Команда Work.ua ділиться з вами корисним чеклістом «Не забудьте зробити це, коли звільняєтеся».

Процес звільнення зі старої роботи може бути сумбурним, не дивно, що багато хто щось забуває на попередньому місці й змушений потім повертатися до офісу, де кожен зустрічний обов’язково запитає: «А що ти тут робиш? Ти ж звільнився».

Щоб ви нічого не забували й не ходили в колишній офіс, якщо не хочеться, команда маркетингу Work.ua створила зручний чекліст для тих, хто звільняється. Сірі квадратики — для галочок. Ви можете зробити скрін сторінки, роздрукувати його і відзначати, що вже виконано.

Чекліст «Не забудьте зробити це, коли звільняєтеся»

⬜ Повідомити начальника про своє звільнення. (Якщо ви звільняєтеся за власним бажанням, спочатку заведено попереджати саме керівництво.)

⬜ Написати заяву про звільнення.

⬜ Повідомити колег.

⬜ Завершити поточні проєкти, якщо це можливо. (Далі додамо кілька порожніх рядків, щоб ви могли вписати свої проєкти до чекліста.)

⬜ _____________________________

⬜ _____________________________

⬜ _____________________________

⬜ Інформувати керівника про те, в якому стані ви залишаєте справи. Призначити та провести зустріч.

⬜ Доповнити або написати посадову інструкцію для наступника.

⬜ Здати робочу техніку.

⬜ Повернути колегам речі, які позичили.

⬜ _____________________________

⬜ _____________________________

⬜ _____________________________

⬜ Забрати свої речі у колег.

⬜ _____________________________

⬜ _____________________________

⬜ _____________________________

⬜ Призначити власника або відповідального за речі, які залишаєте «на довгу пам’ять». (Наприклад, якщо не забираєте рослину, попросіть конкретного колегу доглядати й дбати про неї).

⬜ Залагодити фінансові питання.

⬜ Навести лад на столі та в шухлядках, викинути все непотрібне.

⬜ Організувати прощальну вечірку для колег (або прийти на ту, яку організовують для вас колеги).

⬜ Обмінятися контактами з усіма, з ким хочете підтримувати зв’язок.


Сподіваємося, цей чекліст допоможе зробити ваше звільнення менш стресовим. І не забувайте, звільнення зі старою роботи — не трагедія, а крок до нових досягнень. Ви зможете все!


Читайте також



46 коментарів

Виталий Кириленко 19.03.2021, 20:52
Прихватить с собой всё что плохо лежит или набить морду начальнику:)
Юрий Дмитренко 23.03.2021, 16:26
Для полного счастья - и то, и другое.
Татьяна Хоменко 24.03.2021, 16:02
👍
Олег Грицун 23.03.2021, 15:23
Для какого еще "приемника"? ПРЕЕ́МНИК же!
Катерина Булаєва, контент-менеджер Work.ua 23.03.2021, 15:41
Олег, спасибо! Исправили :)
Вероника Дмитриева 24.03.2021, 11:05
Для лампового !😂😂😂
Олексій Поляков 26.03.2021, 07:05
приёмника
Юлія Власюк 23.03.2021, 15:56
Главное!
не забудьте в ПК удалить свои файлы, переписку, куки и т.д.
Лилия, Станко-Групп, МНПК, ООО 23.03.2021, 16:24
Це має бути першим пунктом в списку :)
Юрий Дмитренко 23.03.2021, 16:29
Именно первым пунктом и самым жирным шрифтом. Потому что именно этот пункт чаще всего люди забывают. А последствие бывают самые удивительные...
Олександр Олістратенко 23.03.2021, 19:35
у меня на работе в ПК не было ничего личного!
Юрий Алексеев 23.03.2021, 16:15
"Дополнить или написать должностную инструкцию для преемника"(С) ...господа, вы серьезно?? с каких пор должностную инструкцию пишет/правит сотрудник по своему разумению?
Николай Юрченко 23.03.2021, 17:07
Вы анекдот про три конверта помните? Вот она, родимая, должностная инструкция преемнику и есть! :)))
Игорь Еременко 23.03.2021, 20:06
Обнулить комп и сжечь все документы
Александр Колюха 24.03.2021, 01:47
согласен. я отформатировал просто. храни все документы под поролем на яндекс диске. секунда дела. всем спасибо , до свидание.
Дмитрий Диденко 24.03.2021, 12:10
Вместе с фирмой...)))ггг
Михаил Нечуев 23.03.2021, 21:25
Забрать свою чашку, чтобы больше не вернуться в этот гадюшник!
Александр Кучеренко 23.03.2021, 21:52
Work.ua, мне интересно, Вы ведёте статистику, например, кто нашёл работу и закрыл своё резюме, т.е. оно не находится в поиске вакансий. Тут процентов 90 ищут работу месяцами и я в их числе, а некоторые годами. Например, в январе было 135 тысяч соискателей, а в феврале их количество сократилось и составляет 134 тысячи 995 человек.
Александр Колюха 24.03.2021, 01:49
зачем?
тебе продали товар? дальше [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua] сам
Дмитро (модератор Work.ua) 24.03.2021, 15:00
Александр, да, поиск работы не всегда быстрое дело, особенно, когда рынок не может предложить вакансию с подходящими условиями. Каждая ситуация индивидуальная и на нее влияет множество факторов.

