Зібрали для вас тези з виступу IT Recruitment Team Lead EVA Катерини Пономаренко на вебінарі Work.ua «Найми мене, якщо зможеш». У ньому про соціальні мережі як додатковий ресурс пошуку «своїх людей».

Далі — пряма мова 👇

У EVA ми найчастіше шукаємо продавців-касирів, адміністраторів, керуючих, приймальників і прибиральниць. Зараз в усій мережі працює приблизно 13 тисяч співробітників, і щоб закривати потреби в персоналі ми використовуємо різні шляхи пошуку кандидатів, зокрема альтернативні.

Здебільшого інформацію про відкриті вакансії розміщуємо в місцевих газетах, на сайтах пошуку роботи, друкуємо оголошення і розвішуємо їх безпосередньо в магазинах, послуговуємося рекомендаціями співробітників, розміщуємо пропозиції роботи в соцмережах.

З якими проблемами стикаємося під час наймання

  • Закриття вакансій у мегаполісі, де велике конкурентне середовище. Тут треба постаратися, щоб зацікавити людину й вона прийшла працювати саме до нас.
  • Закриття вакансій у маленьких містах, де лінія магазинів EVA не представлена взагалі — нас не знають, до нас немає довіри. 
  • Як виділити наші вакансій серед інших пропозицій роботи, бути інакшими, яскравими, зацікавлювати.

Які цілі ставили перед собою

Шукаючи виходи із цих ситуацій, ми намагалися одночасно розширити базу кандидатів, зробити так, щоб людина в активному пошуку роботи, приходила до нас, а ще зацікавити тих людей, які ще навіть не замислювалися про зміну роботи, але захотіли працювати в EVA.

На першому етапі почали працювати з корпоративним сайтом, куди потенційні співробітники мали приходити із соцмереж: розміщуємо допис із вакансією з кнопкою, натискаючи на яку, шукач потрапляє на наш сайт. Тут він детально знайомиться з умовами вакансії та відгукується на неї.

У такий спосіб ми хотіли закрити 4 найважливіші цілі:

  1. Максимально швидко та якісно закривати вакансії.
  2. Використати соцмережі для створення певного образу роботодавця, який допоможе перетворювати «холодних» клієнтів на лояльних, щоб їм було цікаво попрацювати з нами.
  3. Інформувати про соціальні активності та події в компанії: контент про відкриті вакансії, різноманітні події, чим живе компанія і команди в магазинах.
  4. Підвищити лояльність серед наявних працівників мережі. Чого вдалося досягти і які висновки зробили

Які соцмережі вибрали: Фейсбук та Інстаграм. У них можна охопити велику аудиторію. Також ми звернули увагу, що компанії не дуже активно використовують ресурси цих соцмереж, тож була менша конкуренція.

Які публікації використовуємо: стрічку і сторіз.

Результат: у середньому одна рекламна кампанія триває два тижні. За цей час у невеликих містечках вдавалося закривати вакансії протягом 6-9 днів, у мегаполісі — 2-3 тижнів. Рекордний строк — 3 дні.

Висновки:

  • МЕТА робить дешевшою ту рекламу, яка більше подобається користувачам. 
  • Відеоконтент виграє. 
  • Оголошення має вести на живу сторінку з цікавим і схожим контентом. 
  • На жаль, ідея з корпоративним сайтом і соцмережами не спрацювала на 100%. Люди приходять у соцмережі за легким контентом, щоб відпочити й розважитися, їм не хочеться робити додаткових кліків і переходити на інший сайт, щось докладно читати, лишати інформацію про себе.
Людина має досягати своєї мети за одне торкання.

Що робити, щоб пошук спрацював

✅ Не брехати. 

✅ Знайти справжні сильні сторони роботи й влучно підсвічувати їх.

✅ Знайти свою інакшість. Саме те, що виділяє вас серед конкурентів. 

✅ Не боятись експериментувати в текстово-візуальній комунікації. 

✅ Знайти стиль, за яким вас ідентифікує і клієнт, і потенційний кандидат. 

✅ «Відрізнятись, але бути тим самим одночасно». 

✅ Не змушувати працівників брати участь у побудові бренду роботодавця.

✅ Використовувати за можливості максимум опцій соцмереж, особливо безплатних.

Що зараз

Ми перейшли до того, що розміщуємо один допис, в якому стисло та цікаво розповідаємо про вакансію, і тут же, у цьому місці людина може залишити інформацію про себе, зателефонувати чи поставити запитання щодо умови роботи.

Також ми розподілили контент у співвідношенні 30% на пропозиції роботи, у 70% — інформація про життя компанії, соціальний, розважальний, підтримуючий контент.

Нам вдалося знайти свою «інакшість». Провели опитування в середині компанії та зрозуміли, що для кандидатів і співробітників компанії на першому місці — команда, підтримка, взаємодія, дружні відносини. І саме на цій базі ми формуємо контент.

Work.ua запрошує вас подивитися відеозапис цієї та інших доповідей в YouTube.


Читайте також