Ви напевно стикалися з цією технологією раніше. QR-code або Quick Response — код швидкої відповіді. Це такий квадрат, що складається з чорних крапок і пробілів. Його використовують для зберігання та передачі якихось даних (посилання, тексту) і розміщують на сайті, пакунку, чеку, візитці, в друкованих виданнях тощо. Це дуже зручно. Ви просто зчитуєте зашифровану інформацію за допомогою смартфона й спеціального застосунку.

Технологія не нова, але у світі рекрутингу використовується не так вже й часто. Однак деякі шукачі зашифровують резюме, щоб заощадити місце і виділитися на тлі конкурентів. Але чи дійсно це вдале рішення?
Work.ua відповідає на запитання.

Навіщо QR-код у резюме

Як у всіх нестандартних елементів, які шукачі додають до CV, у QR-коду є свої позитивні та негативні сторони. І ось які.

Плюси

  • Він привертає увагу. Повірте, не кожен день менеджер з підбору персоналу отримує резюме з QR-кодом, тому потенційно він може допомогти шкачу виділитися з натовпу конкурентів. Також це відмінний спосіб продемонструвати свої навички (якщо їх доречно застосувати на посаді, на яку ви претендуєте).
  • Він економить місце. У резюме шукач повинен усього на декількох сторінках показати, хто він, представити свій досвід і досягнення. Використовуючи QR-код, можна не обмежувати себе та продемонструвати усі переваги за допомогою додаткових джерел.
  • Він дає відповідь раніше, ніж рекрутер. Залежно від того, який інструмент використовується для генерації QR-коду, ви можете відстежувати, коли хтось його сканує. Так ви розумієте, чи взаємодіють ейчари з резюме.
  • Він б’є у ціль. Якщо ви не дуже відома особистість у своїй галузі, то може бути складно швидко знайти ваш вебсайт, профіль LinkedIn або онлайн-портфоліо. З QR-кодом ви знаєте, що відсилаєте роботодавця до того, хто йому потрібен.

Мінуси

  • Це все відносно нове. Ні, QR-код не є останньою та передовою технологією, але поки ще не всі знайомі з нею і принципом роботи.
  • Це витратно за часом. Дослідження показали, що ейчари переглядають резюме приблизно від 6 до 10 секунд, перш ніж перейти до наступного. Тому слід враховувати, що хоч на сканування QR-кодів йде не більше кількох секунд, але це всього лиш один крок, який потрібно зробити рекрутеру, щоб познайомитися з вами.
  • Це не завжди спрацьовує. Якщо менеджер з підбору персоналу відкриває резюме з телефону (що в наші дні цілком реально), він не зможе просканувати QR-код. І наразі це робить його непотрібним.
  • Це не додає великої цінності резюме. Якщо ви використовуєте QR-код, щоб відіслати рекрутера на свій профіль LinkedIn, то що такого він там знайде, чого не можна написати в резюме? Або якщо скеровуєте роботодавця на особистий сайт, переконайтеся, що він знаходиться в ідеальній формі, а не усіяний застарілою інформацією і помилками.

Як додати QR-код

Якщо ви все-таки вирішили, що QR-код може підвищити цінність резюме і вартий вашого часу, то створити його не важко. Є кілька способів, але пропонуємо такий.

  1. Перейдіть на будь-який сайт генератора QR-кодів. Наприклад, сюди. Тут доведеться зареєструватися.
  2. Введіть URL-адресу свого вебсайту, посилання на сторінку в соцмережі або прикріпіть PDF-файл. Якщо натиснути «Vcard», ви зможете додати контактну інформацію, яка автоматично збережеться на телефоні. Розгляньте інші кнопки та вивчіть усі можливості.
  3. Далі виберіть рамку, налаштуйте форму і колір або навіть вставте логотип.
  4. Завантажте JPG і додайте його поруч зі своїм ім’ям і контактною інформацією вгорі або внизу CV. Усе.


Розміщувати QR-код у резюме чи ні, вирішувати тільки вам. І якщо наважилися, то переконайтеся, що його поява є логічною і не відволікає від головного — вашого досвіду роботи, кваліфікації та навичок.


Читайте також