Як 1+1 медіа мотивує своїх співробітників та до чого тут ідеї
У лютому 2018 року Група 1+1 медіа оголосила про оновлення бренду роботодавця та запуск проєкту про співробітників «Люди Ідей».
Творча команда проєкту «Люди ідей» розповіла Work.ua, як ініціативу сприйняли співробітники Групи 1+1, чому вона стала показовою для багатьох компаній України та яких трансформацій зазнала під час карантину.
Передумови старту проєкту
Необхідність масштабного проєкту, який буде працювати на мотивацію колективу, виникла у компанії ще у 2017 році — після опрацювання результатів дослідження залученості співробітників 1+1 медіа. Попри високий рівень залученості персоналу (78%), співробітники продемонстрували низький рівень задоволеності за певними факторами, наприклад: відчуття визнання досягнень, нематеріальна мотивація, цінність співробітників та ін.
Крім цього, ситуація стосувалася не лише внутрішньої аудиторії, а й зовнішньої. Зокрема, за 2017 рік кількість відгуків на вакансію знизилася на 35%, середній час на закриття вакансії зріс на 10%.
Тож керівництво компанії опитало колег, яких змін вони потребують, як бачать компанію й що потрібно зробити, аби їхнє перебування в ній було максимально комфортним.
«Відповіді нас дуже надихнули. Виявилося, що для більшості співробітників „плюси“ — це місце, куди ти можеш прийти з маленькою ідеєю, без значного багажу досвіду, однак якщо твоя ідея справді вартісна — тебе „підтягнуть“ до її рівня та допоможуть наростити „професійні м’язи“», — діляться в 1+1 медіа.
Це було основним, і респонденти акцентували увагу саме на ідеях та на необхідності масштабування ініціатив, що з ними пов’язані. Тож в компанії вирішили зупинитися на головній темі «Людей з ідеями» як центральній для іміджу роботодавця, об’єднавши навколо цього дві комунікації — лояльну (внутрішню) та рекрутингову (зовнішню).
На хвилі decline медіаіндустрії та ринку праці в цілому, група 1+1 медіа вирішила не змагатися з іншими компаніями бюджетами, а показати унікальність та цінність колективу. Звідси народилася візія проєкту: «Ми віримо в людей настільки, наскільки вони вірять у свої ідеї».
Перші кроки
Концепція проєкту Люди Ідей передбачала повне оновлення як усіх віжуалів компанії (логотип, обкладинки соціальних мереж, внутрішні документи тощо), так і нових текстових рішень (опис вакансій, інфо про компанію, копірайти внутрішнього та зовнішнього корпоративних сайтів тощо).
Після цього розпочали підготовку до реалізації творчої частини проєкту — розробки концепту інтерв’ю, фотосесій, внутрішніх заходів, створення брендбуку, сувенірної продукції та тематичних подарунків.
Наразі проєкт «Люди Ідей» — це кілька важливих складових, що доповнюють одна одну та комплексна кампанія 360°.
- Добір героїв проєкту відбувається за рекомендаціями колег, які вони можуть залишити в спеціальній скриньці, або ж відправити електронного листа на пошту проєкту.
- Професія кожного героя літературно обігрується, їй надається унікальний неймінг. Наприклад, PR-менеджер — це Той, хто бачить майбутнє, завідувач господарства — Господар затишку, кореспондент — Документаліст правди, принт-дизайнерка — Художниця мрій.
- Усі герої отримують персональні подяки від генерального директора та унікальний мерч від проєкту.
- Щомісяця в інтрнеті відбувається голосування за дві найцікавіші історії. Переможці, чиї світлини та інтерв’ю сподобалися іншим колегам найбільше, розміщуються на бордах у метрополітені Києва. Це додаткова мотивація колег та стимул підтримати своїх фаворитів.
- На внутрішніх заходах компанії (святкування дня народження, нового року тощо) публічно вручають подяки та подарунки Людям Ідей.
- Уже два роки поспіль уся сувенірна продукція 1+1 медіа виготовляється в стилістиці Людей Ідей, а традиційні щоденники, які дарують співробітникам і партнерам, теж присвячені проєкту.
- Напередодні нового 2020 року започаткували ще одну традицію: вітати співробітників, що працюють у компанії понад 5 років, унікальними прикрасами, розробленими ювелірним брендом Guzema Fine Jewelry спеціально на замовлення холдингу. Колекція прикрас складається з браслетів на червоній ниточці, ланцюжків і шкіряних браслетів, доповнених гравіюванням «Людина Ідей». Усі вироби виконані в сріблі та золоті.
- На каналах медіахолдингу транслюється спеціальна рекламна кампанія для шукачів, а поняття «Люди Ідей» введене в комунікацію керівництва компанії, публічних виступів тощо.
Успіхи проєкту
За 2 роки існування проєкту «Люди Ідей» показали результати, що надихають.
- Охоплення інформаційної кампанії «Люди Ідей» на ТБ склало 7 млн. Цієї цифри вдалося досягти завдяки відео, яке передає ключові тези проєкту та є візуально привабливим для цільової аудиторії групи 1+1 медіа.
- Згідно з повторним опитуванням співробітників щодо бренду роботодавця 1+1 медіа, 89,6% колег готові рекомендувати 1+1 медіа як роботодавця своїм знайомим та друзям.
- Відвідуваність розділу «Кар’єра» на зовнішньому корпоративному сайті зросла на 40% у порівнянні з 2017 роком, а загалом — на 70%.
- Згідно з опитуванням співробітників, 94,8% працівників знайомі з проєктом «Люди Ідей» і 90% з них він подобається.
