися про періодичні зустрічах для обговорення ваших успіхів. Виділіть час для оцінки своїх досягнень та планування першочергових завдань.

Дивіться на речі ширше

Подивіться на свою роботу з точки зору організації та оцініть, наскільки точно завдання вашого відділу або проекту співвідносяться із загальними планами та цілями. Розмовляйте з колегами, щоб бути в курсі того, що і як вони роблять.

Зробіть все, щоб бути в курсі новин галузі, в якій працюєте: розмовляйте з компетентними людьми як всередині фірми, так і поза нею, читайте відомчі газети, відвідуйте тематичні веб-портали, підпишіться на розсилку потрібних онлайн-новин, вступайте до відповідних онлайн-спільнот.

Потурбуйтеся про себе

Початок нової роботи — стресова ситуація. Адаптація до чужих людей та незнайомого оточення дуже стомлює. Поки ви повністю не ввійдете в робочу роль, не забудьте виділяти час для занять по зміцненню фізичного і духовного здоров’я.

Прагнення старанно працювати та справити враження зрозуміло, але не дозволяйте собі працювати цілодобово.

Там, де від вас не чекають подвигів, дійте в звичному ритмі. Добре харчуйтеся та знаходьте час для відпочинку.

І коротко про те, чого успішні люди НЕ роблять

  • Не пліткують. Перемивання кісточок — заняття негідне. А для нового співробітника — просто неприпустиме.
  • Не розмовляють на особисті теми по мобільному, а тим більше по службовому телефону. В крайньому випадку слід вийти з робочого приміщення.
  • Не запізнюються. Пам’ятаємо, точність — ввічливість королів!
  • Не засиджуються допізна. Вечірні посиденьки, швидше за все, означають, що ви не можете правильно розпланувати свій робочий день або намагаєтеся вислужитися перед начальством. Ні те, ні інше вам не зарахується. Звичайно, бігти стрімголов, як тільки стрілки досягли шести вечора теж не варто. Дотримуйтеся балансу.

Пам’ятайте, будь-яка організація — це дуже складний механізм. І стати його повноцінним гвинтиком ви зможете тільки через кілька місяців. Сподіваємося, ці поради допоможуть вам провести ці місяці без зайвих нервів!

Дякуємо за натхнення: Вusiness Insider


Читайте також