Якщо ви тільки збираєтеся стати SEO-спеціалістом, то ця інформація саме для вас.

Ми запитали у компанії TRIONIKA, организатора наймасштабнішої конференції по SEO і трафіку SEMPRO Conference.

Щоб краще показати потенційний ріст як в заробітній платі, так і в обов’язках та функціоналі, пропонуємо розглянути таку градацію:

  • SEO Newbie.
  • Junior SEO Specialist.
  • Middle SEO Specialist (з цієї позиції може бути в ролі SEO Team Lead).
  • SEO Team Lead.
  • Senior SEO Specialist (з цієї позиції може бути в ролі Head of SEO).
  • Head of SEO.

Що спільне для всіх цих позицій? Однозначно, фахівці, які хочуть працювати на закордонний ринок, повинні знати англійську мову на рівні, не нижчому, ніж Intermediate. Адже пошукова система, з якою працюють SEO-фахівці — це англомовний Google.

А тепер розглянемо детальніше кожен рівень.

  1. SEO Newbie. Людина на цій позиції може взагалі не мати досвіду в SEO. Головне — це палаючі очі та бажання вчитися. Заробітна плата на даному етапі стартує від $300. Чим буде займатися спеціаліст? Допомагати SEO-фахівцю, до якого він буде представлений як учень, аналізувати конкурентів, видачу, працювати з семантичним ядром і різними SEO-інструментами, моніторити позиції сайту, складати технічні завдання на контент і займатися базовою оптимізацією сайту.
  2. Junior SEO Specialist. Це фахівець, який має вже більше пів року досвіду, відчуває себе спокійно при виконанні базових завдань з SEO і готовий переходити на наступний рівень. Зарплата на цьому рівні збільшується в середньому на $ 100. До завдань додається аудит, оптимізація, складання архітектури і перелінковки сайтів, робота з Google Analytics і Google Search Console, ведення ORM та складання планів з лінкбілдінгу.
  3. Зарплата Middle SEO Specialist стартує вже від $ 700 + бонуси. Спеціаліст на цій позиції працює вже з комплексними завданнями і більш складними проєктами. Наприклад, виводить в топ сторінки сайту за ключовими запитами, збільшує пошуковий трафік, комплексно аналізує конкурентів у пошуковій видачі, складає довгострокові стратегії, взаємодіє з командами копірайтерів і лінкбілдерів з постановки завдань та контролю результатів.
  4. SEO Team Lead, заробітна плата якого стартує від $ 1000 без урахування бонусів, розробляє комплексні стратегії з просування і оптимізації сайтів, проводить SEO-експерименти, працює над монетизацією сайтів для поліпшення CTR.
  5. Senior SEO Specialist з заробітною платою в $1500 без урахування бонусів вміє виконувати весь функціонал SEO-фахівця, а також прогнозувати результати і відповідати за процес їх досягнення. Цей фахівець проводить багато SEO-експериментів, масштабує успішні тактики, робить глобальний аналіз ніші та ринку в цілому, складає стратегію просування сайтів з певними KPI’s.
  6. Head of SEO має заробітну плату від $ 2000 без урахування бонусів. Це фахівець, який має прокачані на практиці менеджерські скіли, вміє мислити глобально, несе відповідальність за всіх співробітників в SEO відділі і за поставлені KPI’s.

Це функціонал SEO-фахівців різних рівнів у компанії TRIONIKA. Залежно від проєктів і поставлених цілей вони можуть змінюватися. Іноді круті фахівці крім ЗП заробляють $ 10 000 — 20 000 завдяки відсоткам.

На завершення нашого огляду логічним стає питання, як зрозуміти SEO — це моє чи ні. Хто вони ці SEOшникі, чим живуть? З чого почати і як в найкоротший термін стати успішним в індустрії?

Звичайно, на більшість цих питань знає відповідь Google. Але не на всі! Одним з найбільш швидких і ефективних шляхів занурення в тему є конференції. В SEO всі унікальні знання у людей. І найбільш короткий шлях їх дістати — це нетворкінг. Часом досить відвідати 1-2 конференції, та вони замінять місяці вивчення теми, не тільки дозволять зануритися в тусовку, але ще і дадуть можливість відразу поспілкуватися з топовими роботодавцями в ніші.

Якщо ця тема з вами резонує, ви хочете стати крутим SEO-спеціалістом або удосконалювати свої навички, прокачуйте себе і свій нетворк!


Читайте також



Щоб залишити коментар, потрібно увійти.