Резюме — це насамперед документ, тому варто не перестаратися під час оформлення. Не допускайте того, щоб яскраві елементи відвертати увагу від досвіду роботи і ваших досягнень.

Ось що радить Майкл Френч, регіональний віцепрезидент рекрутингового агентства Robert Half:

Робіть резюме простішим. Не варто використовувати химерні шрифти і занадто яскраві кольори, особливо, якщо ви не претендуєте на креативну вакансію.

Опитування серед менеджерів компанії показало, що 42% рекрутерів не покличуть шукача на співбесіду, якщо в його резюме будуть малюнки. Приблизно 25% відповіли, що не розглядатимуть кандидатів, якщо в резюме використані дивні шрифти і неприємні кольори.

Тож якщо ви не дизайнери, то краще не експериментувати з основними елементами резюме.

Якщо хочете виділити графічно свої досягнення або обов’язки, то краще використовувати інфографіку, вона допоможе виділитися. Але теж не робіть її занадто строкатою, вона не повинна займати більшу частину резюме і відволікати від інших важливих пунктів.

У дослідженнях, які проводив ресурс про кар’єру Ladders, йдеться про те, як же краще оформити своє резюме:

  • Якщо висилаєте резюме разом з супровідним листом, воно не повинно перевищувати трьох абзаців.
  • У резюме можна використовувати емодзі, так створюється відчуття несерйозності кандидата. А ще відволікають від важливих подробиць. Винятком може бути портфоліо креативщика, який розробляв смайлики або стікери.
  • Один з кращих шрифтів для резюме — Calibri. Він плавно зображається на екранах, тому текст буде зручним для читання.
  • Не забувайте вказувати і виділяти своє ім’я та прізвище, контактні дані та посаду, на яку претендуєте.

Читайте також