У системі управління наймом (СУН) від Work.ua є безліч функцій та простих дій, які суттєво полегшують роботу рекрутерам, економлять їхні час і гроші. Це і кастомізована воронка найму, і створення вакансії за допомогою ChatGPT, і «Магічний телепорт», і нагадування про співбесіду. А знаєте, яка дія в СУН одна із найчастіше використовуваних? Це коментарі!

Про їхню користь та унікальність — розповідаємо докладніше.

У чому фішка, або Для чого потрібні коментарі

Коли рекрутер додає кандидата, до нього можна лишити коментар. Це може бути будь-що: розгорнутий текст про те, наскільки підходить шукач для певної посади, коротка нотатка про рівень володіння іноземною мовою, помітки щодо зарплатних побажань кандидата або ж нагадування, що треба обговорити на співбесіді.

Це дуже зручно з кількох причин:

  1. З коментарем ви нічого не забудете, а отже, не почнете по другому колу працювати з кандидатом, якщо при першому контакті щось уже пішло не так. Або не запропонуєте ще раз ту саму вакансію, коли побачите в коментарях, що для шукача пропозиція не є актуальною, — у вас все записано. 
  2. Коментарі до кандидата від компанії за весь час знаходяться в одному місці. 
  3. Коли ви пишете коментар до нового кандидата, новачок автоматично зберігається в систему управління наймом — ви його точно не загубите. 
  4. Ви бачите останній свій коментар до кандидата в загальному пошуку — найсвіжіший та найактуальніший. 
  5. Ви завжди можете повернутися до своїх нотаток і згадати все.

Ба більше, коментарі можна додавати не лише до кандидата, але й до якоїсь події: до відгуку або до етапу «Співбесіда» у воронці найму.

Швидкокоментарі

Коментарі рятують і допомагають, але немає межі бездоганності. Команда розробників Work.ua під час чергового аудиту СУН помітила, що багато рекрутерів, користуючись коментарями, пишуть замітки на кілька слів. Тож вирішила пришвидшити процес, щоб роботодавці могли ще більше економити час. Так з’явилися коментарі до кандидатів в один клік або швидкокоментарі.

Лишати їх можна просто у профілі кандидата — без відриву від контексту, з повним розумінням, що це за шукач. Поле «Додайте коментар» «приклеєне» до низу сторінки кандидата на будь-якій вкладці.

Під ним є варіанти, наприклад, «Не підходить», «Не відповідає», «Співбесіда» тощо. Якщо ви наведете на плашку з потрібним словом — вона відреагує на ваш тач, а важлива помітка збережеться автоматично. У правому нижньому куточку є кнопка «Ще», тут можна вибрати додаткові варіанти швидкокоментарів.

Кілька цікавих фактів про коментарі

  • Щодня 1 000-1 200 роботодавців залишає 7 000-9 000 коментарів. 
  • Проєкт коментарів в один клік було реалізовано протягом 1 дня. 
  • Найчастіше використовувані швидкокоментарі: «Не підходить», «Не відповідає», «Співбесіда», «Неактуально», «Повідомлення відправлено».
  • Серед звичайних коментарів трапляються цікаві, наприклад, емоджі: 👎🏻 🕊️ 🌸 ❤️ ❌ ✨


А як часто та які саме коментарі й швидкокоментарі використовуєте ви? Діліться в коментарях.


Читайте також