Наприкінці червня в Україні відкрився 300-й фірмовий магазин українського бренду електроінструменту для будівництва та ремонту Dnipro-M. Над тим, щоб мережа майстерності активно розширювалася та ставала ближчою до українців, працює велика команда. За будь-яким успіхом Компанії у першу чергу стоять люди. Хто ці люди Дніпро-М та що їх об'єднує, розповіла Work.ua керівник відділу навчання та розвитку персоналу Dnipro-M Анастасія Сидорова.

Анастасія Сидорова
Анастасія Сидорова
керівниця відділу навчання та розвитку персоналу Dnipro-M

У Dnipro-M вважають, що основа успіху — це спільні цінності, бажання та життєві пріоритети працівників, які є фундаментом корпоративної культури.

Бренд динамічно розширюється: якщо у 2019 році в Україні було 73 фірмових магазини, то у 2020 році — 155, а у червні 2021-го — вже 300. І, як зазначають у Dnipro-M, це тільки початок. Магазини мережі зараз є в усіх великих та більшості середніх міст країни. А з 2019 року бренд вийшов на міжнародний ринок.

У Dnipro-M кажуть, що наш інструмент з українською душею. Адже його розробкою займається команда зі 100 українських інженерів та дизайнерів. Інструменти виготовляють на 120 заводах у Китаї, Індії, Польщі, Туреччині та Україні. Загалом над розвитком бренду працюють 3 тисячі фахівців. Тож донести до кожного з них цінності компанії — нелегка справа, але нам це вдається.

Персонал всередині компанії називають «люди Dnipro-M». Ця концепція органічно оформилась протягом 10 років існування бренду.

Хто такі люди Dnipro-M? Це ті співробітники, хто втілюючи у життя власні проєкти, самореалізуються та отримують задоволення від того, що роблять. Людина Dnipro-M не розділяє роботу та життя. Вона не думає: «От зараз попрацюю, а потім продовжу жити». Тому що робота — це не очікування п’ятниці, не каторга, а улюблена справа, яка приносить задоволення та додає драйву. Гроші — не самоціль, а щоденна праця — це не просто спосіб їх заробити. Для людини Dnipro-M робота — це шлях до самореалізації, а гроші — аплодисменти за результати докладених зусиль. Щодня ми робимо певні вибори у своєму житті: як краще вчинити, до чого вдаватися не варто. Людину Dnipro-M вирізняє те, що кожен її вибір переможний.

У правильному виборі допомагає особлива форма мислення, яка складається з п’яти компонентів:

  • людина Dnipro-M автономна, їй не потрібні постійні вказівки від колег та керівника, що робити, адже вона самостійно шукає розв’язання завдань;
  • вона не боїться відповідальності, не шукає причину своєї невдачі в інших людях та обставинах;
  • має силу волі та рішучість діяти;
  • ініціативна, пропонує, як те, що ми робимо, робити трішечки краще кожного дня;
  • вміє працювати в команді, знає, як організувати, зацікавити й надихнути інших людей.

Якщо співробітник володіє більшістю з цих якостей, то це наша людина, у якої є всі шанси вирости у компанії до найвищих позицій. Щоб розвинути перераховані якості, а також надати корисні професійні знання, для співробітників компанії створили багато курсів та тренінгів всередині компанії. Більшість з них проходять в рамках Академії корпоративної освіти. Окремо існують курс ораторського мистецтва та заняття з англійської мови. Об’єднує всі навчальні активності те, що вони не просто збагачують знання колег, але й транслюють наші цінності та залучають до активного життя в команді.

Над програмами Академії працюють не тільки тренінг-менеджери, але й методист, керівники компанії, топменеджери — усі люди Компанії, які мають експертизу в тих чи інших областях діяльності.

Ми хочемо створювати інструменти, обслуговування та сервіси, які могли б надихати людину на роботу та творчість. Провідником цих властивостей має стати насамперед команда бренду. У компанії переконані, що цінності — це той орієнтир, який і визначає, з яких саме людей складатиметься колектив. У Dnipro-M їх формулюють так:

  • Найголовніша цінність — люди (співробітники, партнери, клієнти). За будь-яким успіхом насамперед стоїть конкретна людина. Саме вона створює продукт, технології та інновації.
  • Лідерство. Люди Dnipro-M — це молоді, амбіційні та енергійні особистості. З вираженими лідерськими якостями, з прагненням бути найкращими в тому, чим займаються.
  • Сервісність. Турбота, уважність, бажання та вміння бути корисним (колегам зі свого відділу, іншим відділам, клієнтам, покупцям і всім іншим людям, які нас оточують).
  • Відповідальність. Відповідальність — це наша ключова якість. Ми не перекладаємо її на зовнішні обставини або інших людей. Якщо ми бачимо, що можна щось покращити, не просто критикуємо, а пропонуємо свої варіанти.
  • Навчання та розвиток. Ми завжди прагнемо зростати та розвиватися: професійно, особистісно, духовно. Ми хочемо щодня перевершувати себе колишнього, робити краще, ніж учора. Здобувати нові знання і навички, які здатні зробити нас професіоналами високого рівня, принести більше користі від нашої діяльності, більше гордості та задоволення для нас самих. Це постійний процес, це спосіб життя.

«Твоя справа — твоє захоплення» — це слова з першої сторінки записника, який у Dnipro-M дарують новим співробітникам під час знайомства з компанією. Певно, у цьому реченні й ховається ключ до розуміння концепції людини Dnipro-M і того, як її втілюють у професійному житті.


Читайте також