- 1693
3 уроки управління від голови Disney
Керівник Disney Боб Айгер після 15 років керування покинув свій пост, залишившись в компанії на посаді виконавчого директора і керівника ради директорів. Work.ua публикует 3 урока управления, которым стоит у него научиться.

За 15 років керівництва Бобу Айгеру вдалося добитися великих результатів не тільки у виробництві мультфільмів та іншого контенту, але і в будівництві парків атракціонів. В кінці минулого року Айгер вдруге поспіль став найвпливовішою людиною в індустрії розваг за версією The Hollywood Reporter:
«У сучасному Голлівуді все ще немає такої людини, яка би поєднувала комерційне бачення і творчу хватку так, як Айгер».За час роботи в компанії Айгер заробив більше, ніж становить спадок Уолта Діснея. Work.ua публікує три важливих уроки, яким варто повчитися у Боба Айгера як у керівника.
Ставте глобальні цілі, але не забувайте про конкретні результати
Ще будучи керівником Disney, Айгер поставив три глобальні цілі, до яких прагнула компанія:
- збільшити кількість якісного ексклюзивного контенту;
- просуватися вперед технологічно, створюючи більш привабливі продукти для споживачів;
- рости глобально.
З одного боку, всі ці цілі здаються занадто абстрактними. З іншого, саме такий формат планування, по-перше, залишає місце для маневру, а по-друге, дозволяє краще визначати локальні стратегії розвитку.
Реалізуйте, виконуйте, не зупиняйтеся
Боб Айгер не робив великих пауз між плануванням і виконанням. Якщо стратегія і бачення вже є, то і діяти потрібно зараз. Так він надходив у всіх своїх справах — від контролю будівництва нового Діснейленду в Шанхаї до покупки виробників контенту.
Айгер завжди робив акцент на реалізації своїх проєктів. Він ставив високі цілі та здійснював сміливі кроки, щоб досягнути їх.
Інвестуйте в людей навколо вас
Боб Айгер дбав не тільки про комфорт клієнтів. Він також не забував про працівників. Він завжди дотримувався думки, що кожен співробітник повинен розуміти, в чому полягає цінність саме його роботи. Тому він намагався створювати сприятливі умови для нових членів команди Disney.
Великі плани та їх реалізація — неймовірно важлива частина будь-якої справи. Однак головним ресурсом і провідною цінністю будь-якої компанії повинні залишатися люди. Без них не буде реалізована жодна ідея.
За матеріалами: Inc
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.