Про цифры. Мы не ведем статистику соискателей, которые нашли работу. Но наши исследования показывают, что абсолютное большинство резюме скрывается из-за того, что человек нашел работу.
Одинаковое число размещаемых резюме говорит о стабильности рынка соискателей и экономики в целом, особенно на фоне роста количества вакансий.
Очень важно понимать, что рынок соискателей подвижный, одни люди находят работу, а вторые напротив — идут ее искать.

Вам желаем успешного поиска работы! Обязательно воспользуйтесь нашей Суперинструкцией https://www.work.ua/how-to-find-a-job/. Возможно она вам поможет, как помогла другим соискателям 😉
Юрий Ильичёв 23.03.2021, 23:14
Work.ua, спасибо за чек-лист, я улыбнулся. Хороший сценарий для "Квартала 95". ТАК ДЕРЖАТЬ!
Дмитрий Диденко 24.03.2021, 12:13
Пишут, чтобы создать видимость работы.....какие вакансии сейчас, когда тысячи безработных? Только отстой.
Олексій Рудик 23.03.2021, 23:23
Не о чем.... впрочем как и большинство "типа статей "...
Вот мне интересно - неужели так тяжело найти хорошего контент-менеджера ? Или "руководство делает вид, что платит, а мы делаем вид, что работаем" ?
Александр Колюха 24.03.2021, 10:13
есть такое мнение, да за забором я сто таких найму, на одну твою зп, за минималку. букв всего то 33 штуки. что там их выучить?
Сергей Москаленко 24.03.2021, 00:46
Руки ноги есть голова на плечах держится и если мозги не высохли ещё шевелятся,значит не всё потерянно в вашей жизни
Володимир Марікуца 24.03.2021, 03:28
На зло никому и ничего делать не надо. Одно дело - коллектив, с которым ты работал, другое дело - контора. Я был инж. КИПиА, звонят, подсказываю, объясняю и т. п. С коллективом отношений не обрываю.
Николай Логозинский 24.03.2021, 05:18
А чё так можно было что ли?)))
Александр Колюха 24.03.2021, 10:18
нужно. редко когда уходишь по обоюдному желанию, дружественно.
Вадим Чернобублик 24.03.2021, 08:26
Самий головний пункт тут, то це організувати прощальну вечірку. Все інше — шлак. Щоб швидко піти з гадюшника, як деякі тук кажуть. то треба просто послати начальника на три веселі букви і на другий день прийти по трудову книжку. Зараз ніхто не дивиться в трудову на дописи, головне. щоб ти був спеціалістом, а все інше — фігня.

Я. як копірайтер, хочу порадити контент-менеджеру перед публікацією своїх текстів давати комусь сторонньому їх читати. Збоку завжди видніше. Це для того, щоб не було таких ляпів в тексті, як, наприклад: «Інформувати керівника про те, в якому стані ви залишаєте справи. Призначити та провести зустріч». Це якийсь нонсенс, призначати зустріч для керівника, а не навпаки. Тобто, я заходжу в кабінет до керівника і кажу йому: «Агов, козел, я призначаю тобі зустріч».

Або ще ось таке: «Доповнити або написати посадову інструкцію для наступника». Ви це серйозно? Там на фірмі для таких випадків немає фахівців? А хто із керівництва дозволить робітнику, який звільняється, сунути свій писок в посадову інструкцію?