- Показник плинності кадрів у першому півріччі 2018 року знизився на 13,34% у порівнянні з показником плинності за 2-ге півріччя 2017 року, середня кількість днів на закриття вакансії зменшилася на 5% у порівнянні з минулим роком, кількість кандидатів на вакансію збільшилася на 11%.
Крім цього:
- Розповіли понад 200 історій про співробітників.
- Зробили понад 25 000 світлин.
- Вигадали 552 унікальних неймінги.
- Виробили 9350 одиниць сувенірної продукції.
- Отримали 1 золото найпрестижнішої премії з маркетингу Effie Awards.
- Потрапили в шорт-лист 3 міжнародних премій: Excellence Awards, SABRE Awards та Baltic Communications Awards.
- Розмістили 45 білбордів із переможцями голосування за кращу історію місяця.
Історії проєкту зібрали:
- Охоплення в 1 000 000 користувачів у Facebook.
- Понад 30 тисяч уподобань та 4000 коментарів.
Робота над проєктом — це старання 7 співробітників, 551 година на створення віжуалів і 736 годин на підготовку та проведення інтерв’ю.
Про найважливіше від команди
«Люди Ідей» — це вже парасольковий бренд, завдяки якому народилося багато інших ініціатив та проєктів. Це й подяка нашим ювілярам із нагоди святкування річниці роботи в компанії, привітання колег із днем народження, корпоративний дайджест новин, мерч, тематика корпоративів, наш антикризовий PR-кейс на час карантину тощо.
Масштабна соціальна ініціатива #забутипровік теж народилася з проєкту «Люди Ідей». Тож можу з впевненістю сказати, що це наш своєрідний знак якості. Бо понад два роки ми працюємо саме на це ім’я й маємо результати, які дуже надихають.
На період карантину, коли фізично ми не можемо збирати людей, спілкуватися з ними, проводити фотосесії чи зйомки відео, ми вирішили переформатувати концепцію. Так з’явились «Люди Ідей на карантині» — комплекс наших антикризових розважальних заходів. Сюди входять і відеовлоги колег про реалії роботи медійників під час пандемії, і навчальні заходи, конкурси, розіграші тощо.
Цей проєкт — наша спільна радість, тож нам у кайф підкорювати нові вершини та відкривати його інші грані.
А ще це — наше освідчення в коханні всім колегам. Тому «Люди ідей» не дарма стартували саме 14 лютого — це дуже символічно для нас :).
Коли ми запускали проєкт «Люди Ідей», це був не лише лендинг з історіями про колег, а комплексна робота, яка охоплювала зміну позиціювання наших HR-комунікацій, новий опис компанії, вакансій, підхід до проведення співбесіди тощо.
І якщо спершу було непросто інтегрувати «Люди Ідей» в усі наші комунікації, то зараз можемо з упевненістю сказати, що абсолютна більшість пошукачів знають та люблять проєкт. А для співробітників стати Людиною Ідей — це додаткова нематеріальна мотивація. Ви б бачили, які в нас розгортаються баталії, коли колеги голосують за найцікавішу історію місяця, бо фото двох переможців з’являться на білбордах міста.
Часто вони влаштовують цілі кампанії: друкують постери в підтримку своїх кандидатів, розсилають повідомлення з проханням проголосувати за тих чи інших людей.
Водночас, ми помітили, що багато роботодавців почали «копіювати» нас і запускати подібні кампанії. Ми від цього тільки радіємо, бо впевнені, що такий підхід повинні використовувати всі. Для нас співробітники є найбільшою цінністю, і ми хочемо, щоби так було в усіх компаніях.
Ми ставили перед собою ціль розкрити наших співробітників, показати, що навіть за маленькими проєктами, які розраховані на невеличку аудиторію, стоїть величезна команда професіоналів. І що кожен у цій команді — особливий, а його досвід та професійні якості цінні та унікальні.
Це про внутрішніх зірок 1+1 media, які заслуговують на публічне визнання та похвалу.
Тому кожного місяця, починаючи з 2018-го, ми розповідаємо історії 10 наших колег, яких делегували в проєкт керівники або ж самі співробітники. Говоримо з ними про найголовніше: мрії, цінності, плани та бачення майбутнього. Це не просто інтерв’ю-довідка, а есе, своєрідні правила життя, як це робить, скажімо, Esquire.
За час існування ініціативи ми вигадали 552 неймінги для професій колег. І в цьому теж унікальність проєкту. Бо, наприклад, десь в іншій компанії Віктор міг бути звичайним дизайнером, а в нас він — скульптор графіки, журналіст — захисник правди, PR-менеджер — той, хто бачить майбутнє, аналітик — дослідник думок і т.д.
А отримані нагороди, у тому числі міжнародні премії — це не про самоціль, а лише про публічне визнання наших старань. Проєкт для нас більше, ніж просто похвала співробітників, це той випадок, коли команда вкладає в нього всю душу й отримує крутий фідбек — тому результати дуже драйвлять.
Водночас, для 1+1 медіа як для бізнесу стратегічно важливо, аби вищезгадані показники були на найвищому рівні, адже вони сприяють збільшенню прибутку та зміцненню позицій бренда роботодавця.
«Люди Ідей» — це своєрідна подяка всім нашим співробітникам, які щоденно роблять 1+1 media кращою компанією в медіасфері. Пишаюсь, що саме ця ініціатива знайшла відгук у серцях багатьох, про що свідчать і міжнародні відзнаки проєкту, і тепле ставлення з боку самих колег.
У наших планах — нові грані та бачення розвитку ініціативи, однак я впевнений, що вона проіснує ще дуже довго. Вдячний команді, яка щоденно працює над тим, аби колеги відчували себе щасливими, і щиро дякую всьому колективу «плюсів». Для вас немає неможливого — і це дуже надихає.
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
Раїса Карпенко05.12.2023, 23:49