Пропоную контент менеджеру переписати цю статтю відповідно рекомендацій. і дати мені на перевірку :) Якщо все пучком, я дам добро на публікацію. Просто мені, як копірайтеру, багато чого в цьому опусі ріже око. Я не від зла це роблю, а просто по щирій своїй доброті даю корисні поради :)
Вікторія Грищенко 24.03.2021, 10:11
У своєму дописі не пробували перевірити правопис та пунктуацію? Бо дивно виглядає, коли копірайтер припускається таких примітивних помилок))). Успіхів у всьому.
Вадим Чернобублик 24.03.2021, 10:28
Ну язиком ляпати, не горщики ліпити. Примітив не в моєму коментарі, а у вашому зауваженні, бо в ньому немає головного — теми, по типу лиш би бовкнути, задерти носа і піти :) з виглядом зробленої «справи».
Александр Колюха 24.03.2021, 10:20
согласен. удачи Вадим
Ірина Шевчук 24.03.2021, 19:23
Вадим,більшість з копірайтерів,які пишуть статті на Ворк,не знають хто складає посадову інструкцію.Їм для інформації - посадова інструкція затверджується наказом керівника або уповноваженим ним органом. Розробляти посадові інструкції може керівник або кадрова служба,юрист.Розроблятись інструкція має на основі класифікатора професій
Вадим Чернобублик 24.03.2021, 20:08
Ви праві на всі сто... Я завжди незнайому мені тему вивчаю. Бо писати аби написати — це не про мене. Треба ще й розуміти, про що пишеш. Якщо тема для мене не підйомна, то я від такої роботи відмовляюсь.
Александр Николенко 25.03.2021, 11:45
Статья в стиле фентези :). С нормальных контор (в плане з/п или отношение) люди сами не уходят. Сейчас не куда уходить. А если их "уходят" то какая вечеринка и пр. А вообще, в крупных конторах где нормальная СБ, или хотя бы сисадмин, офис работатет в "облаке". Когда работника "уходят" нифига не скопировать, не удалить он уже не может. Чашку может и отдадут...
Людмила Твердохлеб 25.03.2021, 12:34
согласна на 100%.
Николай Логозинский 25.03.2021, 18:26
Я пока западло не сделал спокойно не ушёл.
Татьяна Гетманенко 25.03.2021, 19:00
Прощание очень зависит от того по какой причине уходишь: сам захотел (нашел лучшую работу) или тебя "ушли" (сократили, подставили-съели, выдавили). В первом случае ты добр и снисходителен и можно применять советы из статьи. Во втором, не важны детали. Важно, ни кого не убить (словом) и не сжечь к чертовой матери все мосты за собой. Это сложно.
Николай Логозинский 25.03.2021, 19:15
Там второй вариант,а конкретно выжили
Вячеслав Замедянский 26.03.2021, 08:30
обязательно подать в суд на бывшего работодателя,чтобы запомнил на всю оставшуюся жизнь
Дарія Блозва 26.03.2021, 11:52
Що не робиться,все до кращого,а шефу краще поставити свічку,за здоров"я чи за упокій-вирішуйте самі.
Николай Логозинский 26.03.2021, 12:24
Я болты на колесах ему послабил
Вячеслав Замедянский 26.03.2021, 15:51
мой шеф был дрочун,денег не отдал и сам предложил мне при увольнении его побить
Вадим Чернобублик 26.03.2021, 18:17
Ги, якщо ваш шеф був [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua], то може він вам щось інше запропонував, а не побити :)
Вячеслав Замедянский 27.03.2021, 04:49
в порядке компенсации предложил напиться у него дома,он любит вино собственного приготовления
Александр Пальченко 02.04.2021, 19:23
Ваш вариант как минимум нелогичен,и может рассматриваться только лишь как пример для сотрудника,идущего на повышение.
На самом же деле человек увольняется потому,что его к этому вынуждают негативные факторы,делающие дальнейшую продуктивную деятельность на этом месте невозможной или неприемлемой. Написать должностную инструкцию за начальство? А может ещё джип ему заправить?

1. Предупредить коллег об увольнении и главное-о ПРИЧИНАХ такового.
2. Написать заявление и вручить начальнику.
3. Уладить финансовые вопросы,исходя ТОЛЬКО из своих интересов.
4. Уходя,поставить коллектив в известность о результатах до мелочей.
5. Отпиарить контору по-чёрному максимально широко и правдиво.
А предварительно рекомендую подготовить почву для иска,чтоб начальство попроще было и люди к нему потянулись,как говорится.😊

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.